Vahepeal on juhtunud siis mõndagi. Elukaaslane pani autole hüüdnimeks "Nemo" (kalapoeg Nemo järgi, kuna auto on pisike, tema arvates armas ja väike parempoolne peegel meenutab kalapoja uime

). Igatahes, eile sõitis siis Nemol katus minema ja seda sõna otseses mõttes. Oli avatud katuseluuk sedasi, et avatud oli vaid tagumine serv ülespoole. Panin auto käima, kui ükshetk otsustas katuseluuk end kokku pakkida, sõita täiesti avatud asendisse, võtta endaga kaasa luugiruloo ja katuse sisse peitu pugeda. Tagasi tulla enam ei tahtnud. Sai siis mõeldud-tehtud igasugu variante, kuid muud lõpuks üle ei jäänud, kui sõita 35km lahtise katuseluugiga (-4 juures EI OLE TORE) tuttava mehaaniku juurde ja auto legoks võetud seestpoolt. Kiskusime maha laepolstri ja eemaldasime luugi auto küljest ning surusime ta toore jõuga tagasi oma algsesse asendisse, et autoga vähemalt sõita saaks. Asja põhjustas siis ilmselt see, et elektroonika läks korraks peast lolliks ja surus luugi katusesse peitu, aga samal ajal viskas üle üks tross, mis luuki liigutab ja jäi kinni, mistõttu luuk tagasi oma kohale ei tulnud. Peale 3h tõsist keberniiti saime luugi tagasi suletud asendisse, pistik igaks juhuks tagant ära ning saab jälle sõita.
Peale seda läks lolliks kliimaseade, mis otsustas, et tema enam õhutemperatuuri ei regulli, tee, mis sa tahad. Ükskõik, kas paned ta LO, 22, 28 või HI peale, ikka tuleb kuuma õhku. Ja see on üsna tüütu. Ilmselt luuk ja kliima omavahel seotud pole, peab uurima hakkama, mis viga kliimal. Õnneks annab reguleerida, et kuhu ta puhub ja kui kõvasti.
Nemo näitab iseloomu
