Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 06.05.2025 15:00

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 1117 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 75  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 13.09.2011 16:58 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
Ok, lõpetage see värvi teema:D Hetkel on vaja, et asi lihtsalt enam-vähem sama tooni oleks ja liiga silma ei paistaks sellega. Terve kere niikuinii igast mõlke ja asju täis(eriti katuse äär, tänu kapotile), seega perfektsust pole mõtet taga ajada hetkel.
Esialgu tahaks mootori timmilt tööle saada, siis natukene salongi ja audioga tegeleda ning siis kunagi alles kere kallale asuda(plaan tuleva suve alguses üleni korda teha ja ära värvida):P

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 13.09.2011 17:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.10.2008 13:44
Postitusi: 4559
Aga las ta ollagi selline ehtne hunt lambanahas. Välja näeb nagu tavaline nooreperekulgur onda, kodused värviparandused ja mõlgid, aga reaalselt on midagi muud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 13.09.2011 18:28 

Liitunud: 15.03.2009 23:21
Postitusi: 981
ja reaalselt on kütusekulu nagu usakal :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 13.09.2011 18:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.05.2010 14:21
Postitusi: 2793
Asukoht: Tallinn
M1k0 kirjutas:
ja reaalselt on kütusekulu nagu usakal :D

miks :? arvad tõesti ? siis sa küll eksid...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 13.09.2011 19:01 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
Hetkel on küll kütusekulu isegi hullem kui USAkal, kuid seda ka tänu sellele, et MAP putsis ja paar asja ootavad puhastamist.
Peale korda saamist, peaks minek ka normaalseks minema ja kütusekulu normaliseeruma:D

Aga eks ta väike hunt lambanahas sleeper ole:D Nüüd ma arvan, võib küll väikestviisi mini-sleeperi nime kanda juba, arvan mina:P
Aga nimelt küll midagi hullemaks ei hakka tegema(nagu mulle juba soovitatud, et kapott rooste vms), siiber juba nendest roostekleepsujunnidest, mida rottikateks kutsutakse:D(Jah, on ka mõningaid, kellel on sigahästi tehtud, kuid mõtlen siiski seejuures rohkem neid, kes võtavad rondi auto ja ütlevad, et ei ole ront, vaid on rott ja katavad mõned suuremad mõlgud kleepsudega ära)

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 13.09.2011 20:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.05.2009 18:14
Postitusi: 653
:D

samalt poolt sama detail? või selle läheduses? juu siis ei joppanud värvisegajal :)

Aitab nüüd sellest nõmedast värviteemast

_________________
AK Autoklassika
_______________________________________________


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 14.09.2011 23:36 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
Täna siis jälle natukene targemaks saadud, või ka mitte, ma ei teagi nüüd:D

Päeva alguses sai natukene jälle mootori ruumi korrastatud, pesin sis seest uue punase kapoti ära ja vahetasin enamus roostes polte ära tutikate ilusate läikivate poltide vastu:D

Mingi aeg tuli ka Uku oma Taibiga kohale, et tema MAP sensorit proovida. Kõigepealt tegime paar tiiru tema B16A2-ga ja siis minu omaga ning kuna tema natukene kauem enda omaga sõitnud ja harjunud, siis lõpuks jagasin isegi mina ära, et minul VTEC taha ei tule, ei ole õiget häält, ei ole õiget minekut. Lõpuks esimene inimene, kes nõustus minuga, et minekut ei ole(kui kõik ülejäänud samalajal karjunud, et see on elajas v loom, olen mina vastu ajanud, et rsk, ei ole, ei liigu ju, aga nujh, teiste jaoks maybe liigub).

Esialgu mõtlesime, et äkki on MAP sensori viga, et mul VTEC taha ei tule, kuid siis ühendasime Uku MAP sensori tagant ja mis imet, siiski lendab VTEC'i, seega mingi muu kala küljes.


Kuna seda me välja ei mõelnud, siis hakkasime MAP'iga jamama. Kõigepealt proovisime siis tema oma mulle, rsk ei töödanud, urr...
Panime siis tema oma tagasi talla ning oh imet, ei tööta rsk, loobib nüüd temagi masin errorit ning pöörede on 2k juures ja masin töötab ebaühtlaselt. Vaikselt oli juba mul shokk, et krt, sai teine masin totaalselt persse keeratud, aga õnneks mul oli üks tööav MAP kodus olemas, mida ma pole veel oma autoga persse keeranud ja sai toda omajagu modditud ja külge pandud(temal siis sisselaske peal asetsev sensor, mul oli aga tulemüüri oma, seega päris plug-n-play polnud):D

Loogika nagu väidaks, et mul kuskil lühis, et MAP'e ära tapab. Mõõtsin siis multimeetriga, et mis voolud läbi käivad Uku auto pistikust, kui sensorit pole taga ja süüde on sees ning enda auto pistikust. Voolud on samad, ainult mingi 0.005 suuruse kõikumise/vahega, seega selles jama ei tohiks olla:S
Täna jõudsin endal juba aju mugavamasse kohta tirida, seega homme vean otse juhtmed MAP'i ja proovin päeval kuskilt romulast töötavat MAP'i uurida(sest nüüd saime teada elava näitega, et ka 1.5-e MAP sobib mulle):D

Aga seda, miks VTEC taha ei jookse minu pea ei võta, sest aju ei loobi ühtegi errorit:S St. kui mingi sensor v asi peaks tuksis olema, miks VTEC taha ei tule, siis peaks ju mingi errori koodi viskama, aga mul ei viska, erroriks viskab mul ainult MAP errorit:S

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 15.09.2011 00:34 

Liitunud: 14.02.2011 13:40
Postitusi: 62
haige vend oled:D:D:D, krdi osta oma kroomituid mutreid ja ledpirne, kuigi endal auto ei töötagi õieti:D:D:D:D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 15.09.2011 00:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.04.2010 18:01
Postitusi: 315
Vteci mingi solenoid klapp on korras?Õlitase on OK?Mootor läheb ilusti töösoojaks?Õlirõhk paigas?

_________________
G3 3.2
Kolmapäeva sõitja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 15.09.2011 00:57 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
Nihhuja kirjutas:
haige vend oled:D:D:D, krdi osta oma kroomituid mutreid ja ledpirne, kuigi endal auto ei töötagi õieti:D:D:D:D

Jah, olen küll haige, nüüd olen natukene tervem juba, palavik ja kurguvalu on ära kadunud, aga nohu on siiski, tänan märkimast, kuigi ei tea miks see nii oluline on.
Kuule kammoon, mine nüüd küll persse... kroomitud mutreid? Villast kütad? Otsin uued pildid endale, täitsa tavalised ongi läikivad jaa 1.7eurine väljaminek on suht määsssssiiiiivvvv selle eest, et ei taha, et poltidel olev rooste leviks kerre või mujale. Ja mis kuradi LED'e? Ära küta kuumus idioot, mis kuradi LED'e ma endale ostnud olen, pärast seda kui swapiks läinud on, pole ma ühegi LED'iga tegemist teinud, isegi vanu juba paigas LED'e pole tööle pannud, sest pole aega olnud mootori kõrvalt tegeleda. Tõesti, pane näppu endale ja mine magama ära, homme pead vara lasteaeda minema.

Kahvel kirjutas:
Vteci mingi solenoid klapp on korras?Õlitase on OK?Mootor läheb ilusti töösoojaks?Õlirõhk paigas?

Solenoidi klappi uurin homme, õlitase on normis, soojaks läheb ilusti nii nagu peab, aga õlirõhu kohta a rääkida ei oska. Kuidas seda kontrollida? Endal kodus ainult tavalised tööriistad ja mingeid spets vahendeid pole, peab vist mõnda töökoda külastama?

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 15.09.2011 07:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.11.2009 22:17
Postitusi: 1190
Asukoht: Tallinn - Võru
Nihhuja kirjutas:
haige vend oled:D:D:D, krdi osta oma kroomituid mutreid ja ledpirne, kuigi endal auto ei töötagi õieti:D:D:D:D


Ja sina osta endale uuelt Lasnamäe turult mõistus! Ei maksa kade olla, kui keegi viitsib ja tahab teha asja korralikult. Mingite pedemajakate pemmidega on asja maine taas kord ära rikutud.

Teemasse:
Kas tal väntvõlli asendiandur on kusagil väntvõlli rihmaratta juures ka? See võib ka villast panna ja aju ei näita seda. Samas kui too läbi on, ei tohiks sädet olla. Kas tulede süütamisest miskit pööretes muutub või mitte?

_________________
Don't follow me, you won't make it


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 15.09.2011 10:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.04.2010 18:01
Postitusi: 315
Nuka või vända anduriga mootor ei käivitkuks kah.Õli rõhku saab mõõta maonmeetriga,mis asetada õlianduri asemel näiteks.Rõhk liiga madal võib olla et vtec ei lülitugi selle pärast.

_________________
G3 3.2
Kolmapäeva sõitja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 15.09.2011 10:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.04.2011 14:10
Postitusi: 871
Tubli poiss, et lõpuks midagi kõvvi tegid ära :rokib Loodan, et saad moto ka käima nii nagu peab. Parimat edaspidiseks..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 15.09.2011 21:44 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
Täna vedasin MAP'ile uue juhtmestiku + nats pudipadi, palju teha ei jõudnud, koolis pikk päev, ema sünnipäev ja veel nats tõbine kah, aga loodan homme tervet MAP'i testida ning väga-väga loodan, et siis toimib:D

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 16.09.2011 19:58 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
Niisiiis, korras MAP küljes ning TOIMIB:D Tühikäik on veel natukene kõrgel, ligi 1100rpm kanti, aga puhastan need sensorid ka ära lähipäevil ja testin siis:D Isegi VTEC toimib, seega oligi kuskilt kas juhe katki või andis lühist vms, igaljuhul uuedjuhtmed said veetud MAP'ile:D

JEEEEEE.....:D VTEC on ikka palju mõnusam kui no-VTEC:D

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 1117 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 75  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7