Tuli Moosi isu

Eniveis sai täna sai siis tõstukil ka käidud.. esimese hooga garaasi sisenedes sõitsin pauguga vana sumpsitoru pilbasteks (vastu lävepakku kui sellist), selle eemaldatud sain siis läks juba uksest sisse kah

Tehtud siis:
* käigukasti õli vahetatud
* parempoolse pooltelje kinnituspukk ilusti kinni polditud
* mootor patjadel kinni
* õõtsad omavahel ringi visatud
(sobivad mõlemale poole ja ainuke muutus on rataste asend, st kui enne olid rattad liiga ees uute käändmike tõttu, siis nüüd sai täpselt õige koha peale)* õõtsad ilusti kinni ka nüüd kõik
* eesmised pidurid kenasti ühendatud ja toimivad
(ühelpool pidin kolvi välja vahetama kuna oli raibe väga rooste läind
)* roolivõimu pumba küljest eraldasin õlipaagi, kuna muidu ei mahu kapott kinni

Läheb voolikutega eraldi nagu 400selgi originaalis on
(huvitava faktina võiks märkida, et pumbad on suhteliselt identsed 400sel ja 800sel, erinevusteks on rihmarataste sügavus(tuleneb ratta oma ehitusest) ja stutsid on tiba erinevate nurkade all, aga kinnitused ja üldine välimus on sama)Kehvemaid uudiseid ka siis. Roolivõimu torud ilmselgelt tuleb ringi teha, mis muidugi ei ole suur probleem aga raha oskavad hästi kasseerida sellise asja eest. Teiseks on genekarihma vabajooksu ja pingutusrulli laagrid mõlemad suht otsas omadega. Aga need pole suured probleemid õnneks.