Kui sul on 2 avaga, nagu mu pandud pildil, siis sul ongi tühikäigumootor jätkuvalt töös ning kui 1 mähis on veel peetis ka, siis see plaat ei aita. Ainuke, mida see 2 avaga plaat teeb, on külma mootori kõrgete pöörete elimineerimine, ehk siis tuleb ise külmalt gaasi hoida.
Tühikäigumootori välja ühendamiseks tuleb võtta täisplaat. Siis ei pea ka tühikäigumootor füüsiliselt seal küljes olema, kuna tühikäigumootori kontrolli antud auto ECU ei tee. Uuematel on andurite kontroll peal ja paneb mootoritule põlema, kui anduril miskit viga.
Soots:
Eemaldad segusiibri terves osas: pildil küll turboka oma, kuid suurt vahet neil pole.
pilt
http://www.throttlebodys.com/DSM63mm.jpgKeerad selle teistpidi, ning alt paistab 5 ristpeaga polti, mille eemaldades eemaldad TB (segusiiber) küljest FIAV-i. Paremal FIAV, vasakul TB.
Pilt:
http://i116.photobucket.com/albums/o9/d ... 071616.jpgNende kahe vahele panedki kodus põlve peal valmis lõigatud pleki, võiks olla ikka roostest puhas ja sile igatipidi. Sablooniks saad kasutada sama FIAV-it.
Pärast kruvid FIAV-i jälle TB külge tagasi, nii et originaal kummitihend oleks ilusti vahel ja terve. Vajadusel asenda see mootori silikooniga. Segusiibri ja kollektori vahele võiks ka uue tihendi panna. Välistad jälle lisa õhulekke. FIAV-isse tulevad 2 jahutusvedeliku voolikut tuleb siis ka ühendada omavahel kokku.
Ebays olev FIAV eliminator plate on lihtsalt paksem alumiinium plaat, kus siis ei ole vaja enam FIAV-it reaalselt tagasi panna. Tühikäigumootori pistiku jätad lahti, kuna pole kuhu ju ühendada.
Ja ongi tühikäigumootor vahelt välja ühendad, kokku kulub tööd 30 min, törts silikooni ja TB tihend.
Muidugi õigem oleks osta uus tühikäigumootor ja unustada igasugused muud tuuningud ja remondid. Kahjuks eestlane on vaene rahvas ning selle 120 euri eest saab elukaaslase palju õnnelikumaks teha.
Kuna ise kulgesin selle autoga 100% ajast, siis tundus ka plekikääridele töö andmine õigem tegu.