Ahoi
Vahepeal olid väikesed interneetilised probleemid, raudvara vedas vähe alt ja tänapäeva telefonid on üsna nadid veel millegi suuremamahulise asja kajastamiseks, piltide editeerimisest jms rääkimata. Aga see selleks..
Juuli lõpus sain end kokku võetud ning sai asutud aasta edasi lükatud rihmavahetuse kallale. Suured tänud siis töö eestvedajale Raivole Pro Hooldusest, tal tuli tegemist teha üpris tüütu abilisega minu näol
Hunnik vajalikku pudi...




sorry et käed mustad, seepi polnud
Nina harutamine võttis suure tüki ajast, saan aru nüüd küll miks see kõik niipalju aega võtab..

sellest rohkem ei harutanudki, sai kruvitud pikad poldid stangepoltide asemele ja nina libistatud eemale mootorist nn. Service asendisse..jäi piisavalt ruumi asjatamiseks.
Mõni ehk pole näinud seda harakapesa V6 diisli ninas, see ta on...


Trööstitu pilt kui kõik laiali oli..

...ning ilusad uued ja läikivad asjad küljes, ka granaadil veel splint tõmbamata

Lõppkokkuvõttes oli rihmade hammaste põhjas juba riide kerget kulumist märgata, vahetamiseks õige aeg

hirmul olid ka suured silmad, teada ju mis saab kui rihm saba oleks andnud...nüüd süda rahul mõnda aega ja ka chippimine pole enam nii ohtlik tegevus
ahjaa, väike vahejuhtum ka...
nimelt kukkus lahtikeeramisel viskovent vastu maad kogemata ja labasid ümbritsev võru pragunes. Algul ei märganudki kuid kui sai asi kokku siis peale prooviringi jäi auto ukse ette käima....miski hetk kuulsin kontorisse veidrat tiksumist, lähemalt uurides tuvastasime vea. Samal õhtul aga polnud venti võtta kuskilt järgmise päeva õhtul pidin saama komplektse asja uuesti külge kruvida. Samal päeval tegin aga tiiru ilma viskota, omast arust kliima ja selle ventika abil..päeval oli sis veel miski 30+ kraadi.
Mingi hetk sai pikemalt seistud ja sis ei tulnud enam jahedat, asi selge: vent ei toimi korralikult.
Tööjuures sai igaksjuhuks süsteem tühjaks tiritud külmainest ja uuesti koos uue õliga täidetud. aastaga oli kadu alla 10 grammi, kokku süsteemis 600gr...voila
Edasi ventilaatorist, uurisin hindu ka, uuel a-osal oli hind kolme numbriga, Alvadis 40-50 eur....pold soovi kumbagi varianti valida, soov oli näha mis karul kõhus on...niisiis, tööjuures kruvisin eest...kuna juhe jookseb sel idiootlikult visko tuulekoja alt läbi ja teiselt poolt üles tagasi siis olin laisk ning lõikasin mootori juurest lihtsalt läbi.
Näpuvahel siis selline ta on



Pulkadeks

Kurja juur siis siin...harjad lõpuni kulunud aga kollektoril olid klemmid väheste kulumisjälgedega õnneks

Lahendus tuli CarSmardist...4 harja = 7eur..polnud päris õiges mõõdus aga see on teadaolevalt lihtsasti teostatav

Edasine oli lihtne...before...

..after...

...ja oma kohal uuesti.

Juhtmed said kokku pressitud liimiga termoliitmikega ja toimetab süsteem väga hästi jälle
Varsti ehk veel miskit uut, väike pilt veel meenutamaks suve viimast nädalavahetust Hiiumaal ja näide millisteks võrdlusteks volkari võti hea on
