Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 20:19

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 371 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 25  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 27.03.2014 13:35 

Liitunud: 02.11.2006 00:31
Postitusi: 9
Lõtkudeta turbo ei tähenda seda, et see õli ei võiks lekkida. Nähtud mitmeid, millel lõtk olematu, aga õlitihendi kohalt on võllile soone sisse söönud. Tõsi küll, need olid Garrett-i turbod. Igatahes, kui proovid, jäta õhulõdvik lahti ja saad selles osas kohe pildi selgeks. Enne plokikaane maha tõmbamist katsu silindrisurved ära mõõta. Saad teada, kuidas mootori tervisega tegelikult lood on. Pimesi katsetamine ja lammutamine mõrvab eeskätt korralikult aega ja rahakotti. Ilmselt oled kannatlik mees, mina oleksin võibolla suure vihaga juba auto koos garaažiga põlema pistnud :D .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 27.03.2014 20:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2011 23:02
Postitusi: 357
Asukoht: Tõdva/Paatsalu
Benziin kirjutas:
Lõtkudeta turbo ei tähenda seda, et see õli ei võiks lekkida. Nähtud mitmeid, millel lõtk olematu, aga õlitihendi kohalt on võllile soone sisse söönud. Tõsi küll, need olid Garrett-i turbod. Igatahes, kui proovid, jäta õhulõdvik lahti ja saad selles osas kohe pildi selgeks. Enne plokikaane maha tõmbamist katsu silindrisurved ära mõõta. Saad teada, kuidas mootori tervisega tegelikult lood on. Pimesi katsetamine ja lammutamine mõrvab eeskätt korralikult aega ja rahakotti. Ilmselt oled kannatlik mees, mina oleksin võibolla suure vihaga juba auto koos garaažiga põlema pistnud :D .

Pole palju puudu jäänud, et auto põleks:D, aga lõdvikuta proovisin ka , ikka läks lõhkuma, külmast peast töötas hästi , ja mida soemaks läks seda kõrgemaks läksid pöörded.

_________________
Pole olemas purustamatud kivi, on olemas nõrgad mehed.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 27.03.2014 20:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2011 23:02
Postitusi: 357
Asukoht: Tõdva/Paatsalu
Ooohjaaahh... Lood siis nii, et võtsin täna plokikaane maha ja mis ma sealt nägin? Ei midagi head:S plokikaan mõrasid täis, ma ei saa aru kuidas ma neid siis ei näinud kui moto peale viskasin ja plokikaane tihendi ära vahetasin:S:S, igatahes jonni ei jäta ja küll ma selle mootori tööle panen, põhimõtte pärast juba , kuna palju aega ja raha sinna läinud, seega otsin uut plokikaant, kui kellegil vedeleb võib pakkuda:).
Ja kas keegi teab, mis vahe on ilma turbota kaanel ja turboga kaanel ja kas saan ilma turbota kaane enda motole peale panna?(ise olen kuulnud, et mingi õlitus teistmoodi vms?)
Mõned pildid:
Pilt
Klappidest üleval pool augu juures ka mõrad.
Pilt
Ja miski on kolbe ka õrnalt sulatanud...
Pilt

_________________
Pole olemas purustamatud kivi, on olemas nõrgad mehed.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 28.03.2014 09:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.09.2009 01:40
Postitusi: 1460
Asukoht: elva
Need mõrad ei nussi kedagi. Lase ära survestada siis näed.
Mul audil samamoodi mõrasid täis ja polnud häda midagi. 2,5tds bemaril samuti kõigis vahes mõrad.

_________________
Lasen jalakäijad alati "üle"!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 29.03.2014 08:02 

Liitunud: 20.06.2011 22:38
Postitusi: 403
Asukoht: tartu
Kolbe on närinud kuumus! Mul ka kõik neli servast näritud! :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 01.04.2014 19:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2011 23:02
Postitusi: 357
Asukoht: Tõdva/Paatsalu
Nii olukord siis selline, et lendab see 1,6 mootor na**ui, ja tuleb 1,9 moto peale ära, ilmselt siiski 66kw ajuga ja juhtmestikuga, kuna tööd sellega vähem.Homme alustan vana moto maha võtmisega(ilmselt mõnetunni töö koos kastiga:D)
ning heal juhul 1,9 moto õhtuks kodus olemas ja saab seda inseneerima hakata.
Täna viskasin niisama naljapärast 17 tollised veljed alla, ette läksid 205/40 ja taga hetkel 215/45 , tagumised rehvid peab ära vahetama, ilmselt hakkavad koopasse käima kui rahvas peal.Puht juhuslikult võtsin eest relagaga poolteist keeret vedru ka maha,ilmselt võtan veel aga seda siis kui auto sõidab:).
Pilt
Pilt

_________________
Pole olemas purustamatud kivi, on olemas nõrgad mehed.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 02.04.2014 07:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.02.2010 13:56
Postitusi: 1281
Asukoht: Pärnu
Ostsid mafalduse kuna enne ei saanud soita. Ja kui veel vedru lõikad oled alguses tafasi. Mina võtsin igalt poolt 2tiiru maha :D

_________________
ÖKOPILV
https://www.youtube.com/watch?v=5qoILiDCI_E


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 02.04.2014 15:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2011 23:02
Postitusi: 357
Asukoht: Tõdva/Paatsalu
Flinst1 kirjutas:
Ostsid mafalduse kuna enne ei saanud soita. Ja kui veel vedru lõikad oled alguses tafasi. Mina võtsin igalt poolt 2tiiru maha :D

Talvel oli keeruline, nüüd jälle täitsa savi, ilmselt madaldusvedrudega jääb nõksa jäigem, eks see suure kiire mootori ja süsteemidega mööda saab, mõtlen midagi muud välja.Plaanis madalamaks saada kui sa lasid, aga pean väljalaske ümber tegema selleks.

_________________
Pole olemas purustamatud kivi, on olemas nõrgad mehed.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 02.04.2014 15:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2011 23:02
Postitusi: 357
Asukoht: Tõdva/Paatsalu
Hetkel jõudnud siis nii palju:
Pilt
Pilt
Hommse lähen mootori järgi, ja ilmselt ka käigukasti ja juhtmestiku järgi.

_________________
Pole olemas purustamatud kivi, on olemas nõrgad mehed.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 02.04.2014 20:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2007 20:59
Postitusi: 1016
Asukoht: Viljandi/Järvamaa
Mul kunagi b3 audil taga 16 205 55 ja ei mahtund kudagi koopasse :? edimelt lihvis seda stange nurka ikka jõhkralt siis jäi see järsku kukkuv koopa serva lõpp ette, seda sai tiba näpitsatega tuunitud :rokib ega väga nelja inimese auto enam polnd :( see ühes tükis sild lihtsalt ei lase väga mängida selle laiuse ja madaldusega :? Pidin isegi peaaegu trahvi saama kuna velg liiga koopast väljas :) Pargi kaldega teeserva, siis teepool olev ratas ongi koopast väljas (mida mundrimehed nägid) ja teine koopas peidus :)

Ei aga velg on sul vägev ja sobib hästi :rokib Edu!

_________________
Surnud mehed jooksevad


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 02.04.2014 20:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2011 23:02
Postitusi: 357
Asukoht: Tõdva/Paatsalu
fm25 kirjutas:
Mul kunagi b3 audil taga 16 205 55 ja ei mahtund kudagi koopasse :? edimelt lihvis seda stange nurka ikka jõhkralt siis jäi see järsku kukkuv koopa serva lõpp ette, seda sai tiba näpitsatega tuunitud :rokib ega väga nelja inimese auto enam polnd :( see ühes tükis sild lihtsalt ei lase väga mängida selle laiuse ja madaldusega :? Pidin isegi peaaegu trahvi saama kuna velg liiga koopast väljas :) Pargi kaldega teeserva, siis teepool olev ratas ongi koopast väljas (mida mundrimehed nägid) ja teine koopas peidus :)

Ei aga velg on sul vägev ja sobib hästi :rokib Edu!

Noo 55 kõrgus paras bussirehv ju:D, mul 45 präegu taga jube baloon, 205/40 paras mõõt, noo äärmisel juhul 215/35:D

_________________
Pole olemas purustamatud kivi, on olemas nõrgad mehed.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td ->1,9 66kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 03.04.2014 10:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.02.2010 13:56
Postitusi: 1281
Asukoht: Pärnu
b4 orig mõõt on 195 / 65 15 ehk siis 205/55 16
B3 aga 185/65 15 ehk 205/50 16 :D 55 on b3 alla overkill :D
ja 17" 205/40
Mina sõitsin sellega 205/40 16 :D 9" laia veljepeal :D Suht norm oli peale sed aläks alla 17" 205/40 ja auto oli ikka veel madalam kui sul. ja ei käiud kuskile pihta, isegi rahvast vedades :D
Pilt

_________________
ÖKOPILV
https://www.youtube.com/watch?v=5qoILiDCI_E


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td ->1,9 66kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 03.04.2014 19:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2011 23:02
Postitusi: 357
Asukoht: Tõdva/Paatsalu
Nii,ära tuli!!!:D 1,9 moto kodus , tuli ta siis 2000 a. b5 passati pealt, koos juhtmestiku ja ajuga, passi järgi kw 66 aga veider see,et motol oli geomeetriaga turbo...vb mingi uuema aja värk.
Pilt
Ja kas siin aju peal kuskilt mootori kood ka kirjas? Ploki peal ei näinud kuskil...
Pilt
Ja lisaks tõin ära täna käigukasti,millega kaasa sain pool komplektse b4 avandi:D, ilmselt osa juhtmestiku tuleb sealt mu b3-me:).(ülejäänud asjad avandi küljes müügiks!).
Pilt
Pilt

_________________
Pole olemas purustamatud kivi, on olemas nõrgad mehed.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td ->1,9 66kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 03.04.2014 20:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2011 23:02
Postitusi: 357
Asukoht: Tõdva/Paatsalu
rockfordfosgate kirjutas:
2000+ a4 ja passat, golf4 jne 66kw kõikidel muutuva geomeetriaga.

Polnud teadlik sellest, muidu ikka need 81kw ja pumppihustite motod geomeetriaga olnud:).

_________________
Pole olemas purustamatud kivi, on olemas nõrgad mehed.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td ->1,9 66kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 04.04.2014 05:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.09.2009 01:40
Postitusi: 1460
Asukoht: elva
Kui mujalt mootorikoodi ei saa, siis las mootorimüüja vaatab pagassi varuratta juurest kleebiselt, mis tähised on. Seda loomulikult kui kere veel alles on.

_________________
Lasen jalakäijad alati "üle"!


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 371 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 25  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7