@almera kirjutas:
Vaatasin isegi seda masinat,et just A4 + quattro ja nii odav,aga sellise rahaeest ei ole mingi hull kaotus ka kui auto p:rse peaks minema,varuosadest saad autohinna enam-vähema tagasi.Quattrost küll suvel erilist rõõmu vist pole(pigem üleliigne kütusekulu),aga talveks hea masin(kui niikaua sinukäes püsib või vastu peab).Täitsa kobe masin!Me like

Noh, ega odav auto ei tähenda alati kohe p*rses autot (v noh, siin foorumis ilmselt tähendab siiski, mujal mitte). Suvel, noh, eks tal ikka vahe on. Ka kuival teel on quattro konkreetsema juhitavusega, kui V6 esiveoline. Kütusekulu kallal kiunumine on mõttetu, see pool liitrit-liiter, mis q paneb juurde, on täiesti köömes võrreldes juhitavuse ja ka paigaltstartimise vahega, eriti just niiskel/märjal teel. Hetkel ei näe nagu põhjust, miks ta ei peaks minu käes talveni vastu pidama. Ei ole ma mitte tavaline striitreisser, kes kohalt läheb kummivilinal, igat kurvi läbib külg ees jnejnejne. Aga tänan!
Auto müügipõhjus muide, olevat eelmise omaniku pidev Soomes viibimine ja varsti sõjaväkke minek, mistõttu masin lihtsalt seisis enamus ajast. Seega otsustati ta maha müüa. See soodushind oli mõneks päevaks vaid. Muidu oli ta müügis pea 1800 euriga.
EDIT: @almera, sain aru küll, mida mõtlesid

Niisama targutasin
