Vahepeal kõvasti putitamist olnud, aga noh, raske rallipäev jälle seljataga. Tulemust seekord JÄLLE head ei saanud, kuna mosse ei suuda ju vastu pidada sellele valule. Kokku oli 11 kiiruskatset, kuid neljandal murdus kulissi küljest ära käigukang....Tükk jebimist et üldse auto all mingi käik sisse saada. 2 käiguga sai siis katse lõpuni veeretud ning 3 minut asemel tuli ajaks 9 minutit. Oligi ralli saatus otsustatud. Kuid siiski et mitte katkestada, sai kiirkorras kang ära vahetatud ja järgmise katse starti hilinesime ainult 26 minutit

Ja edasi tuli üsna head ajad, kuid sellest enam ei piisanud. 15 alustas, 13 lõpetas SU klassis, meie siis 13.ndad. Mootor mootor mootor...no ei tea. Läksime juba esimesele katsele ragina kolinaga. Viimaselt katselt maha tulime endiselt ragina kolinaga, kuid märksa hullemaga. Ühtlaselt sõites terav hääl, mitte tume kolin, kiirendades vaikus, gaasi maha lastes vaikus, ainult ühtlaselt sõites teeb häält, kõvasti kohe, noh, vana kett sai ka külge pandud, peab selle üle vaatama. Samuti vahepeal pani jooksu generaatori alumise kinnituse polt, gaasihoob tuli lahti, sumpa läks pooleks jne

Näpud valusad ja puruks ning nüüd tuleb jälle kõvasti remontida. Pilte ja sisevideod varsti
