No nii, nüüd vähe pikem paus teemas olnud
Paneks kirja sündmused, mis vahepeal toimunud. Pikalt sai ainult sõit ja kallata, kuni selle aasta aprillis hakkas mootoriga mingi jama pihta. Just linnas, kus vaja foori taga seista ja väiksemate kiirustega sõita. Nimelt siis, oli tunda, et mootor ei töötanud tühikäigul ühtlaselt ja vahel kadus jõud, ehk mõni silinder jättis vahele. Maanteel aga nagu suurt midagi aru ei saanud, toimis kõik enamvähem korralikult. Aruvutis näitas 4-6 silindri vahelejätmist ja lisaks siis enne katti oleva lambdaanduri bank 2 kütteelemendi riket. Ega millest muust ei osanudki alustada, kui sellesamuse lambdaanduri vahetusest. Ostetud sai BOSCHi toodang, koodide järgi paistab, et tegemist originaal tootega, välimuselt olid andurid ka identsed.

Kuna mu masinal UK versiooni kollektorid, kus katalüsaatoreid installitud pole, on ka andurite asukohad ja kaablite pikkused vähe teised. Ühesõnaga, selle tagumise anduri juurde ligipääs oluliselt kehvem. Sai enne töö alustamist ka paar septs lambdaanduri võtit ostetud aga nendega selle konkreetse anduri juures polnud midagi peale hakata, kuna need lihtsalt füüsiliselt ei mahtunud peale. Seega hädalahendusena pidin võtmekohvrist 22 lehtvõtme võtma ja sellele sälgu sisse lõikama

Aga andur sai vähemalt vahetatud. Üllatavalt lihtsalt tuli veel lahti, kartsin, et on kollektorisse korralikult sisse põlenud.

Igaks juhuks mõtlesin DISA klapi ja tühikäigumootori üle kontrollida. Ja siis avastasingi, mis oli tegelikult probleemi põhjukseks - 2013 aastal paigaldatud originaal sisslaske õhulõdvikul oli tühikäigumootori lõdvikuosal korralik mõra sees. Siin siis juba see kurjajuur käepäraste vahenditega lapitud.

Peal seda töötas auto mootor jälle nagu kulda
Nädala hiljem sai puhtalt läbitud tehnoülevaatus.
Kuna viimasest õlivahetusest hakkas jälle ca kaks aastat täis saama, oli aeg sellegi mootori eluvedeliku ning mu sinna juurdekäiva mudru vahetuseks. Samuti andis üks parkimisanduritest otsad, mis samuti leidis asendust kasutatud osa näol.

Ah jaa, eelmisest nädalast sõidab auto ringi ka 2018 aasta Ida-Euroopa navikaardiga

Sumpa otsa teemal niipalju, et pole väga viitsimist sellega tegeleda

Kui auto peaks kunagi mingil põhjusel uue omaniku leidma, küll tema saab selle ülesandega tegeleda tahtmise korral
