Oh ei sa oled mingist kuldlossist välja astunud vist. Vanemal stangil on rattalaager ketta sees, nagu golfi trummel taga, samuti ei saa niisama suuremat panna käändmiku enda tõttu.
Aga sn95 kerele on ju big brake conversioneid jalaga segada kuni 13" ketastega igasuguseid, ei pruugi üldse väga palju rahagi kulutada, tagumised pidurid on sul ka juna kettad need võid ka vabalt originaalid jätta kuna esiots on üsna raske ja kaalu ümberjaotus pidurdamisel ka suur. Jätkuvad küll.
http://www.summitracing.com/parts/BAE-4261059/ näiteks esimene 13" kit igati mõistliku hinnaga.
http://www.summitracing.com/parts/WIL-140-9107-DR/ Vähe crazym asi juba 6kolviline jne aga hetkel paistab korralik soodukas olevat.
Kui suured kettad võtad on raha küsimus.
Täiesti stock mootor kui sisu ei vaheta midagi kestab kuskil 500 hj (originaalnukaga jne)
Kuskil 450hj oleks igapäevane safe variant. Vanemal variandil on seal sepiskeps, mis ehk veidi rohkem lubaks.
Ja kui vabalthingavana 300 jõudu soovid siis kuskil 3000 taala ümber peaks olema nukk+ uued plokikaaned, ehk siis täiskombo selle jaoks. Meiemaal ehk 3k eur ja tibake rohkem ning olemas.
Vaata, et mootor heas korras oleks, remontmõõte ja kõike on saada. Pidureid on saada, vedrustusse ei pea palju raha matma (hea amort ja veidi jäigem vedru, ülejäänu on väiksemad nipid-trikid).
Küsimusi on siis lase tulla, võib ka ps arutada.
Ahjaa, bullit istub väga hästi sn95 alla aga kui ostma hakkad siis kindlasti gunmetalgrey kodaratega! Ja ära siis unusta normaalset laiust võtta, ette nii 8,5 ja taha 10 või rohkem. Originaalis läheb taha alla 255 rehv (kui õigesti mäletan) aga on vaja väga vähe, et ka normaalne 275 ära mahuks või mis iganes, lihtsalt 315 või 335 muutuks vihmaga ehk tüütuks juba, aga kena teerull on stang küll sel juhul.
Ja edu ning hoia suksut!
Marti