Nonii, täna sai kere üle vaadatud, ja asi on ikka nutune, aga egas midagi, tuleb kähku pihta hakata.
Väike üllatus tuleb ka ilmselt
Aga kuna vasak tagumine uks oli omadega täiesti läbi, siis otsustasin selle ära vahetada, kuurinurgas seisis üks täiesti korralik ja 100% ilma roosteta uks, võtsin juba enda oma küljest ära, ja siis hakkasin vaatama, et asi ei ole päris õige...
Nimelt see uus uks oli vanema tüübi oma, ja erinevus on lukustusüsteemis, täiesti erinevad.
Pidin siis enda ukse lukustuse ja keskluku mootori uue sisse tõstma, muidugi ei istunud see ukse sissegi ilusti, ülal oli mingi tobe plekist sein, seda sai natuke haamriga tuunitud, ja sain paika ta. Vanalt ukselt pidin lukusti ümbruse ära lõikama, et augud paika saaks... Selle ukse jura peale läks sisuliselt pool päeva, aga nüüd sai hea vähemalt
Uue ukse lukusti

Minu vana

Aukude puurimine





Vanema aastaarvu ja uuema ukse erinevus on veel selles, et vanal on link ja lingi ümbrus metallist, uuel aga plastist kõik....
Lähiajal siis hakkan ülejäänud kerega tegelema, ja siis värvi
Karpidega on praegu aga probleem, uued B osad maksavad Almelos 1300.- tk

....Peab mingi alternatiivi leidma, kuna karpide tagumised otsad on ikka väga konkreetselt läbi.
Tervele auto kerele on üldse karuteene teinud see vana, kes otsustas roostele roostesurma peale tõmmata, ja tänu sellele see kere ongi nüüd selline, nagu ta on.... Aga pole midagi, küll heaks saab uuesti
