Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 01.05.2025 23:41

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 261 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 14, 15, 16, 17, 18  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Volvo C70 T5 GT 1998 - RS013
PostitusPostitatud: 22.11.2012 00:10 

Liitunud: 29.12.2009 14:32
Postitusi: 3515
poomer kirjutas:
tõesti kena aparaat, sai endale ka selline kuldne soetatud aint et automaat

Tee teema ka, aga passis on nad siis kuldsed või oranzid?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo C70 T5 GT 1998 - RS013
PostitusPostitatud: 22.11.2012 01:15 

Liitunud: 01.12.2006 12:54
Postitusi: 11
kuldne


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo C70 T5 GT 1998 - RS013
PostitusPostitatud: 14.12.2012 11:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.12.2005 00:51
Postitusi: 348
Asukoht: Tallinn
Minu oma vist on näiteks tume kollane passis. Lõppkokkuvõttes seal muidugi erilist vahet pole.

Millalgi sain jälile, et vahepeal kergelt kostuv sahin tuleb ühest esimesest pidurist, seega sai uusi hakatud uurima.
Sain võitu oma edevuselaadast osta mingid hüper-super soonitud-puuritud-pedereeritud kettad ja läksin natuke traditsiinilisemat teed pidi.
Ette läksid 302x26 Brembo kettad ja Ferodo Premier klotsid.
Pidurivedelikuks sai ATE Super Blue Racing.
Nii edev ikkagi olin, et tellisin ette Goodridge'i armeeritud pirurivoolikud ka.

Õlivahetus ja salongifilter sai samuti 221800 peal ära vahetatud ja siis üsna peatselt lendas vurr laiali. Kütusekulu oligi kuidagi ebanormaalselt suur ka ning alumine ots oli uimaseks muutunud. Nüüd saab uue vurri ja uue õlivahetuse siis.
Asenduseks kaalusin sama 16T, 18T või K24. Jään siiski 16T peale, sest selle vahe 18Tga on suhteliselt marginaalne ja kui tahta edasi ehitada, siis jääb nii 18T kui ka 19T väikeseks. K24 S60Ri pealt eeldab veidi rohkem tööd jällegi, mida ei taha ettevõtta, sest ei tea täpselt mis autost saab ning tegelikult on auto ka müüa. A24 kuulutus saab kohe küll läbi, aga noh huvilistele teadmiseks või nii.

_________________
S80 V8 AWD Heico & 244 B230FT


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo C70 T5 GT 1998 - Rasmus
PostitusPostitatud: 17.01.2013 20:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.12.2005 00:51
Postitusi: 348
Asukoht: Tallinn
Progressi ka vahepeale!

Pilt

Pilt

Pilt

Tööd tehti Demontering OÜ (Vääna Autolammutus) kaudu EU's nagu lipik turbol nüüd ütleb (Leedus kui täpne olla). Asjaajamine oli väga kiire ja sujuv, seega julgen neid kindlasti soovitada.

_________________
S80 V8 AWD Heico & 244 B230FT


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo C70 T5 GT 1998 - Rasmus
PostitusPostitatud: 17.01.2013 20:47 

Liitunud: 02.12.2008 12:56
Postitusi: 853
.


Viimati muutis allan1, 14.05.2013 21:40, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo C70 T5 GT 1998 - Rasmus
PostitusPostitatud: 17.01.2013 22:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.12.2005 00:51
Postitusi: 348
Asukoht: Tallinn
Tänud. Eks tahaks ikka, aga ainuke pakutav lahendus on carbonist...

Pilt

...ja see maksab ca 400€. Esiteks natuke palju ja teiseks oh seda nuttu ja hala, kui see kusagile vastu peaks puutuma :)
Üks variant oli tagasi panna see splitter, mille kunagi sinna ehitasin, aga praegu on nii. Muidugi võiks sinna proovida ka mõne muu auto lisa, aga pole viitsinud tegeleda.

_________________
S80 V8 AWD Heico & 244 B230FT


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo C70 T5 GT 1998 - Rasmus
PostitusPostitatud: 17.01.2013 23:08 

Liitunud: 02.12.2008 12:56
Postitusi: 853
.


Viimati muutis allan1, 14.05.2013 21:40, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo C70 T5 GT 1998 - Rasmus
PostitusPostitatud: 19.01.2013 11:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.12.2005 00:51
Postitusi: 348
Asukoht: Tallinn
Täitsa nullist vormisid ise?

Kas su auto teemat ka kusagil on? Kunagi otsisin, aga ei leidnud. Ja kuhu müüsid? Soome?

Vana võll ja tiivikud olid ka kaasa pandud kotikesega. Tiivik on mõnusalt korpuses käinud.
Pilt

_________________
S80 V8 AWD Heico & 244 B230FT


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo C70 T5 GT 1998 - Rasmus
PostitusPostitatud: 19.01.2013 13:10 

Liitunud: 02.12.2008 12:56
Postitusi: 853
.


Viimati muutis allan1, 14.05.2013 21:41, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo C70 T5 GT 1998 - Rasmus
PostitusPostitatud: 19.01.2013 13:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2011 22:42
Postitusi: 279
allan1 kirjutas:
Nullist ikka. Kokku oli neid lippe ees ja taga vast 10 erinevat aegade jooksul.
Läks soome ära jah, siin foorumis pole teemat vist olnudki.
Youtubes on video meenutamiseks: http://www.youtube.com/watch?v=O6RDi9HMmSs


Esimesed lip'id olid naljakad, aga lõpp tulemus - :rokib


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo C70 T5 GT 1998 - Rasmus
PostitusPostitatud: 15.02.2013 12:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.12.2005 00:51
Postitusi: 348
Asukoht: Tallinn
Nädala olen nüüd nautinud oma turrrrbo autot. Eelmise paagitäie keskmine pekkis turboga oli üle 18L.

Tehtud tööde nimekiri sai taaskord üsna pikk, aga auto vast ka jälle parem.
*ülemine tagumine mootorikinnitus Powerflex. Mootorihäält tuleb salongi rohkem, mis on täitsa meeldiv. Vibratsioon ja sellega kaasnevad naginad tühikäigul pole nii meeldivad. Aga need saab ära elimineerida.
PS! Kui keegi soovib tagumist ülemist mootorikinnituse 50mm puksi saada (PFF88-106), siis mul on üks uus üle. Mul endal oli vaja 36mm'st.
*turbovahetus 8)
*õlivahetus
*eesimsed ja tagumised armeeritud pidurivoolikud Goodridge
*pidurivedeliku vahetus, sisse läks Ate Racing Blue
*käsipiduri reguleerimine
*summuti kohendamine, enam ei kolise vastu keret
*Tagasild käis alt ära, ja vahetusse läskid tagasilla puksid ja piduritorud
*juhitiivalt mõlk eemaldatud
*peeglikorpused üle värvitud, eelmised olid täketega

LS 223160.

_________________
S80 V8 AWD Heico & 244 B230FT


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo C70 T5 GT 1998 - Rasmus
PostitusPostitatud: 28.03.2013 10:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.12.2005 00:51
Postitusi: 348
Asukoht: Tallinn
Uuendaks vahepeal teemat ka.
Millalgi veebruaris lasin Dellu'l uue keskluku peale panna. Suhtlus, toode ja mis kõige olulisem, tähtaegadest kinnipidamine tip-top! Väikese tõrvatükina meepotis oli see, et pidin ise otsima ja mässama sellega, et võti saada klappvõtme puldi külge. Samas Delvis oli igati vastutulelik ja hetkel on mul oma laiskuse taha jäänud immo uude pulti paigaldamine.

Eelneva protseduuriga seoses on mul endal üle nüüd üks uus kesklukukomplekt koos pultide, aju ja nelja uksemootoriga.
Maksis kusagile 100€ tuuri vist, ma oleks paari-kolmekümnega ka rahul.
Märtsis suri üks eesmine parktuli ära ja ei viitsinud enam selle enda aretisega tegeleda. Tellisin IAst originaal 3-klemmiga pirnipesad.

Tagant oli ka üks park ära surnud- vahetasin korraga kõik tagumised pirnid ära, sest üks suund põles ka jube valgelt ja mõne muu tule hõõgniit tundus ka juba väga väsinud olevat.

Ülevaatusel käisin ka- auto tehniliselt väga heas korras, mille üle on ainult rõõm :)
Kevade ootuses tegelesin ka rehvimajandusega ning soetasin paari uueväärilisi rehve- ei saa kohe mainimata jätta, et auto küljes on nüüd tükike Ferrarit, sest rehvid pärinevad ühe rada väisanud 430'i alt.

Mõni pilt ka kuiva jutu vahele.
Pilt
Pilt
Pilt

Üks nädalalõpp sai kätte võetud juhiukse lukuvahetus. Kui kuudi ja sedaani vennad pääsevad suhteliselt lihtsalt, siis kupee omanikud mitte, sest kogu uks tuleb piltlikult öeldes pulkadeks lammutada ehk selleks et lukk kätte saada, tuleb eemaldada ka peegel ja aknaklaas koos siinide ja mootoriga. Pärast on vaja seda kõike paika reguleerida- seda teen jooksvalt siiamaani. Soojas saad asja paika ja heaks, siis külmas on tihend jälle kõva ning ei ole sobilik. Küll vihiseb kusagilt natuke jälle tuul, küll ei saa akent alla lasta. Hea uudis on aga see, et lambid töötavad kõik ilusti nüüd 8)

Pilt
Kohale jõudsid ka spidorõngad. Tunduvad väga kvaliteetsed jubinad olevat, päris alumiiniumist ja ilusad harjatud.
Pilt

Hetkel haungi plaane sisu värskendada ja äkki see nädalavahetus võiks suvekad ka alla kruttida.

_________________
S80 V8 AWD Heico & 244 B230FT


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo C70 T5 GT 1998 - Rasmus
PostitusPostitatud: 28.03.2013 18:30 

Liitunud: 13.08.2010 10:15
Postitusi: 356
Kõige tähtsamatest asjadest, Ferrari rehvidest jäid pildid panemata :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo C70 T5 GT 1998 - Rasmus
PostitusPostitatud: 22.04.2013 11:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.12.2005 00:51
Postitusi: 348
Asukoht: Tallinn
Väike sissekanne.

Vahepeal vahetatud vasak rooliots, genekarihm ja gaasitross. "Päästik" on nüüd mõnusalt kerge 8)
Külge on krutitud ka "augu"/udutuled, supordid said kuldse värvi ja tõllakad said samuti alla. Väga hea ja ebamugav on nüüd sõita.

Käisin ka esimest korda Volvoga joonestamas laupäeval.
Parimaks ajaks veerand miilil jäi 14,6416, parim reaktsioon 0,0917, 60 jalga 2,4450 ja lõppkiirus 155,5 km/h.
Sõitude ajaks panin alla 205 laiad lamellid 17 tollistel rehvidel. Kõrval iste, tagumine istmepadi ja pagasiruum olid tühjaks tehtud, paagis ca 30+L kütust, seega auto kaal oli koos minuga kusagil 1550kg.

Parandada kannataks oluliselt kindlasti rehvide ja stardi arvelt, mis liiga hästi ei õnnestunud. Muidu võib vist rahule jääda.

Fotosüüdistus Henri Kalmst'i kaamerast
Pilt

_________________
S80 V8 AWD Heico & 244 B230FT


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo C70 T5 GT 1998 - Rasmus
PostitusPostitatud: 11.05.2013 21:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2013 18:54
Postitusi: 1216
Asukoht: Asukoht
Pilt


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 261 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 14, 15, 16, 17, 18  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7