Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 08.05.2025 21:26

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 49 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: BMW E30 320 89a. Projekt "335" (M30B34-160KW+ ) Cb4_335
PostitusPostitatud: 24.04.2012 19:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 681
RS013 kirjutas:
Minu rullil oli alguses kaalu 1166kg. Seda siis ilma juhita, M30B35 mootoriga, komplektse salongi, pagasi sisu ja ca 10-15L kütusega. Esisilla kaal oli 648 ja tagasilla oma 518. Kaalujaotus 55/45. Pole nagu üldse paha ju?

Praeguses seisus pole kaalunud.

Edu sulle projektiga ja äkki kunagi rajal näeme!



Noh selle postiga on kõik õeldid.
Sinu autost tahaks kohe rohkemgi teada!

Aga
Minuteada on v8 siiski kokkuvõttes raskem, suure kasti ja paljude topelt detailide pärast.

Ja nagu juba ütlesin, siis pidamise parandamiseks ja kaalujaotuse parandamiseks on vahendid!

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E30 320 89a. Projekt "335" (M30B34-160KW+ ) Cb4_335
PostitusPostitatud: 28.04.2012 21:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 681
Vahepeal on veits tehtud:
Panen paar pilti koos mõne sõnaga:


Kõrvalistuja jalge all on üks pisike auk, mille saab kenasti kinni. Plekk on veel hea ja tugev. Nõ. raamid on väga head.
Pilt


Esiots on puhas:
Pilt
Pilt


Väga halb koht(vasaku tagumise tiiva juures)
Pilt


Näide "tublist" keretööde tegijast!
Pilt

Juhi jalgealune, enamus kohas on kõik ilus ja rooste vaid pinnapealne, kuid gaasi mehhanismi juures on siiski auk:
Pilt

Paraku oli mu ainsaks abivahendiks täna rellakas koos traatharjaga. Järgmine näd. vahetus peaks saama juba liivapritsiga kallale minna ja siis saab kõik "ilusaks". kardan, et vasak karp vaja uus panna. Aga lasen liivaga üle ja siis otsustan. parem karp on ainult otsast 1-2cm pehme. Mootoriruum ja pagasiruum on endiselt väga head.

Parandasin ka paar linki ära ja muud nipet-näpet.

Teha on oi oi kui palju(tegelt tahaks suve lõpuks ju sõitma saada) :D

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E30 320 89a. Projekt "335" (M30B34-160KW+ ) Cb4_335
PostitusPostitatud: 01.05.2012 23:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 681
Vahepeal veits tehtud:

Nädala vahetusel sain hunniku sisu juppe, ühe osalise spido, paar mootori juppi, sisu juppe ja uue mootori alumise otsa. Ilmselt veel midagi....

Tegin starteri korda. Uued puksid, seest puhastus ja määrimine. Ka ühendused sai uueks tehtud. Väline ilu saabub hiljem.
Kontakt pinnad olid uskumatult roosts. Lihvisin pinnad ära ja katsin vastava tootega, mis ei lase edasisel korrosioonil tekkida ja soodustab ühendust. Kõikvõimalikud mutrid, seibid, poldid lähevad roostevabad.
Pilt


Ka uue spido ploki "tegin". Mul oli kaks toorikut. Ühel ilus terve ja FL sisu, teisel korralik korpus. Pesin kõik jupid puhtaks (sh. ka trükkplaadi piiritusega). Sai täitsa korralik ja ilus. Kahjuks on klaasil paar kriimu. Aga see ei jää ilmselt näha kui asi sees.

Pilt
Pilt



Väike pedant nagu ma olen....
Paremal uus kruvi, vasakul vana...kõik vahetasin ära:
Pilt


Üks kõrv oli praoga ja sai veits liimi.
Pilt



Kiskusin mõlemad mootorid pulkadeks. Täna käis vänt ja plokk mõõtmises. Kasutusele jääb vana vänt ja uus plokk

asjad on väga heas seisukorras. Sisse lähevad kõik tehase mõõdus saaled ja rõngad :D

Paar pilti ka
Pilt
Pilt



Järgmine näd. vahetus tahaks ehk asjad juba kokku laduda.

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E30 320 89a. Projekt "335" (M30B34-160KW+ ) Cb4_335
PostitusPostitatud: 02.05.2012 22:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 681
Kuidas eesti mehed karteri teevad, kui võimsus ülesse ajada? Nagu aru saan siis juba praegu on kiirenduse mõju õli survele ohtlik. Kui see kiirendus nüüd veelgi suureneb, siis on oht, et õlitus jääb kehvaks ja ongi vänt jälle kutu.

Kui kellelgi on mõni hea link, või soovitus, siis jagame

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E30 320 89a. Projekt "335" (M30B34-160KW+ ) Cb4_335
PostitusPostitatud: 02.05.2012 22:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Tänapäeval kasutatakse sellist asja nagu kuivkarter.. aga täpsemat inffi pead ise otsima kuna mina sellest väga midagi ei tea :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E30 320 89a. Projekt "335" (M30B34-160KW+ ) Cb4_335
PostitusPostitatud: 02.05.2012 22:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 681
Moose kirjutas:
Tänapäeval kasutatakse sellist asja nagu kuivkarter.. aga täpsemat inffi pead ise otsima kuna mina sellest väga midagi ei tea :D



Kuivkarter on jah variant. Aga äkki on mõni lihtsam variant ka....või pole mõtet?

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E30 320 89a. Projekt "335" (M30B34-160KW+ ) Cb4_335
PostitusPostitatud: 02.05.2012 22:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Tehakse vist plekist aukudega seinu ka karterisse, et kiirendusel õli ei jookseks taha otsa.. eks ta siuke odava otsa variant on, samas peaks ju toimima? Siinkohal ilmselt mõistlik turboclubist uurida kuidas sealsetel masinatel lahendatud on mis vähe kiiremad pillid on. 2.2 turboga e36 (üle 400hj vist oli kui mälu ei peta) sõitis küll täiesti tavalise karteriga näiteks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E30 320 89a. Projekt "335" (M30B34-160KW+ ) Cb4_335
PostitusPostitatud: 02.05.2012 23:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 681
No see 3.5l on eriti õli maias...

Aga uurin. Hetkel on karterin hunnik pleki lehtesi, mille originaalsuse ma pole kindel. ehk on keegi juba midagi üritanud.

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E30 320 89a. Projekt "335" (M30B34-160KW+ ) Cb4_335
PostitusPostitatud: 02.05.2012 23:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.04.2011 14:10
Postitusi: 871
Üks variant oli õlipumba ümber laburint teha ja mingi variant oli mingid seinad ümber teha ja alla äärde augud sisse 8)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E30 320 89a. Projekt "335" (M30B34-160KW+ ) Cb4_335
PostitusPostitatud: 02.05.2012 23:45 

Liitunud: 03.01.2012 02:16
Postitusi: 169
cb4_335 kirjutas:
No see 3.5l on eriti õli maias...

Aga uurin. Hetkel on karterin hunnik pleki lehtesi, mille originaalsuse ma pole kindel. ehk on keegi juba midagi üritanud.



Need peaksid ikka originaalid olema, aga kõige mõistlikum ikka vast see kuivkarter lahendus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E30 320 89a. Projekt "335" (M30B34-160KW+ ) Cb4_335
PostitusPostitatud: 03.05.2012 00:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.08.2008 00:49
Postitusi: 960
Bemari karter on minumeelest küll üsna hea ehitusega,niikaua kui sul õli normaal tasemel on,peaks õlitusprobleem küll välistatud olema(juhul kui pumbani kõik lekkekindel on ja pump ise kahjustatud pole)
Ka mingi variant,niiöelda "uksed".
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E30 320 89a. Projekt "335" (M30B34-160KW+ ) Cb4_335
PostitusPostitatud: 11.05.2012 23:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 681
Vahepeal sai masin omale veidi juppe juurde ja sõbraks ühe tumesinise e30 sedaani. 318 FL.

Masin sõidukorras(ülevaatus kindlustus) ja heas seisus(igasugu plastikud on terved ja olemas, sisu on terve, kõik asjad on olemas ja küljes ja terved). Aga kere on kutu. Ühesõnaga ilus doonor, millega praegu ka ringi vuran vahel....

Käisin ka mootori juppide jahil, aga ei saanud veel midagi. Varsti peaks hea hinnaga uued saaled, rõngad, tihendid saama. Ei taha mootorit ühegi halva detailiga kokku panna. :D

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E30 320 89a. Projekt "335" (M30B34-160KW+ ) Cb4_335
PostitusPostitatud: 12.05.2012 00:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2012 21:27
Postitusi: 152
Tõotab tulla korralik veerandmiili või rinka masin :) Kumba ise eelistaksid? Ja kas on plaan siis M-Tech peale panna või mõni muu äftermarket spoileriring? Endal ka muidu unistus selline rullik osta tulevikus :D Aga see on tulevikumuusika. Aga edu ja paksu rahakotti!

_________________
I live for Hardstyle baby!
Opel Omega B 2.0 16V 100kW


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E30 320 89a. Projekt "335" (M30B34-160KW+ ) Cb4_335
PostitusPostitatud: 12.05.2012 08:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 681
Veerandini sõit on tore, aga jube lühike :-D rada pakub rohkem huvi. Eelmise igapäeva autoga sai ikka tihti sõitmas käidud. Uue autoga enam ei raatsi.
Turbotada see aasta kindlasti ei jõua. Ja vast on ka tarkust veel puudu.

Aga eks veits saan ka niisama oma 316-e sildiga mõnda "foorikiirendajat" kiusata :-D

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E30 320 89a. Projekt "335" (M30B34-160KW+ ) Cb4_335
PostitusPostitatud: 12.05.2012 09:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2012 21:27
Postitusi: 152
Proovi drifti :) Too on lahe, aga toda üsnagi raske selgeks saada, lumepealgi pole mina selgeks saand seda kontrolli hoidu. Kui ära turbotad saaks siit korraliku külglibisemis massina :P

_________________
I live for Hardstyle baby!
Opel Omega B 2.0 16V 100kW


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 49 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7