No nii,tänane päev läks asja ette,aga nagu ikka,kui midagi tegema hakkad siis pead ka midagi ära soperdama
Täna sai siis uus sidurikettas(pidurimeistri katted orig kettale),korv(NKK,perfo-vähe kangem originaalist) ja survelaager(Aisin,) sisse ja samuti sai pandud kasti uus Valvoline õli.
Alustasin hommikul 9:45,kõik läks ladusalt,kuni hakkasin kasti töökaaslasega maha kangutama,sai üks simmer viga(Seda ootasin 2h

). Lükkasin ketta ja korvi külge-läks 1 polt peeti,õnneks sain tervelt kätte ja uus asemele.Sai kast alt poolt kinni tiristatud, lasin auto alla,hakkan siis ülevalt viimast polti sisse panema aga ei saa

-tükk aega jebisin, kui nägin,et üks kronsa oli jäänud kasti ja mootori vahele

.Uuesti kõik poldid lahti ja kronsa käes .Edasi läks kõik nii nagu peab kuniks hakkasin koju sõitma,spidokas ei tööta

-Normaalne. Üldiselt nagu ikka .
Nädalavahetus sisustatud-spidoka vea otsing
Paar pilti kah
Vanast kettast pilt pole kahjuks,aga nh sile oli
uus komplekt

Õli jooksmas,vana õli oli ikka korralikult must




ja ta liigub

Igastahes määrisin võlli ka kasti küljes ära ja nüüd on sidur 5+
Järgmine sats tuleks veermik korda teha ja kui lõpuks soojad ilmad kätte jõuavad 1,5-2 kuu pärast? siis tahaks ülevärvi ära teha.

'
EDIT: Sai valusat velge ka alla proovitud...

Kisub juba rellakat köima panema
