Aega on palju möödunud viimasest postitusest, aga ega midagi väga erilist juhtunud ei ole. Talve algus sai suvekatega vastu võetud, õnnestus ikka leida taha teised rehvid.

Kuid õnn jäi üürikeseks, sest talverattad, mis pidid alla minema olid natuke liiga suured, et ilma autot kõrgemaks tõstmata saaks neid kasutada. Seega sai võetud ette väike tripp Lõuna-Eestisse, kus külastasin maakodu, et kõrgendus alla panna

Siin kohal ka väike memento sellest, kui madal mu auto oli päev enne tõstmist :

Kaks päeva sai maal veedetud ja teise päeva õhtul enne maalt Tartusse naasmist sain uudiseid, et lörtsi on hakanud sadama, see õhtu aga osutus täitsa lõbusaks, sest sai natuke juba hullata.

Järgmisel päeval, aga pidin Tallinnasse tagasi minema, sest ees ootasid töökohustused. Kahjuks ei olnud Tallinnasse tagasi saamine kuigi lihtne, sest seal tuli juba esimene lumi maha ja mul polnud talvekaidki all, nii et ei julgenud maanteelegi minna oma autoga. Proovisin päeva jooksul leida lahenduse oma probleemile, aga tulutult. Mõtlesin juba töö üle lasta, aga peale vestlust ülemusega oli selge, et pean vist ikkagi bussiga minema.

Kirss tordi otsa saabus aga siis, kui autot läksin vanavanemate juurde ära viima. Tee oli juba kohati lumine ja jääs ning eelviimasel ristmikul enne vanavanemate kodu vajus auto vastu äärekivi tagumise parema rattaga.

Peale selle, et velg oli laksu saanud, oli ka ratas valetpidi lääpas.
Nädal aega hiljem naasesin Tartusse koos talveratastega ja panin need veel samal õhtul alla. Samal ajal kui olin parajasti aktsioonis rataste vahetamisega tuli ka kohale üks inimene, kes oli lubanud mulle tasuta anda detaili, mis eelduste kohaselt oli kõver. Minu üllatus oli suur, kui ta ütles, et ei viitsinud seda ise küljest ära kruvida ning andis mulle pmst terve tagasilla.

Igatahes suured tänud talle...
Järgmisel hommikul võtsin suuna remonditöökotta, et see detail ära vahetada. Seal aga tuli välja, et tõstuk on katki, mis tähendas seda et pidin uue koha otsima, kus remonditööd teostada. Sai siis sõbraga hakatud nõu pidama, et kuhu minna ja selle käigus sai ka natuke fotosüüdistusi tehtud. Seega vasak pool :

Ning "camber, you`re doing it wrong"

:

Tegime ka paar halba pilti talveseadest :


Tegemist siis pmst 7jx16" ET20 Style 5, peale läksid olude sunnil 205/55 naastud, kuigi ideaalis oleks pannud 195/55. Praeguseks muidugi kapslid ka velgedel peal, aga see selleks.
Peale poolt päeva passimist, sain siis ühe sõbra tuttava garaažis kanali peale ja õnneks oligi ainult see detail kõver, mida eeldasin, siit detail nr.7
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... uspension/. Peale tunnikest pusimist sai see vahetatud ning tuju oli kohe parem.
Peale Tallinnasse tagasi tulemist sain ühe tuttavaga kokku, kes mainis mulle ühte huvitavat müügikuulutust. Ning natuke vähem kui nädal aega tagasi läksin selle müügikuulutuse peale kohale ja ostetud sai selline asi :

9j x 17" ehk siis samasugune velg nagu mul taga on, sisemisel randil kaks mõra, aga pole hullu, vähemalt välimine rant korras. Talve jooksul teeb siis mõlemad veljed korda ning vaatab edasi, mis saab. Ühest igatahes saab tagavararatas, millele tuleb vist vastav markeering ka peale, aga eks näis, aega veel on. Varsti teen ka vähe asjalikuma pildiseeria talveseadest ja veel paarist asjast, seniks aga parimat ja R.I.P. suveseade :

