Tänaseks olen siis ka mootori ikka korra lahti kakkunud, sest õli kulus 500 km kohta ~ liiter, mida on ikka meeletult palju. Kütust neelas samuti veidi üle normi, sinna 9L kanti + jõudu selle raha eest nagu ei saanud... Surveid silindrites mõõtes sain tulemuseks 3-6 bar-i, raamatu järgi võiks see number olla seal 9 ja 11 vahel

Plaanis oli ära vahetada kõik saaled ja kolvirõngad, kuid tuli välja, et ka üks kolb ise on fataalse mõraga ning uuesti see silindrisse minna ei saa.
Läks mölluks. Esmalt tundus, et sellist kolbi Eestist leida ei õnnestugi. Esindus pakkus, et 100+ euri eest nad saaksid mulle selle isegi tellida, kuid tarneaeg oli paar nädalat, mis mulle ei sobinud. Samasuguse pakkumise sain ka eparts-ist, kuid hind oli soodsam 64 euri vist.
Urgitsesin edasi. Aega kulus, kuid läbi automoto foorumi sain kaks kontakti, kust pakuti ühel juhul ühte kolbi ning teisel juhul suisa nelja. Viimane variant läks käiku, sest neljane komplekt on ikka parem, kui üks eraldi ning need sai paari tunnise etteteatamisega juba kätte.
Pildil siis 2 uut vs. 2 vana. Üldiselt oli kogu mootor jubedalt nõgine, õudus!!

Sooda pakkumise tõttu soetasin ka Sakust tuliuue plokikaane, sest unustasin muude varuosadega koos tellida klapisääre tihendid ja kuna käes oli juba reede õhtu ning öö oli plaanis garaažis veeta, siis muud nagu üle ei jäänud ka, sest oodata ei olnud aega - puhkus oli lõppemas ja sõita oli vaja


Nüüd siis paarsada km sõidetud ja tundub, et minu esimene mootori suurhooldus läks õnneks, sest kõik nagu toimib ja õli kusagilt välja ei pritsi


Kuid... Tundub, et väntvõll oleks vajanud lihvimist, sest viimane raamsaale oli teistest tunduvalt enam kulunud ning mootoris on selline kerge vibra ikka sees. Nüüd on see veidi väiksem, kuid siiski alles.
Ahjaa, klaasid said kaks nädalat tagasi omale tumedama tooni peale, sest häirivaks muutus, kui tagant ainiti kuklasse vahitakse. Mõnele meeldib, mõne arust ei sobi sinna, kuid see on minu auto ja mind ei kõiguta teiste arvamus selles osas.

Nüüd siis kallan ja tallan.
Argo