Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 02.05.2025 19:37

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 187 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 21.03.2014 06:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.06.2006 18:50
Postitusi: 3066
Asukoht: Viljandi/Kuopio
Kui sita häda on siis jumala eest ära mine sitale vaid topi näpp perse ja looda, et välja ei tule.

soots05 kirjutas:

Kohalik AMV Motorsi omanik võttsi selle ahti puht kogematta jutu käigus ja sai vähe asja timmitud, Mähis edniselt pekkis, aga masin käib selliste pöörete juures nagu regullitud saab. Praegu käib hästi.

_________________
"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Ford F-250 HDedition , Mitsubishi Eclipse GSX, Skoda Superb TSi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 21.03.2014 14:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
talon kirjutas:
Kui sita häda on siis jumala eest ära mine sitale vaid topi näpp perse ja looda, et välja ei tule.

soots05 kirjutas:

Kohalik AMV Motorsi omanik võttsi selle ahti puht kogematta jutu käigus ja sai vähe asja timmitud, Mähis edniselt pekkis, aga masin käib selliste pöörete juures nagu regullitud saab. Praegu käib hästi.


Haha. :D

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 22.03.2014 12:58 

Liitunud: 22.03.2014 12:54
Postitusi: 85
talon kirjutas:
Kui sita häda on siis jumala eest ära mine sitale vaid topi näpp perse ja looda, et välja ei tule.


Täiskasvanud inimene, kuid jutt nagu lapsel. :?

Jah, selline asi nagu hr Soots kirjutas, on tõesti võimalik. Internet on võõrkeelseid artikleid täis, tasub neid lugeda, saab targemaks.
Mis mootorist tuleb?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 22.03.2014 18:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.06.2006 18:50
Postitusi: 3066
Asukoht: Viljandi/Kuopio
toomastt kirjutas:
talon kirjutas:
Kui sita häda on siis jumala eest ära mine sitale vaid topi näpp perse ja looda, et välja ei tule.


Täiskasvanud inimene, kuid jutt nagu lapsel. :?

Jah, selline asi nagu hr Soots kirjutas, on tõesti võimalik. Internet on võõrkeelseid artikleid täis, tasub neid lugeda, saab targemaks.
Mis mootorist tuleb?



:D
Ma mingi 6+aastat omanud sellise motooriga isendeid, hetkelgi veel yks. Ei pea väga harima end, k6ik läbi kogetud.

_________________
"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Ford F-250 HDedition , Mitsubishi Eclipse GSX, Skoda Superb TSi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 22.03.2014 19:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2007 20:59
Postitusi: 1016
Asukoht: Viljandi/Järvamaa
Ei kujuta ettegi, et hakkaks mingit andurit lammutama, et äkki saab toimima, sest et rautselt ei saa.
Endal audil ka tühikaigu mootor trikitab ja hind on sellel sama korralik nagu su mitsul :)

_________________
Surnud mehed jooksevad


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 22.03.2014 21:37 

Liitunud: 22.03.2014 12:54
Postitusi: 85
Talon: Aga koge siis veel.
Pilt

Tegu on FIAV (fast idle air valve) elimineerimise plaadiga, kus tühikäigumootor jääb vahele, kuid külmalt enam kõrgemaid pöördeid ei hoia. Mõlemad piklikud avad on ISC-le (tühikäigumootor).
Päris kinniste avadega variant elimineerib ka tühikäigumootori. Mõlemal juhul tuleb ise natuke gaasi hoida, kuniks mootor soojeneb ja soojamootori pöörded võtab. Vahelt tuleb välja ühendada ka Idle Switch (segusiibri lõpu lüliti)(pistik järelt ära võtta), muidu hakkab pöördeid üles-alla õõtsutama, kuna tühikäigu mootorit pole ja tahab tühikäiku sättima hakata (ECU omavoli kütusepihustamisega). IS-iga füüsiliselt saad paika keerata soojamootori tühikäigu pöörded, ülevaatusel on lubatud max 1100rpmi, seega tehase 800 asemel võib tiba kõrgemale keerata, parem õlitus, jahutus ja külmalt ka natuke leebem. Minul oli 900-950.

Endal oli kasutusel kinniste avadega plaat, pole seda autot juba ammu, müüdud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 22.03.2014 22:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.06.2006 18:50
Postitusi: 3066
Asukoht: Viljandi/Kuopio
Mul see ammu tehtud. Mitte kyll täis plokk.

_________________
"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Ford F-250 HDedition , Mitsubishi Eclipse GSX, Skoda Superb TSi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 22.03.2014 22:40 

Liitunud: 22.03.2014 12:54
Postitusi: 85
talon kirjutas:
Ära kuula igast paska. Tyhikäigu mootorit ei saa vahelt ära v6tta. Kui yks mähis läbi siis läbi. Mul on yks mootor olemas, kui sobiva hinna pakud v6in ära myya.


Aga saab siis ju. Täis plaadiga.
Selle plaadi võib ka kodus põlve peal suvalisest plekist välja lõigata, kuid peab veenduma, et originaal tihend FIAV-i ja Throttle Body vahel oleks terve ja ilusti paigaldatud. Muidu võib hakata imema lisaõhku, mida MAF ei loe.
Suvaline plekk jääb siis FIAV ja TB vahele.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 23.03.2014 17:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
hmm.. kui nüüd veidi lähemalt seletaks kuidas ma sellise plaadi pean paigaldama oleks päris hea. Praegu nii soojast pärast kui külmast pärast pöörded pea 2500rpm. Jube kehva. Tahaks sõita kuna auto koos aga no ei saa sedasi normaalselt juuh. :(

Pilt

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 23.03.2014 20:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2007 20:59
Postitusi: 1016
Asukoht: Viljandi/Järvamaa
Mingid vägevamad veljed ka tulevad?

_________________
Surnud mehed jooksevad


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 23.03.2014 20:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.06.2006 18:50
Postitusi: 3066
Asukoht: Viljandi/Kuopio
toomastt kirjutas:
talon kirjutas:
Ära kuula igast paska. Tyhikäigu mootorit ei saa vahelt ära v6tta. Kui yks mähis läbi siis läbi. Mul on yks mootor olemas, kui sobiva hinna pakud v6in ära myya.


Aga saab siis ju. Täis plaadiga.
Selle plaadi võib ka kodus põlve peal suvalisest plekist välja lõigata, kuid peab veenduma, et originaal tihend FIAV-i ja Throttle Body vahel oleks terve ja ilusti paigaldatud. Muidu võib hakata imema lisaõhku, mida MAF ei loe.
Suvaline plekk jääb siis FIAV ja TB vahele.


Ei saa, m6tlesin et tlöötaks auto normaalselt. Suht värd oli ilma. See oli kaua tagasi, ei mäleta täpselt aga mul mootor yhendatud ja plaat vahel. Viimane aasta pole autoga s6itnud, et suht mäluauk.

_________________
"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Ford F-250 HDedition , Mitsubishi Eclipse GSX, Skoda Superb TSi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 23.03.2014 21:54 

Liitunud: 22.03.2014 12:54
Postitusi: 85
Kui sul on 2 avaga, nagu mu pandud pildil, siis sul ongi tühikäigumootor jätkuvalt töös ning kui 1 mähis on veel peetis ka, siis see plaat ei aita. Ainuke, mida see 2 avaga plaat teeb, on külma mootori kõrgete pöörete elimineerimine, ehk siis tuleb ise külmalt gaasi hoida.
Tühikäigumootori välja ühendamiseks tuleb võtta täisplaat. Siis ei pea ka tühikäigumootor füüsiliselt seal küljes olema, kuna tühikäigumootori kontrolli antud auto ECU ei tee. Uuematel on andurite kontroll peal ja paneb mootoritule põlema, kui anduril miskit viga.

Soots:
Eemaldad segusiibri terves osas: pildil küll turboka oma, kuid suurt vahet neil pole.
pilt http://www.throttlebodys.com/DSM63mm.jpg
Keerad selle teistpidi, ning alt paistab 5 ristpeaga polti, mille eemaldades eemaldad TB (segusiiber) küljest FIAV-i. Paremal FIAV, vasakul TB.
Pilt: http://i116.photobucket.com/albums/o9/d ... 071616.jpg

Nende kahe vahele panedki kodus põlve peal valmis lõigatud pleki, võiks olla ikka roostest puhas ja sile igatipidi. Sablooniks saad kasutada sama FIAV-it.
Pärast kruvid FIAV-i jälle TB külge tagasi, nii et originaal kummitihend oleks ilusti vahel ja terve. Vajadusel asenda see mootori silikooniga. Segusiibri ja kollektori vahele võiks ka uue tihendi panna. Välistad jälle lisa õhulekke. FIAV-isse tulevad 2 jahutusvedeliku voolikut tuleb siis ka ühendada omavahel kokku.

Ebays olev FIAV eliminator plate on lihtsalt paksem alumiinium plaat, kus siis ei ole vaja enam FIAV-it reaalselt tagasi panna. Tühikäigumootori pistiku jätad lahti, kuna pole kuhu ju ühendada.
Ja ongi tühikäigumootor vahelt välja ühendad, kokku kulub tööd 30 min, törts silikooni ja TB tihend.

Muidugi õigem oleks osta uus tühikäigumootor ja unustada igasugused muud tuuningud ja remondid. Kahjuks eestlane on vaene rahvas ning selle 120 euri eest saab elukaaslase palju õnnelikumaks teha.
Kuna ise kulgesin selle autoga 100% ajast, siis tundus ka plekikääridele töö andmine õigem tegu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 24.03.2014 13:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
Velgedega läheb ikka aega veel. Muud asjad hetkel olulisemad.
Eks ma katsetan selle variandi ära. Mul muidu viskab check engine tule põlema siis kui kohapeal käib kõrgetel pööretel soojana. Aga nii kui gaasi putun kustub ära kohe. Praegu pole tühikäigu mootoril juhet ka küljes. Igatahes täna õhtul katsetan selle asja ära. :)

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 24.03.2014 18:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
Sai siis see töö ära tehtud. Asi toimib. Külmast pärast pidi hoidma mingi 10 seki ise natuke pöördeid. See pole siiski mingi mure allikas hetkel. Vähemalt asi toimib. Ei tea kas kujutan ette või masin kuidagi ka liigub sujuvamalt (kiirendus).
Anyway pildil näha millise pleki siis panin sinna vahele.
Ainukese pistiku mille jätsin külge panemata on tühikäigu mootori oma. Nüüd pöörded paigas. Ei kõigu ja ei tõuse.

Pilt

Pilt

Pilt

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 03.05.2014 22:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
Sai täna vähe ringi vuratud masinaga.
Üleöö on makk otsustanud, et see enam ei käi. Kui makk laiali võtta ja kaaned maha kakkuda siis võtab voolu sisse, muidu ei võta. Seega kokku panna ja tagasi seda sättida enam ei anna. Ei teagi mis viga. Üks härra vaatas üle ja ütles, et läbi ei hammusta mis viga.
Aga pole hullu. Oligi plaanis uus ja etem süsteem sisse lajatada.
Nüüd jääb masin veel mõneks ajaks seisma kuna välismaa kutsub. Tagasi tulles saab jälle mõnusid nautida ja raha matta tagaratta laagritele jms asjadele. :)

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 187 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7