Täna siis jälle päev mis sai ära kasutatud sujuvalt. Korduvalt on juhtunud, et Toivo juures ei pääse kuidagi löögile oma masinaga, täna oli vaba päev ning sai üht koma teist jälle ära tehtud.
Herr Leho aka -lost- oli ostnud tds doonori, mille alt ma siis esimesed amordipüstakud ära ärisin. Põhjus väga lihtne: 2 kuud vähem kui 2a all olnud Bilstein B8-d keeldusid koostööst Tallinna kuumaastikul ja said nüüd siis välja vahetatud...esmalt keerasime selle doonori küljeli, Karmo 525i kappas ka spetsiaalselt selle tarbeks läbi et käed upitamisele külge panna

Sealt alt tulid päris kabedad jupid

Auto sai aetud siis pukile ning kogu demontaaž sai suht valutult tehtud...põhiosa tegi herr Leho kuna minu 10-st sõrmest on 9 töökõlblikud ja 1 kipsis, seega oli olukord vabandatav

kuigi jah ma pealt vaatasin vähe siiski

Üldiselt jätsin allapandavasse püstakusse enda pidurid ja enda punased madaldusvedrud...autot X5-eks teha polnud mõttes

Ka ammu autos vedelenud tutikas pendelhoova puks leidis ka väikse pusimise peale tee esisilda.

Seoses sellega on ärida kaks pruugitud esirattalaagrit ja paar originaalvedrusid...kel huvi siis PS

Vahepeal oli veel seiklused tõstukiga...tõsta sai elektriga, alla tuli käsitsi kruvida...epic fail
Lõppeks sai veel masin korra arvuti sappa ja sai seadistatud veidi küttesegu paremaks, päev läks helgemaks kohe

Päev kirjas, suurimad tänud muidugi
Toivokule töökoja kasutamise eest,
Lehole ja
Karmo 525i-le abi eest ning aitäh ka
kert6 kes vahepeal seltskonda pakkus

Pisike klõps ka niisama
