Nii ta on, et õnnestus hoopiski väga haruldane originaal R stange hankida ja siis otsustasin igasugu custom stange plaanid maha matta. Stange on hetkel värvis ja loodan täna kätte saada.
Volvo on praegu enamus aega töökojas vedelenud ja vahepeal on temasse üksjagu raha läinud erinevate hoolduste näol.
Töökotta läks ta tänu sellele, et karteri suutsin katki sõita. Lugu võiks teistele madalduskunnidele ka õpetuseks olla, et karterikaitse ei tee autot kuulikindlaks. Nimelt kusagil oli kaitse saanud nii tugeva löögi et oli karterisse väikese mõra pressinud, mis siis vaikselt õli hakkas lekitama... jälle.
Karteri mõra keevitatud.
Hammasrihma komplekt
Veepump Doltz
Stabilisaatori varras Lemförder 2tk
Alumine sarniir 2tk
Vasak alumine mootori padi Lemförder
Veovõlli kaitsekumm sisemine
Jahutusvedelik
Õli BP Visco 3000 10w-40
Õlifilter Hengst
Samuti läks vahetusse kogu esisild. Alla läksid varem varutud 850 sillatala, alumiinium õõtsad ja Powerflex õõtsapuksid.
Igaks petteks läheb külge ka õlirõhu kell (AutoGauge Smoke).
LS 215600 km.
19" veljed said samuti uue värvkatte... noh et ilusam oleks

Ühte neist lasin Toomas Voog'i juures sirgestada ka. Väike mõlk oli, mis häiris ainult silma. Positiivse poole pealt ütles Toomas, et väga tugevad veljed on.

Rehvid ostsin samuti eile ära, kahjuks või õnneks tulevad see hooag 225/35/19 rehvid, sest kasutatuna neid ei leidnud ja uute ostmisel ei näinud mõtet.
Mõnusat slaalomit Tallinnas!