Eile õhtul läks kiireks ja ei jõudnud taknida, täna proovib siis selle keskmisekütusekulu teema lõpetada.
Tartus tankisin kas 53€ eest või läks hoopis 53 liitrit sisse. Ei mäleta hästi, kuna kõva kuse häda oli toona!
Uksega on selline huvitav teema, et ükskord tuli ta lambist parklas lahti, tahtsin panna kotti autosse ja unustasin, et see lahti ei käi. Uks tuli lahti ilusti, nii nagu peab. Peale seda pole enam lahti käinud jälle! Ja poe parklas ei olnud mahti ka uurida, mis viga oli. Täna üritan polstri tervelt kättesaada. Terve ukse pealt uurides sain nipid selgeks kuidas polster tervelt kättesaada ja juba üke polstriserva kangutasin eile ka lahti, ainult üks kruvi hoidis alt, mida käte ei saanud kuna polnud piisavalt peenikest torxi, täna võtsin kodunt kaasa.
Eile sai siis auto PHILPS CAN-BUS 4300K XENONID ette


Vasaks tules siis xenon paremas halogeen

Mõlemas tules xenon

Seejärel said tuled ilusti reguleeritud, et ei hakkaks kedagi pimestama!
Samuti panin uue(kasuatud) klaasdipesuvee tasemeanduri. Nüüd enam ei põle armatuuris tuli, et vett on vähe
Täna hommikul siis jõudsin varem tööle ja uurisin püsika asja. Selgus, et A6-l ja Passatil on samad püsikakangid. Kuna töötan lammaris, kus on kolm A6-te sees siis läksin ja võtsin riiulist ühe kangi omale(muidugi maksin ka selle eest, mitte ei varastanud). Õhtul võtan roolisamba lahti ja vaatan, kui keeruline seda pigaldada on. DIY teemast on ka õpetus olemas, mill ejärgi plaanin tegutseda. Huvilistele- meil on veel üks selline kang!


Keegi teab, mis pirnid tagumistes numbrituledes käivad?
Päikest poisid!