Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 14.05.2025 02:02

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 36 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,8s - 1991 -erno-
PostitusPostitatud: 19.04.2012 12:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.03.2012 00:03
Postitusi: 364
Asukoht: Tartu.
Karpadele siis selline kollektori alge tehtud. Vaja veel väheke rellakat näidata, et vl kolle kah kõrvale mahuks ja vaja piduri vaakumi jaoks torud teha siia. Vaakumi võtan kõigist neljast torust.
Kuna sellel autol pole mul el benapumpa siis pidin ise panema. Oskab keegi mulle kaabeldamise koha pealt nõua anda ? Et kuhu ma pumbajuhtmned vean? Hetkel on ajutiselt nii ,et süüde sisse siis koguaeg lööb aga nii natuke nadi...
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,8s - 1991 -erno-
PostitusPostitatud: 19.04.2012 16:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.02.2007 22:46
Postitusi: 658
-erno- kirjutas:
tnacc kirjutas:
Tõotab midagi huvitavat tulla :rokib Karpade lahendust tahaks kindlasti näha tulevikus.

Tulevikus näeb kah. Väheke loll lahendus on selle audi kapoti all. Nimelt mõlemad kollektorid jooksevad samalt küljelt välja plokikaanest. Paras peavalu on saada asi nii, et seal miski põlema ei läheks. :D


Dõunt põe, ei lähe lähe see sul põlema. 8v vanadel volkaritel on samamoodi sisse ning väljalase üksteise peal. Sõidetakse edukalt tsiklikarpadega. Mõned küsimused sulle.

1) Kütuse süsteemi lahendad tavalise auto pumba ning regulaatoriga ? - Kas sa teed veel tagasivoolu potska ? Tuim peale pressing ei ole neile eriti hea. Düüsid võivad läbi jooksma hakata.

2) Kollektor natukene suure nurga all ei ole ? Tsiklikarpadele on kõige soodsam asend, kui ujukikambri joon on paralleerselt maaga. Hetkel tundub, et nurk jääb natukene suureks.

3) Kollektori pikkusega arvestasid ? Lühikeste torudega võib tulla probleemiks see, et võimsuse kasv tuleb ainult kõrgel pöördel. Alt poolt ei ole kasu ning võib kohati isegi kehvem olla. Palju sa linnas ikka kõrgetel pööretel sõidad. Linnas loeb madalalt moment. Võtta kasvõi näiteks turbokad. Kui suure turboga turbokad saavad rõhu üles, on nobe vabalthingav juba järgmise foori all.

4) Kuidas toimub segu paika seadmine ? Krutid selleks ajaks lairiba lambda külge, et düüsidega mässates segu õigeks saada. Tühikäigu segu saab kruvidest muuta, aga pööretel ainult düüsidega. Vähemalt nendel kawasaki zx9r karpadel.

5) Karpad kavatsed enne segu paika ajamist ära kaa sünkida ?

6) Millise filtrilahendus teed sa lähed ? Või sõidad ilma filtriteta ? (Volksu foorumis müüks üks sellele sobivaid filtreid. Plekist alus oli vaja vaid lõigata või tellida.)

7) Neist karpadest juhitakse veel jahutusvedelik läbi. Kas ühendad kaa selle süsteemi ? - Ise ei näe sellel vajadust.

8) See mootor oli enne meh.pritsega ? Mis asjad mootoris peale pidurivõimendi sul veel vaakumit vajavad ? (Mina näiteks tegin ainult ühest silindrist väljavõtte, ning piisab täiesti ajule ja pidurivõimendile.)

Küsin seda kõike sellepärast, et endal lähevad täpselt samamoodi tsiklikarpad peale. Hetkel seisab kõik selle taga, et ootan kollektorit.
Karpad on sellised
Pilt

_________________
Roller


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,8s(Bike carb) - 1991 -erno-
PostitusPostitatud: 19.04.2012 16:46 

Liitunud: 09.05.2006 16:08
Postitusi: 964
Asukoht: Tallinn / L-Virumaa
huvitav projekt... :)

Märk maas! ;)

_________________
Autokile.eu - Suurim valik kattekilesid ja tuletoonkilesid! !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,8s - 1991 -erno-
PostitusPostitatud: 19.04.2012 21:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.03.2012 00:03
Postitusi: 364
Asukoht: Tartu.
Reizor kirjutas:
-erno- kirjutas:
tnacc kirjutas:
Tõotab midagi huvitavat tulla :rokib Karpade lahendust tahaks kindlasti näha tulevikus.

Tulevikus näeb kah. Väheke loll lahendus on selle audi kapoti all. Nimelt mõlemad kollektorid jooksevad samalt küljelt välja plokikaanest. Paras peavalu on saada asi nii, et seal miski põlema ei läheks. :D


Dõunt põe, ei lähe lähe see sul põlema. 8v vanadel volkaritel on samamoodi sisse ning väljalase üksteise peal. Sõidetakse edukalt tsiklikarpadega. Mõned küsimused sulle.

1) Kütuse süsteemi lahendad tavalise auto pumba ning regulaatoriga ? - Kas sa teed veel tagasivoolu potska ? Tuim peale pressing ei ole neile eriti hea. Düüsid võivad läbi jooksma hakata.

2) Kollektor natukene suure nurga all ei ole ? Tsiklikarpadele on kõige soodsam asend, kui ujukikambri joon on paralleerselt maaga. Hetkel tundub, et nurk jääb natukene suureks.

3) Kollektori pikkusega arvestasid ? Lühikeste torudega võib tulla probleemiks see, et võimsuse kasv tuleb ainult kõrgel pöördel. Alt poolt ei ole kasu ning võib kohati isegi kehvem olla. Palju sa linnas ikka kõrgetel pööretel sõidad. Linnas loeb madalalt moment. Võtta kasvõi näiteks turbokad. Kui suure turboga turbokad saavad rõhu üles, on nobe vabalthingav juba järgmise foori all.

4) Kuidas toimub segu paika seadmine ? Krutid selleks ajaks lairiba lambda külge, et düüsidega mässates segu õigeks saada. Tühikäigu segu saab kruvidest muuta, aga pööretel ainult düüsidega. Vähemalt nendel kawasaki zx9r karpadel.

5) Karpad kavatsed enne segu paika ajamist ära kaa sünkida ?

6) Millise filtrilahendus teed sa lähed ? Või sõidad ilma filtriteta ? (Volksu foorumis müüks üks sellele sobivaid filtreid. Plekist alus oli vaja vaid lõigata või tellida.)

7) Neist karpadest juhitakse veel jahutusvedelik läbi. Kas ühendad kaa selle süsteemi ? - Ise ei näe sellel vajadust.

8) See mootor oli enne meh.pritsega ? Mis asjad mootoris peale pidurivõimendi sul veel vaakumit vajavad ? (Mina näiteks tegin ainult ühest silindrist väljavõtte, ning piisab täiesti ajule ja pidurivõimendile.)

Küsin seda kõike sellepärast, et endal lähevad täpselt samamoodi tsiklikarpad peale. Hetkel seisab kõik selle taga, et ootan kollektorit.
Karpad on sellised


Nii.
1.Pump,regulaator ja tagasivool veel eraldi. Hakkas tõesti kütet läbi pressima kui pump taha lõi.
2. Karpade nurk jääbgi nii nagu kirjeldasid(lisan pildi kah). Lihtsalt mootor lääpas eestvaadatuna vasakule suht kõvasti. Sp tundub suur nurk olevat
3. Selle kolle pikkuse kohta ei oska midagi öelda :D Lühikesed nad tegelt ei ole...
4. Segu jaoks leiab üks sõber lahenduse. Mina toda osa ei torgi kui tark mees olemas. Lamdat igaljuhul ei tule kuna sel autol pole seda tehasestki paigaldatud.
5. Sama vastus mis eelmiselegi. Sõbral vahend olemas selleks.
6. Filtrini jõuan siis kui sobivas pikkuses trompetid tehtud saab. Vaja võrdlust originaalidega ja siis pikematega... Ilma filtrita ei tule igaljuhul.
7. Jahutusvedeliku panen läbi jooksma. Vanal karpal oli veering olemas st voolikud sealsamas olemas.
8. Ennem oli puhasttõugu karpakas. Muud nagu ei olegi vist kui pidurivõim ja ka jagaja aga asi saab siiski ühtlasem kui kõigist võtta. Nii väidetakse. Ise ei ole väga süvenend kuna probleemi see ei tekita ,et kõigist vedada.


Ise olen väga võhik siiski selles osas. Esimene kord ja kui ebaõnnestubgi miski küll siis uuesti ja paremini.

Kaldeid siis näha:
Pilt

Kolled ise peale vähest rellakat ja seestpoolt dremlit. Vaakumid veel teha ja väiksem dremmliots leida, et väljast mõned rellakanüsimised ära lihvida
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,8s(Bike carb) - 1991 -erno-
PostitusPostitatud: 20.04.2012 21:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.03.2012 00:03
Postitusi: 364
Asukoht: Tartu.
Hoopis siukest asja hakkasin tegema. Kahele pütale peaaegu et valmis. Ei tule teabmis parim asi aga olen kindel, et palju parem kui see originaal marmikärakas.
Pilt
Pilt

Torud said niihästi kokkusobitatud kui õnnestus ja usun, et sisekülgedel väga ebatasasusi ei tekkinud keevitusest, kuid miskit kindlasti... :)

E: Siiski lõigun laiali selle vl kolle aretuse. Ja teen uuesti. Tuleb neid torusid väänata niipalju, et kõigist silindritest tuleks samapikad torud välja. Nii nagu ma alustasin jääks tulemus kehv.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,8s(Bike carb) - 1991 -erno-
PostitusPostitatud: 21.04.2012 22:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.03.2012 00:03
Postitusi: 364
Asukoht: Tartu.
Täna alustasin kollega nullist. 3 toru veetud ja sama pikkusega kõik.Homme viimane veel teha. Tegu siis nö toorikuga millejärgi lähiajal uus kolle painutada niiet kosmeetiline pool ei mängi hetkel väga rolli. Mul lihtsalt autot vaja liigutada peagi kui karpad enamvähem funkama saan ja ilma sumpsita oleks jant nati. :)
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,8s(Bike carb) - 1991 -erno-
PostitusPostitatud: 22.04.2012 16:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
Ah on seda jama vaja ?

Pigem oleks vaadand golf gti pritse peale ja see on vist umbes 80kw.
Samas need tsikli karpad sellest mingit ulme minekuga püssi ei tee , samas aga tõuseb müra kapoti all.

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,8s(Bike carb) - 1991 -erno-
PostitusPostitatud: 22.04.2012 18:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.03.2012 00:03
Postitusi: 364
Asukoht: Tartu.
killer666 kirjutas:
Ah on seda jama vaja ?

Pigem oleks vaadand golf gti pritse peale ja see on vist umbes 80kw.
Samas need tsikli karpad sellest mingit ulme minekuga püssi ei tee , samas aga tõuseb müra kapoti all.

On küll vaja.
Ei ootagi miskit üüberminekut nüüd nende karpadega. Aga proovima peab. Golfi pritset eraldi ei oleks mõtet ma arvan. Siis juba 16v mootoriga ehk.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,8s(Bike carb) - 1991 -erno-
PostitusPostitatud: 22.04.2012 18:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.03.2006 11:19
Postitusi: 1292
Asukoht: Harjumaa
Kui just dailydriverit ei tee siis on need eraldi karpsid head küll. Saab segu nii krehvtiseks kui ise tahad + piiraja ei ole mingi 6500 juures vaid kusagil suht kosmoses. Tuttaval oli niimoodi häksordatud 318, käis küll ja imekombel elas kone sellise riisiveskite pööretega vääksutamise üle ka. Ainult küttekulu oli 750ist vähe suurem olnud.

_________________
quote oopc /naljakas ka neid videoid näha kus mingi aeg tuntakse eest sõites end nagu mingis kosmose laevas kuid muis politsei auto kaamerast näeb välja nagu ajast räsitud silo käru kus lugematu hulk hingavaid organisme sees./


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,8s(Bike carb) - 1991 -erno-
PostitusPostitatud: 22.04.2012 20:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.03.2012 00:03
Postitusi: 364
Asukoht: Tartu.
Tegelane5 kirjutas:
Kui just dailydriverit ei tee siis on need eraldi karpsid head küll. Saab segu nii krehvtiseks kui ise tahad + piiraja ei ole mingi 6500 juures vaid kusagil suht kosmoses. Tuttaval oli niimoodi häksordatud 318, käis küll ja imekombel elas kone sellise riisiveskite pööretega vääksutamise üle ka. Ainult küttekulu oli 750ist vähe suurem olnud.

Suht lõppu jooksevad need pöörded jah eriti veel kerge hoorattaga. Mingi kangem nukk kah hankida peaks kõrgetel pööretel täitsa mehiselt astuma.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,8s(Bike carb) - 1991 -erno-
PostitusPostitatud: 29.04.2012 13:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.02.2007 22:46
Postitusi: 658
-erno- kirjutas:
Tegelane5 kirjutas:
Kui just dailydriverit ei tee siis on need eraldi karpsid head küll. Saab segu nii krehvtiseks kui ise tahad + piiraja ei ole mingi 6500 juures vaid kusagil suht kosmoses. Tuttaval oli niimoodi häksordatud 318, käis küll ja imekombel elas kone sellise riisiveskite pööretega vääksutamise üle ka. Ainult küttekulu oli 750ist vähe suurem olnud.

Suht lõppu jooksevad need pöörded jah eriti veel kerge hoorattaga. Mingi kangem nukk kah hankida peaks kõrgetel pööretel täitsa mehiselt astuma.


Kohe kindlasti on vaja kangemaid klapivedrusid..

_________________
Roller


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,8s(Bike carb) - 1991 -erno-
PostitusPostitatud: 29.04.2012 18:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.03.2012 00:03
Postitusi: 364
Asukoht: Tartu.
Reizor kirjutas:
-erno- kirjutas:
Tegelane5 kirjutas:
Kui just dailydriverit ei tee siis on need eraldi karpsid head küll. Saab segu nii krehvtiseks kui ise tahad + piiraja ei ole mingi 6500 juures vaid kusagil suht kosmoses. Tuttaval oli niimoodi häksordatud 318, käis küll ja imekombel elas kone sellise riisiveskite pööretega vääksutamise üle ka. Ainult küttekulu oli 750ist vähe suurem olnud.

Suht lõppu jooksevad need pöörded jah eriti veel kerge hoorattaga. Mingi kangem nukk kah hankida peaks kõrgetel pööretel täitsa mehiselt astuma.


Kohe kindlasti on vaja kangemaid klapivedrusid..

Tean tean.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,8s(Bike carb) - 1991 -erno-
PostitusPostitatud: 29.04.2012 18:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
killer666 kirjutas:
Ah on seda jama vaja ?

Pigem oleks vaadand golf gti pritse peale ja see on vist umbes 80kw.
Samas need tsikli karpad sellest mingit ulme minekuga püssi ei tee , samas aga tõuseb müra kapoti all.

Ega kõik ei pea ju ühtemoodi tegema koguaeg, see gti pritse võib jah lihtne ja odav jõud olla, aga omalooming on palju ägedam :)

Audi on viispluss, kindlasti jälgin teemat edaspidigi :rokib


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,8s(Bike carb) - 1991 -erno-
PostitusPostitatud: 29.04.2012 20:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.03.2012 00:03
Postitusi: 364
Asukoht: Tartu.
Just täpselt. Praegu töö mõnepäevajagu seisab. Slepib ta teisipäeval teise garaasi kus jätkan.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,8s(Bike carb) - 1991 -erno-
PostitusPostitatud: 01.05.2012 21:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.03.2012 00:03
Postitusi: 364
Asukoht: Tartu.
Täna siis pingutasin kõik sillaosadepoldid üle, et miskit kuskil lahti pole äkki unustand, rattapoldid üle ja valmis sleppimiseks. Tagaluugi vahetasin välja tavalise vastu ikka. Pahteldamised kõik lihvitud ja valmis nüüd. Homme lasen pahteldusele krundi selga ja hiljem õhtul veab teise garaasi ära. Vaatab tahaks isegi see nädal värvi peale saada. Vaikselt hakkavad tekkima kahtlused, et kas värvin ikka mustaks. Kui midagi muud paremat pähe tuleb siis tuleb miski muu.
Vedrustuse osas kah, et peab siiski coilid hankima, et soovitud tulemust saada. Nii ikka ei ole mõtet nagu ma siin plaanisin.
Mingi pilt kah päevavalguses. Loodetavasti viimane sellistes toonides pilt :D
Pilt


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 36 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7