Ok kapitaalremonti vist ikkagi ei tee. Uurisin mujalt ka ja üpris kallis lõbu on see. Ketivahetuse ja mõne tihendi tahan siiski ära vahetada. et õline see mootor enam poleks ja kõrinast ka vabaneks. Seda autot teen endale ja enam müügimõtteid niikuinii ei ole. Arvatavasti jääb kunagi hobiautoks, kuniks e36 kupee hind vaikselt tõusma hakkab taas. Või siis tuleb teha selline projekt lihtsalt et ta oleks väärtuslikum kui iga teine. e30 olid ka parajd võileivad aga nüüdseks on korralikud isendid vägagi hinnas. Mitte et ma nö veini vailmima paneks ja loodaks ilgelt raha saada kunagi, aga lihtsalt endale meeldib see auto ja rahasid ka alla pannud omajagu. Praegu on kõige mõttetum üldse pigem kesise varustusega e36 müüma hakata.
Keretööd saab teha järgmine/ülejärgmine aasta loodetavasti. Kätte ära mädaneda ei kavatse lasta autol kui võimalus on korda teha.
Ja sild ise kõver ei ole. Mingi varras on jah, aga tolle saab ära vahetada. Rattad on ikka otse auto all ja külgees ei sõida ning rehvi kuskilt ei näri.

Silla kinnitused teeb korda ja vahetab tagasillas ka kõik puksid ära, ning jälle toimib. Sest jooksvalt ülalpidada on see auto ikkagi odav võrreldes teistega. Praegu suured summad alla saavad on pikemaks ajaks rahu. Kõik tehniline saab ju üle käidud ja korda tehtud.
Point jah, et 45k eegust kapitaalremonti ei raatsiks tõesti ilmselt tegema hakata aga veidi vähem raha võtvaid asju ikka.
Kunagi kui peaks jääma hobiautoks siis saab ju tasapisi ka garaasi uusi kolbe jms muretsema hakata. Saaks aastaga kapitaalremondi tehtud.
Kaalule seda autot ei viiks mingil juhul.

See oleks juba puhas lollus nii mitmes mõttes.