Uuendaks vahepeal teemat ka.
Millalgi veebruaris lasin Dellu'l uue keskluku peale panna. Suhtlus, toode ja mis kõige olulisem, tähtaegadest kinnipidamine tip-top! Väikese tõrvatükina meepotis oli see, et pidin ise otsima ja mässama sellega, et võti saada klappvõtme puldi külge. Samas Delvis oli igati vastutulelik ja hetkel on mul oma laiskuse taha jäänud immo uude pulti paigaldamine.
Eelneva protseduuriga seoses on mul endal üle nüüd üks uus kesklukukomplekt koos pultide, aju ja nelja uksemootoriga.
Maksis kusagile 100€ tuuri vist, ma oleks paari-kolmekümnega ka rahul.
Märtsis suri üks eesmine parktuli ära ja ei viitsinud enam selle enda aretisega tegeleda. Tellisin IAst originaal 3-klemmiga pirnipesad.
Tagant oli ka üks park ära surnud- vahetasin korraga kõik tagumised pirnid ära, sest üks suund põles ka jube valgelt ja mõne muu tule hõõgniit tundus ka juba väga väsinud olevat.
Ülevaatusel käisin ka- auto tehniliselt väga heas korras, mille üle on ainult rõõm

Kevade ootuses tegelesin ka rehvimajandusega ning soetasin paari uueväärilisi rehve- ei saa kohe mainimata jätta, et auto küljes on nüüd tükike Ferrarit, sest rehvid pärinevad ühe rada väisanud 430'i alt.
Mõni pilt ka kuiva jutu vahele.



Üks nädalalõpp sai kätte võetud juhiukse lukuvahetus. Kui kuudi ja sedaani vennad pääsevad suhteliselt lihtsalt, siis kupee omanikud mitte, sest kogu uks tuleb piltlikult öeldes pulkadeks lammutada ehk selleks et lukk kätte saada, tuleb eemaldada ka peegel ja aknaklaas koos siinide ja mootoriga. Pärast on vaja seda kõike paika reguleerida- seda teen jooksvalt siiamaani. Soojas saad asja paika ja heaks, siis külmas on tihend jälle kõva ning ei ole sobilik. Küll vihiseb kusagilt natuke jälle tuul, küll ei saa akent alla lasta. Hea uudis on aga see, et lambid töötavad kõik ilusti nüüd


Kohale jõudsid ka spidorõngad. Tunduvad väga kvaliteetsed jubinad olevat, päris alumiiniumist ja ilusad harjatud.

Hetkel haungi plaane sisu värskendada ja äkki see nädalavahetus võiks suvekad ka alla kruttida.