Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 06.05.2025 04:58

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 2580 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157 ... 172  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose - R5 swap
PostitusPostitatud: 27.06.2013 01:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.03.2012 23:16
Postitusi: 97
Asukoht: Tallinn/Mustamägi
need helid :rokib

_________________
Hondad, Hondad ja veelkord Hondad


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose - R5 swap
PostitusPostitatud: 27.06.2013 03:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.10.2008 13:44
Postitusi: 4559
Kumps kirjutas:
need helid :rokib



Mis seal on siis? :D Suht lambilärin minuarust. Häält hakkab see mootor siis tegema kui seal õige väljalase all on. (mul pole :D )


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose - R5 swap
PostitusPostitatud: 01.07.2013 23:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Soon.. very soon :D
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose - R5 swap
PostitusPostitatud: 02.07.2013 12:18 

Liitunud: 04.03.2013 18:56
Postitusi: 253
Asukoht: Tartu/Luua
Millal tiiru saab siis ka?:D

_________________
audi 100 2.3 94a, audi a4 b5 2.5 v6 tdi 99a, audi a4 1.9 tdi 81kw+22kw chip 96a, BMW e39 2,5 tds 97a, audi a4 b6 2,5 tdi 03a.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose - R5 swap
PostitusPostitatud: 02.07.2013 22:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Ilmselgelt siis kui sõidab :D

Täna sai vl kolle ära keevitatud ja siduritrossile ka kinnitus tehtud. Pmst kui nüüd käiguhoovastiku trossid ka paika panna ning mõni juhe ära ühendada, saaks juba mõne meetrikese sõitagi :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose - R5 swap
PostitusPostitatud: 03.07.2013 00:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.03.2006 21:34
Postitusi: 247
Asukoht: võru/tartu
BMW radikas on ka rakendust leidnud :D

_________________
BMW ja VAG diagnostika, autode mootori ja veermiku remont Tartus
56792145


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 440GLT, 1991, Moose - R5 swap
PostitusPostitatud: 03.07.2013 00:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Täpselt nii :D Kuna orig paisupaak enam väga ära ei tahtnud mahtuda siis tundus bmw radikas hetkel parim variant :evil:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 450GLT, Moos
PostitusPostitatud: 06.07.2013 20:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Nüüd võiks siis volvo 450'ks ümber ristida, ehk siis esimesed meetrid on omal jõul sooritatud :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 450GLT, Moos
PostitusPostitatud: 06.07.2013 21:02 

Liitunud: 06.07.2013 14:55
Postitusi: 30
Miks just 450?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 450GLT, Moos
PostitusPostitatud: 06.07.2013 21:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Volvodel mudelinimi tulnud sellest, et esimene number näitab seeriat, teine number silindrite arvu ja kolmas number uste arvu. Ehk siis mul originaalis 445. Uste arvu aga tihtipeale ei märgita vaid asendatakse nulliga. Therefore 450 :D

Muidugi võiks nüüd vaielda, et 460 ja 480 pole ju 6 ega 8 silindriga, aga mina ei tea miks see asi niimoodi on..võimalik, et mudeliseeria esimesel mudelil vaid niiöelda standartne nimi :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 450GLT, Moos
PostitusPostitatud: 06.07.2013 21:33 

Liitunud: 06.07.2013 14:55
Postitusi: 30
940 on ka nii 4 pütaseid kui ka 6 pütaseid ja sama on ka 960, ei saa nagu sinu loogikast aru hetkel :?
sama asi ka 740 ja 760


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 450GLT, Moos
PostitusPostitatud: 06.07.2013 22:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.08.2005 16:20
Postitusi: 1256
Asukoht: Tallinn
Kui nüüd tarka panna siis minu 450 oli passis 440glt....Volvo pani omal ajal tuimalt pange nii nimetuste kui kubatuuri märkimisega.
2435 kuubikut ei ole ju 2,5l....


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 450GLT, Moos
PostitusPostitatud: 06.07.2013 22:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
elantra kirjutas:
940 on ka nii 4 pütaseid kui ka 6 pütaseid ja sama on ka 960, ei saa nagu sinu loogikast aru hetkel :?
sama asi ka 740 ja 760

Minu loogikaga pole siin küll mittemingit pistmist.

Tsiteeri:
Starting with the 140 series in 1966, Volvo used a tri-digit system for their cars. The first number was the series, the second number the number of cylinders and the third number the number of doors; so a 164 was a 1-series with a 6-cylinder engine and 4-doors. However, there were exceptions to this rule—the 780 for example, came with turbocharged I4 and naturally aspirated V6 petrol engines and I6 diesel engines, but never an eight-cylinder, as the 8 would suggest. Similarly, the 760 often was equipped with a turbocharged I4 engine, and the Volvo 360 only had four cylinders. Some 240GLT had a V6 engine. The company dropped the meaning of the final digit for later cars like the 740, but the digit continued to identify cars underhood on the identification plate.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 450GLT, Moos
PostitusPostitatud: 06.07.2013 22:11 

Liitunud: 06.07.2013 14:55
Postitusi: 30
see sinu toodud jutt räägib täpselt sama asja mida ma rääkisin, siiski ei saa sinu jutule pointi :? ei loe see numbrite värk midagi sest enamus mudelid siiski ei lähe kokku selle sinu loogikaga. 40 aastat tagasi võibolla töötas see tõesti volvol :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 450GLT, Moos
PostitusPostitatud: 06.07.2013 22:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Mis kuradi vahet seal on kas mudelid vastavad sellele nn "reeglile" või mitte :D Ega mina seda välja ei mõelnud ja mingit minu loogikat siin asjas ei ole. Kui KIRJAS on, et teine number tähendas silindrite arvu siis nii lihtne ju ongi, mul on r5 mootor peal ja ongi volvo 450(või 455).

Krdi probleem vaja tekitada kõigil kõigest :D See ei puutu üldse minusse, et 480 ei omanud 8 silindrilist mootorit vms :D


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 2580 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157 ... 172  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7