Reizor kirjutas:
-erno- kirjutas:
tnacc kirjutas:
Tõotab midagi huvitavat tulla

Karpade lahendust tahaks kindlasti näha tulevikus.
Tulevikus näeb kah. Väheke loll lahendus on selle audi kapoti all. Nimelt mõlemad kollektorid jooksevad samalt küljelt välja plokikaanest. Paras peavalu on saada asi nii, et seal miski põlema ei läheks.

Dõunt põe, ei lähe lähe see sul põlema. 8v vanadel volkaritel on samamoodi sisse ning väljalase üksteise peal. Sõidetakse edukalt tsiklikarpadega. Mõned küsimused sulle.
1) Kütuse süsteemi lahendad tavalise auto pumba ning regulaatoriga ? - Kas sa teed veel tagasivoolu potska ? Tuim peale pressing ei ole neile eriti hea. Düüsid võivad läbi jooksma hakata.
2) Kollektor natukene suure nurga all ei ole ? Tsiklikarpadele on kõige soodsam asend, kui ujukikambri joon on paralleerselt maaga. Hetkel tundub, et nurk jääb natukene suureks.
3) Kollektori pikkusega arvestasid ? Lühikeste torudega võib tulla probleemiks see, et võimsuse kasv tuleb ainult kõrgel pöördel. Alt poolt ei ole kasu ning võib kohati isegi kehvem olla. Palju sa linnas ikka kõrgetel pööretel sõidad. Linnas loeb madalalt moment. Võtta kasvõi näiteks turbokad. Kui suure turboga turbokad saavad rõhu üles, on nobe vabalthingav juba järgmise foori all.
4) Kuidas toimub segu paika seadmine ? Krutid selleks ajaks lairiba lambda külge, et düüsidega mässates segu õigeks saada. Tühikäigu segu saab kruvidest muuta, aga pööretel ainult düüsidega. Vähemalt nendel kawasaki zx9r karpadel.
5) Karpad kavatsed enne segu paika ajamist ära kaa sünkida ?
6) Millise filtrilahendus teed sa lähed ? Või sõidad ilma filtriteta ? (Volksu foorumis müüks üks sellele sobivaid filtreid. Plekist alus oli vaja vaid lõigata või tellida.)
7) Neist karpadest juhitakse veel jahutusvedelik läbi. Kas ühendad kaa selle süsteemi ? - Ise ei näe sellel vajadust.

See mootor oli enne meh.pritsega ? Mis asjad mootoris peale pidurivõimendi sul veel vaakumit vajavad ? (Mina näiteks tegin ainult ühest silindrist väljavõtte, ning piisab täiesti ajule ja pidurivõimendile.)
Küsin seda kõike sellepärast, et endal lähevad täpselt samamoodi tsiklikarpad peale. Hetkel seisab kõik selle taga, et ootan kollektorit.
Karpad on sellised
Nii.
1.Pump,regulaator ja tagasivool veel eraldi. Hakkas tõesti kütet läbi pressima kui pump taha lõi.
2. Karpade nurk jääbgi nii nagu kirjeldasid(lisan pildi kah). Lihtsalt mootor lääpas eestvaadatuna vasakule suht kõvasti. Sp tundub suur nurk olevat
3. Selle kolle pikkuse kohta ei oska midagi öelda

Lühikesed nad tegelt ei ole...
4. Segu jaoks leiab üks sõber lahenduse. Mina toda osa ei torgi kui tark mees olemas. Lamdat igaljuhul ei tule kuna sel autol pole seda tehasestki paigaldatud.
5. Sama vastus mis eelmiselegi. Sõbral vahend olemas selleks.
6. Filtrini jõuan siis kui sobivas pikkuses trompetid tehtud saab. Vaja võrdlust originaalidega ja siis pikematega... Ilma filtrita ei tule igaljuhul.
7. Jahutusvedeliku panen läbi jooksma. Vanal karpal oli veering olemas st voolikud sealsamas olemas.
8. Ennem oli puhasttõugu karpakas. Muud nagu ei olegi vist kui pidurivõim ja ka jagaja aga asi saab siiski ühtlasem kui kõigist võtta. Nii väidetakse. Ise ei ole väga süvenend kuna probleemi see ei tekita ,et kõigist vedada.
Ise olen väga võhik siiski selles osas. Esimene kord ja kui ebaõnnestubgi miski küll siis uuesti ja paremini.
Kaldeid siis näha:

Kolled ise peale vähest rellakat ja seestpoolt dremlit. Vaakumid veel teha ja väiksem dremmliots leida, et väljast mõned rellakanüsimised ära lihvida

