Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 02.05.2025 19:24

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 288 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 13.02.2014 00:30 

Liitunud: 07.02.2007 22:27
Postitusi: 3096
Asukoht: Tartu
No tänavale ta kõlbab kuidagi jah, aga tala pauke jms ei kannata.

_________________
"Pumba õigetesse juhtmetesse süüte andmisel tuleb õrnalt voolu, seda sai keelega proovitud aga ilmselt pole piisav..."


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 13.02.2014 00:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
No ei tea, see esimene pauk talle alles minu käes. Aga, ei välista, et see on üldse auto esimene. Igatahes, eks annab teada, kas sild elas üle või ei. Kui ei elanud, siis hakkab otsima GTI silda, saab kettad ka taha.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 13.02.2014 01:42 

Liitunud: 12.02.2008 00:20
Postitusi: 1119
Asukoht: Pärnu
ise olen suvel kuiva asfadiga kuskil 100 pealt 45% nurga all äärekivisse lennanud ja lõi esimesel veljel siseserva 5cm sügava lohu ja rehvi puruks ning tagumisel lihtsalt rehvi maha, peale muru peal ca30 meetri pikkust kylg ees libisemist oli küljekarp maaga tasa ja pool velge maa all, sai teised veljed alla pandud ja sõitis nii edasi, et ei olnud sillastendigi vaja..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 13.02.2014 13:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.02.2008 19:22
Postitusi: 550
Asukoht: Tallinn/Viljandi
moribundity kirjutas:
ise olen suvel kuiva asfadiga kuskil 100 pealt 45% nurga all äärekivisse lennanud ja lõi esimesel veljel siseserva 5cm sügava lohu ja rehvi puruks ning tagumisel lihtsalt rehvi maha, peale muru peal ca30 meetri pikkust kylg ees libisemist oli küljekarp maaga tasa ja pool velge maa all, sai teised veljed alla pandud ja sõitis nii edasi, et ei olnud sillastendigi vaja..


Mul läks umbes 30-40ga äärekivisse tagumise rattaga. tagumine ratas oli umbes 30kraadise või suurema nurga all. Rebis lihtsalt sillatala katki(ei olnud mäda). Velg oli päris tugev, servast viskas väikse tüki küljest ära ja rehv rehv peab juba 3ndat aastat õhku. Sai uus sillatala koos uute puksidega alla lükatud ja ketaspidurid kõveralt sillalt ümber laotud.

Ühesõnaga ei ülteks, et see tagasild just kõige tugevam on.

_________________
, golf mk2 16v GTI, VAZ 2106, , e46- 330d, e36-318i


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 13.02.2014 13:32 

Liitunud: 11.10.2007 00:18
Postitusi: 41
Kui tagasild titaaniumist teha siis tõmbab ta silla koos juurtega kereküljest lahti ja kere ka küllaltki kõver.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 13.02.2014 14:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
No, sain ta kätte. Tagasild on sirge. Vahetati siis tagasillapuksid, 1 kääntelg, 1 rattalaager, rooliotsad, mootoripadi üks, õli, filter ja vist veel midagi.
Et jah, ei olnud nii nõrk sild midagi. Vähemalt mitte seekord.. :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 13.02.2014 14:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.02.2008 19:22
Postitusi: 550
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Tuunikala kirjutas:
No, sain ta kätte. Tagasild on sirge. Vahetati siis tagasillapuksid, 1 kääntelg, 1 rattalaager, rooliotsad, mootoripadi üks, õli, filter ja vist veel midagi.
Et jah, ei olnud nii nõrk sild midagi. Vähemalt mitte seekord.. :D

Ilmselt Sul sai esimene ratas suurema paugu ning tagumine sai paugu pigem rehvi. Veljel ju miskit viga pole suurt. Mul tuli ikka otse veljele kümpi.

_________________
, golf mk2 16v GTI, VAZ 2106, , e46- 330d, e36-318i


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 13.02.2014 14:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
Ega vist jah, esimene sai suurema laksu. Aga ei, muidu ei olegi väga midagi kurta. Hakkab vast vaikselt edasi uusi juppe vaatama. Nüüd oleks vaja a-osa tiibasid korralikke, plastikuringi, esimest ja tagumist a-osa stanget ja saab hakata edasi vaatama siis.
Need aga edaspidi plaanis. Senikaua naudib sõitmist.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 20.02.2014 13:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
Paar päeva tagasi tuli ka arve ära, läks siis üle 400€.. Egas midagi, kui töö tehtud siis tuleb maksta. Oleks remondikalkulatsiooni teadnud, poleks lasknud teha. Oleks ise nokitsenud, selle raha eest oleks saanud ka tehnika ümber visata..
Aga, täna nokitsesin ta kallal niisama. Värvisin esimärgi ära, valmistasin esivõre värviks ette, nokitsesin paari asja salongis ja nüüd kõik. Tankisin 95 Nitrot ka sisse, tahaks näha kas muudab midagi.. :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 20.02.2014 18:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.12.2005 18:10
Postitusi: 115
Asukoht: Pärnu
Kurmaus,see 400 euri tundub küll,nii ebereaalne hind g2e puhul. Selle eest oleks vist kõik originaal tutika veermiku saanud pluss midagi veel :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 20.02.2014 18:46 

Liitunud: 14.01.2014 16:22
Postitusi: 33
romek tuning kirjutas:
Kurmaus,see 400 euri tundub küll,nii ebereaalne hind g2e puhul. Selle eest oleks vist kõik originaal tutika veermiku saanud pluss midagi veel :D

Või siis uue G2-e :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 20.02.2014 22:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
Oleks saanud põhimõtteliselt Passat B3 VR6-e, millel üv novembrini.. :D
Aga ei, ega see oli meeletu jah. Õli, filter, kääntelg, esimene rattalaager, eest amordipadjad, rooliotsad, tagasillapuksid, sillastend ja miskit oli veel. Termostaat vahetati ka. Ja vist oli midagi veel. Et jah, ega see oli tõsine summa küll.. Kindlustus oleks vist maha kandnud ka.. :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 23.02.2014 21:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
Siin pigem tundub, et tööraha oli suurem kui juppide enda hind. Uue veermiku saab Golfile 100e´ga :D

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 25.02.2014 14:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.02.2005 18:41
Postitusi: 100
Asukoht: tallinn/lähiümbrus
Tuunikala kirjutas:
Oleks saanud põhimõtteliselt Passat B3 VR6-e, millel üv novembrini.. :D
Aga ei, ega see oli meeletu jah. Õli, filter, kääntelg, esimene rattalaager, eest amordipadjad, rooliotsad, tagasillapuksid, sillastend ja miskit oli veel. Termostaat vahetati ka. Ja vist oli midagi veel. Et jah, ega see oli tõsine summa küll.. Kindlustus oleks vist maha kandnud ka.. :D



Ärritamiseks, et ma enda talverallikale (ka G2) sain sama summa eest veel taha Koni sportamordid, 2x Hkpl-8 rehvid ja 2x uued poolteljeotsad, sinupoolt ette loetud asjad vahetasin samuti. Mõlemad rattalaagrid siis ja termostaat läks uus koos korpuse, andurite ja voolikutega, popi punase triibuga esivõre ja 4x uued tuled :D loomulikult kõik asjad uued.

_________________
Soodsad varuosad ja tööriistad. MOTUL/Castrol õlid.
Tln-Rapla-Tln/Tln-Keila-Tln/Tln-Kose-Tln transport kaubikutega iga päev.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 25.02.2014 23:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
No, tegelikult, kui summad kokku lüüa, siis need küündivad kuskil 6000€ kanti tegelikult.. Selles suhtes jah, ega nagu midagi väga hullu ei olnud. Lihtsalt müstikaks jääb, kuidas sellise asja peale läheb niimoodi raha..
Aga, teisel teemal: üleeile läks mul juhipoolne sisemine poolteljeots laiali, jälle.. :D
Vähemalt nii tundus kapoti alt vaadates, veel pole lahti kiskunud. Aga, hinges olev kripeldus sai ka kinnituse: nimelt on 1.3 ja 1.6 poolteljed erinevad pikkuse poolest, mis võib olla põhjuseks, miks neid niimoodi läks. Nüüd vaatab, mis hinnaga tulevad uued poolteljed. Kui hind hakkab jälle mõistust ületama, siis tuleb vast siiski doonor tuua.. ;)


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 288 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7