Larry530i kirjutas:
Mis see nn. hea hind siis on?Leedust saab samasuguseid mingi ala 3-4 kiloga ju

Sinna suurusjärku ta jäigi!
Dinks kirjutas:
Väga kena kuut, PFL E46 on ikka väga muheda välimusega.

Tänud, ise endale meeldib ka PFL rohkem mingil põhjusel.
GTIDriver kirjutas:
Kena kopikas kulub sellise käestlastud isendi ülesehitamiseks.
Väga palju ei tohiks kuluda, kuna ise teen kõik ära- värvin, vahetan klaase, teen remonditöid ja varuosi saan ka veel kommiraha eest
dellu kirjutas:
Müstiline kirjeldus tõesti, mulle hakkab juba tunduma et mu sõbrale tõi ka nii 7-8a tagasi tema auto

Siis ka treilavend pidi üle vaatama, jutt samasugune, et täitsa ok. Tegelikkus oli aga see, et Mäepealse ARK ees maha aetud auto mootorist olid Laki tänaval juba õli väljas. Plokis pragu sees jne. See oleks ikka kohapeal pidanud ka lekkima, siin vist sõber ka kohe üle ei vaadanud.
Ise küll auto kõrval iga väiksemagi kriimu telefoni teel ette lugenud, et pärast jama poleks. Mootori sisse jne tõesti ei näe, aga kui proovisõidu ka vastu peab, siis vast kohe laiali ei lähe. Aga kui isegi roostes tiibasid kirja ei panda, siis ei tea. Täna nägin isegi ära, kui Murelist paar korda läbi sõitsin (kaugel platsil loomulikult, uurima ei läinud).
Aga mis Passatist sai? Kuulutus oli ju stiilis et välismaale tööle ja naisele väikest autot vaja või see ongi väike auto?
Astu teinekord läbi, siis tean ka nägupidi siinset rahvast. Passatist niipalju, et Sain Alfa 164 müüdud ning müügikuulutus jäi üle, seega sai tühikoht täidetud Passatiga. Ning oh imet, tuligi üks ostja, kes soetas ta 3500€ eest sedasi, et muusika, coilid, 17" veljed jäid veel minule. Sest kui aus olla, seda raha see auto küll väärt ei olnud! Mitte et oleks rääbis olnud.
See müügilause oli mu e39 kuulutuses, kuna too masin sai ostetud sedasi, et 2 tunnipärast oli vaja sõituminna ja suurt valikut ei olnud. Muidugi ilmnesid sellel pärast väga huvitavad vead

Mistõttu müügiga oli kiire.
rasmustihomirov kirjutas:
Rääkisin sulle kohe ära head-vead. Ma leian, et sellise auto, sellise hinnaga ei tohiks olla väga paha. Tõesti, need tiivaääred, kurat, need jäid kahe silma vahele täielikult. Kuid muidu, väga heas korras, mootor käib kui kellavärk. Mootor ja kast jne ideaalses seisukorras. Eks ta ole ka 10+ aastat vana auto ka

Ma leian, et see on ilmselge, kui mõni viga. Auto oligi ideaalses seisukorras arvestades mis seal teisi pakkuda oli. Olen siin foorumis toonud tsirka 20-le inimesele autosi. Kõik neist on jäänud rahule ei ole probleeme ega midagi. Ja kui auto kätte said siis veel helistasid ja tänasid kui hea auto said nii hea rahaga;)
Kui aus olla, siis ma ei mäleta küll ühtegi juttu vigadest, või olin ise nii elevil, et ei pandud tähele. Sa lugesid ette ainult varustuse ja ütlesid, et heas korras ning hilisemal vestlusel ütlesid, et vaatad masina üle ka veel. Kuid see selleks! Lihtsalt ootused olid suured. Reaalset võttes sain pea 3000€ eest 10+ aastat vana pemmi, mis on oma hinda väärt. Nagu ma ennist ka kirjutasin, ma ei virise, olen rahul! Muidugi tänasin, sest tänud tuleb ikka ölda teisele tehtud töö eest, elementaarne ju!
jaagok kirjutas:
no nüüd teeema ka olemas. nägin sind Kiltsis eelmine nv ja siis vaatasin et lubasid ju e39 osta aga näed mis välja tuli

Muretuid kilomeetreid!
Ma sind Kiltsil ei näinudki... e39 530dA oli aga selle müüsin üsna ruttu maha, kuna ei olnud just kõige õigem valik

Ands kirjutas:
Pigem on asi ikka niipidi, et kui müüja kirjutab, et auto on ideaalses korras, siis ootaksi ideaalses/heas korras autot. Vahet pole, on see odav v kallis.
prelude20 kirjutas:
See ju tüüpiline odavama otsa e46. Suur paanika , et loeti vead üles.
Küll saab korda ja meelepäraseks. Põhiline et hind oli vastav.
Jätaks selle teema nüüd sinna paika!
-lost- kirjutas:
Raitz täna just helistas et bemm jälle katki

Leho, ära asja nüüd üle ka pinguta, lihtsalt töökäigus leidsin ühe vea, mille peale ma ei tulnud seda etteplaneeides(üks lõdviku flantsi tihend, mida oli siis hea teha kui sl. kollektor maas)
Nii midagi teemasse kah:
Reedel saamudis uued poritiivad(V+P) ja muud nodi kah tiivad kokku koos jah.flantsiga ca 40€

Uus vs. vana

Sl. kollektori eemaldamine tunduvalt keerulisem, kui e39-l


Sai siis ka uute poritiibade proov tehud. Ütlen ausalt, et kartsin hullemat. Need odavad Taivaani tiivad istuvad üllatavalt hästi külge. Ainuke koht mis ei olnud hea oli see ots kapoti ja suunatule nurgas, abiks olid puutükk ja haamer ja asi korras. Paar pilti kah:


Mudugi vana tiiba oli ennem juba remondtud

Auto juures on Kõige müstilisem see, et kogu kandevkonstruktsioon on roostevaba, kuid rooses on mingid kronsad ja kinnitused, kere täitsa puutumata!

Nüüd siis aeg värvima hakata detaile!