Oi jah, avastus missugune, et siin foorumis pole ka veel teemat ajast ammusest upitanud, tuleb nüüd see viga parandada. Ei hakka midagi suurt eraldi kirjutama vaid teen võimalikult lihtsa copy paste.
Alustagem siis pildiga ajast Mai kuu lõpp :

Mõni aeg peale pildi tegemist sai siis ka tagumised amordid ära vahetatud, alla läksid e46`e omad, kasutatud muidugi ja siiamaani ka hästi kestnud.

Mitte palju aega hiljem juhtus ka selline asi :

Ehk siis täis sai 250000 km ning seega on minu truu suksu mind teeninud ca 65000 km ja ei saa midagi halba ette heita. Hoolsama omaniku käes oleks ta ehk isegi paremas konditsioonis, aga senine eluolu ei ole väga võimaldanud paremat hoolitsust.

Natuke sai ka juuni alguses huumorit tehtud :

Samuti tekkis mõte taksojuhi ametit proovida

Kahjuks seda ägedat istmekatet ei saanud endale ning ainult plafooniga ei näinud asjal mõtet.
Juuni kuu on olnud siiamaani iga aasta aeg mil ÜV saab läbi ja seega peab autot natuke korrastama, sai siis auto pandud peale jaanipäeva ÜV seadesse nädalaks ajaks :

Ehk siis kõrgendus ja taha rattad, mille pärast ülevaatajad ei saaks nuriseda.

Samuti sai mõned tulede pirnid ära vahetatud ning kõik tuled ka korrektselt põlema pandud. Väiksest veermiku kohendamisest ka ei pääsenud ning sai esisillas šarniirid ära vahetatud ja ka vähe tummisemad õõtsapuksid pandud. Peale neid toiminguid võtsin siis ette ÜV punkti külastuse, kus sain korduva.

Ei meeldinud siis neile lõpupüti seisukord ja heitgaasid olid paigast ära. Egas midagi, otsisin korralikku kasutatud pütti, kuid kuna seda piisavalt kiiresti ei suutnud leida, olin sunnitud tutika ostma :

Originaal vitsa millega pütt kinnitub ei hakanud võtma, sest koha peale seda ei olnud ja see roostetab päris kiiresti ära ning see tõttu sai vana vitsa jäänustest tehtud veidi tummisem asi.

:

Sellest tuuningust piisas, et ülevaataja rahul oleks ning saigi aastaks jälle ülevaatus....Seda sai aga tähistatud sellega, et sai autot natuke lõhutud.

Nimelt paar päeva hiljem lõin küllaltki õnnetult pea vastu tahavaatepeeglit ära, nii et peegel koos kinnitusega tuli klaasi küljest ära ning selle käigus tekitas ka ilusa mõra esiklaasi.
Mingi aeg hiljem õnnestus ka selline asi, et tagumised originaal tungi augud tulid karbi küljest keevitusest lahti.

Niimoodi :

Kahjuks sõbra tehtud keevitustuuning ei jäänud pidama, nii et nüüd peab originaaltungiga eestpoolt tungima, et terve külg üles tõsta.
Mis aga puudutab keretööde plaani, siis see on ka veits soiku jäänud, sest finants selleks kulus vanaraua hinna eest ühe uunikumi soetamiseks ning maale transportimiseks.

Igatahes kurjajuur ka isiklikult :

Et vältida teema risustamist, siis mainin ka ära, et tegemist on 71a Opel Commodore A`ga, mille sain 200euriga. Natuke on ühist sellel autol ka bmw`dega, nimelt aiste vahel on r6 ja velgede poldiaugu valem on 5 x 120, ehk siis olen jõudnud juba oma kasutuses olevaid velgi ka alla proovida.
Kuna möla on liiga palju ja pilte liiga vähe, siis lisan ka mõned pildid suve alguse poole toimunud LowLiferi sünnipäeva ürituselt :





Vähem kui kuu aega tagasi sai esiklaas ära vahetatud ja paar nädalat tagasi kündsin ka natuke tee äärt. :roll:

Kiirelt sai kokku lapitud ja käepäraste vahenditega natuke silmale meeldivamaks tehtud ( loe kleepsutuuning )
Paar päeva tagasi siis õnnestus Gefi autolammarist saada jupp, mida oma aasta aega olen proovinud hankida vahelduva eduga.

Tegemist, siis roolivõimupumba rihmaseibiga. Vana oli ikka omajagu kulunud ja selle tõttu, ka rihm libises ning tekitas vilinat. Igatahes sai see ära vahetatud koos rihmaga, pildilt peaks ka natuke aimu saama, kui hästi see seib kulunud oli (vasakul uus vana ja paremal vana ) :

Sai ka tegeletud natuke korralise hooldusega ehk siis sai mootori õli ära vahetatud, LS 259000 km. Samuti tahtsin vasaku sisemise rooliotsa ära vahetada, kuna seda eraldi ei saanud sai nii sisemine kui ka välimine koos võetud ja ära vahetatud. Halb üllatus oli see, et roolilatt on jumala kutu

Lekib korralikult ja ka korralik loks on sees. Tore teada, et üks korralikum investeering jälle ees ootab.

Auto sai ka huvi mõttes lärmakamaks tehtud otseläbi püti näol, eks näis kaua seda lärmi viitsib kuulata.
