Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 21:53

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 60 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Renault Clio mk1 EURO project- omrek
PostitusPostitatud: 21.07.2011 18:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.07.2011 12:29
Postitusi: 48
tõtt öelda siis karbi siseküljed tegin nii et punktisin erinevatest kohtadest kinni, ja siis punktisin järjest(saab kiiremini) aga see riba mis ma iluliistu asemele keevtasin tegin puntid eri kohtadesse koguaeg ja lasin jahtuda, aga ikka tõmbas ära, seega pidingi ülespoole pika lõhe lõikama et pingeid natukenegi vähendada. pinged sain maha aga nüüd on suur lohk kuhu läheb ohtralt pahtlit. kui sama jebla edaspidigi tuleb siis vist pahteldan parem need iluliistu kohad täis.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Renault Clio mk1 EURO project- omrek
PostitusPostitatud: 21.07.2011 23:09 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
omrek kirjutas:
kui sama jebla edaspidigi tuleb siis vist pahteldan parem need iluliistu kohad täis.

Keevita parem plekk peale ja siis alles pahtelda, muidu on pahtlikogus ikka vägagi vinge ja suurem kogus pahtlit muutub juba niiskust imavaks.
Kiskumist saab vähendada rahulikuma keevitusviisiga, samas B-varuosi näiteks nagu tiivakaari või midagi säärast olen mina küll ainult punktinud. Pideval keevitusel, või siis pidevaks punktimisel on kiskumine ikka väga lähedal, keevitamisega nagunii täit hermeetilisust ei saavuta ja pahteldama peab keevituskohti nagunii. Käiaga ju ometi neid sirgeks ei tõmba, kui just pole loodud sellist rakist mis suudaks selle töö ära teha.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Renault Clio mk1 EURO project- omrek
PostitusPostitatud: 07.08.2011 20:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.07.2011 12:29
Postitusi: 48
viimasest postitusest on ikka mõni aeg möödas nüüd, aga toimunud midagi ikka on. oli vaja kiiruga auto sõitma saada, seega sai LÕPUKS uus küljekarp külge keevitatud, ehk see mida ma alguses teha tahtsin, kuid mul polnud karpi kuskile külge keevitada. aga tuleb mõelda positiivselt KÕIGEST teine külh on veel ja see tundub veel hullem olevat :waah aga töö on nüüd õnneks tuttav. uus küljekarp on ise painutatud lehtmetallist, seega selle sobitamine oli paras kompromisside leidmine, auto ise on ümar kuid karp on sirge. aga valmis sai see pool.

suvised reisimised on siiski vaja ära teha ja kes siis bussiga rändab
aga kuna see happekrunt muutis auto välimuse rääbiseks, pidin ma seda millega arvelt kompenseerima.

Low Enough???

küljekarpi ka siis paremini näha, ise olen tulemusega täitsa rahul, minu arust näeb parem välja kui originaal.
vedrustuse poolepealt olen vigadest õppinud, ei lõiganud vedru õigesse mõõtu(ÄRGE KUNAGI LÕIGAKE VEDRUSID LÜHEMAKS, KUNA ENNAST MA OLEKS PEAAEGU TÄNU SELLELE ÄRA TAPNUD) vaid otsisin lammarist sobiva. võtsin originaal vedru kaasa ja otsisin lühema kuid KÄETUNDE järgi sama jäiga vedru, milledeks osutusid vw polo( ei tea mis aasta) tagumised vedrud. need on parim leid, kuna need on piisavalt pehmed et ei viska autot lendu, kuid piisavalt jäigad et amort põhja ei lööks. ja täpselt see kõrgus nagu vaja. maksid kõigest 13 euri. Turu tänaval rööbastes käib sumps vastu maad, niiet sellest madalam ei ole enam tartus sõidetav. hea on see et originaal amordid on kasutatavad, seega pole vaja udupeeneid coilovereid.
aa üks asi tuli veel meelde seoses auto madaldamisega, nimelt uut küljekarpi tegin siis kui tagasilda all ei olnud, ja kui autot madaldama hakkasin, siis selgus et ma ei jätnud torsiooni vardale välja tõmbamiseks kohta, mis originaal karbil olemas oli, seega relakas kätte ja lõikasin alla nurka ümara ligipääsu sellele vardale ja keevitasin augu kohale korraliku kumera pleki lapi, pildi vb panen hiljem.


Viimati muutis omrek, 28.12.2013 00:48, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Renault Clio mk1 EURO project- omrek
PostitusPostitatud: 07.08.2011 20:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Väga räige töö ikka ära tehtud ma vaatan.. pole muud kui 5+ sulle öelda :D

Aga räägi sellest vedru lõikamisest.. kuidas sa ennast ära tapnud oleks siis? Ma sõidan teist aastat lõigatud vedrudega ringi ja lõikamine pole ka just eriline teadus. Muidugi ma saan aru, et lõikamine pole see õige lahendus.. seega sellekohapealt pole moraali vaja, aga ma pean silmas seda, et mis juhtuda võib selle lõikamisega.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Renault Clio mk1 EURO project- omrek
PostitusPostitatud: 09.08.2011 19:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.07.2011 12:29
Postitusi: 48
Moose kirjutas:
Väga räige töö ikka ära tehtud ma vaatan.. pole muud kui 5+ sulle öelda :D

Aga räägi sellest vedru lõikamisest.. kuidas sa ennast ära tapnud oleks siis? Ma sõidan teist aastat lõigatud vedrudega ringi ja lõikamine pole ka just eriline teadus. Muidugi ma saan aru, et lõikamine pole see õige lahendus.. seega sellekohapealt pole moraali vaja, aga ma pean silmas seda, et mis juhtuda võib selle lõikamisega.



kuldne keskne on et ei pruugi midagi vedrustusega juhtuda kui lõikad ära pool või terve tiiru vedrust, kuid üle selle on lõpptulemus väga ohtlik sõit. vedrul on nii et mida rohkem keerede vedrul on seda rohkem on vetruvat pinda, kui aga seda vähendada muutub vedru niivõrd jäigemaks, et auto originaal amort ei jõua seda vetrumist kinni hoida. tulemus on et auto hakkab rängalt hüppama. ja surma oleks peaaegu nii saanud et maanteel 100kmh võrdlemisi järsk kurv, ja keset kurvi oli teel mügarik, mis lõi rattad maast lahti ja jumala õnn et rattad enne asfaldi otsa saamist veel teed puudutasid, muidu oleks olnud üle 2 meetri kukkumist ja edasi ei julge mõelda. aga rattad veeresid mul õhus igapäevaselt. linnas piisas 30ga kaevuluugist üle sõita kui rattad jälle õhus, siis raadi lennuväljal ma pidama ei saanud, kuna betoonplokkide vahekohad lõid jälle rattad maast lahti ja pidurdasin pm nagu abs-iga ehk katkendlikult. kigises ainult siis kui rattad maad puudutasid.

eks peale seda posti paljud mõtlevad et kui hull see vedru lõikamine ikka on, aga ma loodan et sellest postitusest on abi neile kes on suutelised õppima teiste vigadest. olgugi et mu auto enam rattaid maast lahti ei löö, ei julge ma siiani seda kurvi läbida kiiremini kui 70kmh. see vedru lõikamine oli minu elu lolleim tegevus.

kes viitsib võiks seda juttu levitada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Renault Clio mk1 EURO project- omrek
PostitusPostitatud: 12.08.2011 11:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.07.2011 12:29
Postitusi: 48
midagi on ikka vahepeal ka toimunud, sain oma valukad Protolab-ist kätte. keskava tehti minu autole sobivaks, ja lõpuks sain esimest korda neid velgi alla proovida. kui need veljed ostsin, öeldi küll, et velgedel on KERGE ofset, aga kui alla proovisin, tuli välja et need veljed ei saagi mahtuma mu auto alla :ouh nimelt jäi tiivaäär rehvi peale kandma, velg punnitab päris korralikult koopast välja.
Pilt
Pilt
seega on need veljed müüa koos rehvidega. praeguseks on need kergelt liivapritsitatud (oksiid ja lahtine värv maha) ja ütlen ära et palju ma nende eest ei taha kuna olen nii pettunud
Pilt
seega veljed on vaja üle värvida. keskava on 60mm, 4X100 auguvahe, 14'' ja rehvid on 175/65.

ärge saage valesti aru, veljed näevad selle auto all küll päris ülbed välja, aga ma ei hakka autot nende velgede pärast kõrgemaks tõstma ega tiibasi laiemaks tegema. seega kel huvi ja auto alla mahuvad saatke PS, soovi korral võin üle ka värvida, vastavalt mis värvi soovite. ise tahtsin värvida kärts oranžiks nagu Moose volvo :twisted:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Renault Clio mk1 EURO project- omrek
PostitusPostitatud: 12.08.2011 11:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Vedrude lõikamist veel arutades, ilmselt on sul lihtsalt liiga kerge auto siis. Mul toetus auto esiots mingiaeg tagasi pm läbilöögipuksidele(pea 3 keerdu vedrudest maha võetud) ja polnud mittemingeid probleeme.. Polnud nagu hetkegi kus oleks tundnud, et nüüd rattad õhus ja võib midagi hullu juhtuda.. seega asi ikka autos kinni. Mitte, et mul raske auto oleks, aga ju siis sul on veel kergem :D

Velge vaadates.. miks sa lihtsalt madalamat rehvi peale ei otsi?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Renault Clio mk1 EURO project- omrek
PostitusPostitatud: 12.08.2011 12:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.06.2009 01:03
Postitusi: 408
Moose kirjutas:
Velge vaadates.. miks sa lihtsalt madalamat rehvi peale ei otsi?

Just, 175/55 näiteks saaksid umbes 17mm koopavahet suuremaks ja tundub et sellest piisaks.

_________________
"Nismo stands for Nissan Motorsports, Homo stands for Honda Motorsports"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Renault Clio mk1 EURO project- omrek
PostitusPostitatud: 12.08.2011 13:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.07.2011 12:29
Postitusi: 48
175/55 on proovitud juba, sama teema. piltidel ei ole auto oma õiges asendigi, tiivaäär jäi rehvi peale toetuma, auto oleks pidanud veel vähemalt 3cm vajuma.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Renault Clio mk1 EURO project- omrek
PostitusPostitatud: 12.08.2011 13:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
No siis küll.. 30mm on vähe keeruline juba rehviga maha saada :D Arvestades et 14" rehve on üldse raske nii väikseid mõõte leida.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Renault Clio mk1 EURO project- omrek
PostitusPostitatud: 12.08.2011 21:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.09.2005 18:11
Postitusi: 243
13" natuke vihasema ET-ga velg poleks lahendus? 175/50 rehve saada küll. Väikesele autole niidirullid ju sobiksid :) Saaks auto veel madalamaks kah.

Randiga ATS Classic :rokib

_________________
Pintsleid pestakse värvile vastava lahustiga, bensiini või diislit võiks ikka paaki kallata.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Renault Clio mk1 EURO project- omrek
PostitusPostitatud: 13.08.2011 07:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.07.2011 12:29
Postitusi: 48
GTA kirjutas:
13" natuke vihasema ET-ga velg poleks lahendus? 175/50 rehve saada küll. Väikesele autole niidirullid ju sobiksid :) Saaks auto veel madalamaks kah.

Randiga ATS Classic :rokib


päevakorda on taas tulnud originaal velgede laiendamine ja see sama praegune rehv peale jätta, seega STRETCH.

Pilt

see on hetkel minu iidol. ja tõesti kui jätan originaal 13 tolli veljed mahuvad need ilusti koopasse ja SAAKSIN veel madaldada, aga ma vist seda rohkem ei tee, ma ei taha oma summutist päris ilma ka jääda :D turu tänaval asfaldi rööbastes sõites niigi sädemerida järgi, hoolega peab valima sõidu ajal kus rattad paiknevad


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Renault Clio mk1 EURO project- omrek
PostitusPostitatud: 13.08.2011 09:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.08.2007 15:06
Postitusi: 107
Asukoht: Tartu
Kas sina olid see, kellega sai kunagi Aardla ristis tuuritatud ? :)

Kupi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Renault Clio mk1 EURO project- omrek
PostitusPostitatud: 13.08.2011 10:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.07.2011 12:29
Postitusi: 48
kupi123 kirjutas:
Kas sina olid see, kellega sai kunagi Aardla ristis tuuritatud ? :)

Kupi.


võibolla küll :D eelmine või üleellmine nädal ma mingi golfi kõrval tuuritasin korra küll jah. Golf 3 vist, kui õigesti mäletan :D
kas see oli väljakutse või niisama komistasid gaasipedaali otsa?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Renault Clio mk1 EURO project- omrek
PostitusPostitatud: 13.08.2011 12:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.08.2007 15:06
Postitusi: 107
Asukoht: Tartu
Pigem oli see foori taga seismise igavus :D

Kupi.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 60 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7