Polegi ammu siia oma autoteemasse/blogisse midagi kirjutanud. Osalt ehk ka sellepärast, et auto on enamasti seisnud, peale seda kui autos sees käidi. Suvi tuli ka ühtlasi, ning alustasin liiklemist tsikliga. Oli teada, et nüüd tuleb teha suurem rahasüst autosse, et see teedele ilusti tagasi saaks tulla. Sai tehtud eelarve, millised jupid on vaja vahetada, mida juurde panna jne. Ja kuna ka palk tuli üle, sai tellitud ära jupid.
Leidsin sellise toreda autopoe, Texas Auto, Tartus
http://www.tx.ee kes mulle varuosad ka meeldivalt soodsate hindadega tarnib.
Ära sai siis tellitud
1. Jagajakaas jms sellega seonduv
2. Tagasilla satelliitide komplekt
3. Tagaamordid
4.Tühikäigumootor
5.Uksetihendid
6. ja midagi veel, mis meelde ei tule
Sõbra Valgekotka kaudu, on tellitud ka uued esimesed tuled (vanadel reflektorid roostetavad), uued suunatuled ette, autotermomeeter (ilma patareide nussita, ainult 12v toitel toimiv), porilapakad ja midagi veel, mis meelde ei tule.
Lisaks sai ostetud ka uued kõlarid, ette ja ka taha.
Ohtralt pigimatti ja vilti.
Ja ka värvimiseks vajalikud asjad.
Kuid pole need asjad nii roosilised midagi. Paari koha pealt on onu rebane augud sisse närinud ning seda Wranglerile üsna iseloomuliku koha juurest, nimelt esimeste turvavööde juurest. Tuleb viia auto kuhugi keevitamisse ning uued plekitükid külge keevitada.
Aga mis siin pikalt juttu ikka ajada, lisan ka paar pilti:
Siin on näha ka kevadel alustatud pigimati panekuga, kuid täna panin pigimatti veel ka juurde. Käsil eeltöö.

Roosteuss on läbi närinud siis sellise koha. Eelmisest aastast on näha sinna teise külje peale keevitatud plaati, mis ilusti ka see aasta omal kohal seisis

Pilt ka teiselt poolt

Peale pigimatitamist

Uued kõlarid. Ostetud nooresttehnikust CivicC käest, kes mulle ka hinda natuke painutas

Värvimiseks vajalikud asjad

Vaja sellised kohad ära likvideerida, st üle värvida

Selline siis hetkeseis. Laiali.

Voltmeeter näitab ainult 18+ volti, ehk siis tema jaoks on pinge alati korras.

Roosteussike siis põhjaalt vaadatuna. Pole nii hull midagi. Pisike tükk peale lõigata, keevitus kätte ja ilusti kinni säristada. Hiljem roostesurm peale ja ohtralt mastiksit peale.



Uued küünlajuhtmed, jagaja kaaS, uus rootori ots.

Uusi kruvisid, polte, mutreid (roostevabad)

Hetkel eest selline. Ootan, millal Valgekotkas Eestisse naaseb ning siis läheb tema KK-Customzzz garages edasiseks tuunimiseks
