Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 18.06.2025 01:21

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 60 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Vaz 2106 90a Haleskinn
PostitusPostitatud: 23.01.2013 14:23 
Eliit

Liitunud: 05.04.2003 20:20
Postitusi: 5761
Pappi sul vist on ja
http://www.iha.ee/users/haleskinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vaz 2106 90a Haleskinn
PostitusPostitatud: 23.01.2013 14:26 

Liitunud: 03.01.2013 17:27
Postitusi: 26
jah raha mul on :D aga miks uurida minu eluviise või minu muid tegevusi :D jutt peaks käima ikakgi auto ümber mitte muu mula koht, kui on soov enanst välja elada siis minge ventrilosse ja häkkige seal teksti teistele :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vaz 2106 90a Haleskinn
PostitusPostitatud: 23.01.2013 14:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.03.2005 03:20
Postitusi: 130
Asukoht: Tallinn
Esiteks, 20 aastane peaks olema nüüdseks lõpetanud põhikooli, seega veidikenegi kirjaoskust omandanud. Suured algustähed, komad, tugevad ja nõrgad sulghäälikud peaksid 9. klassi lõpukirjandi ajal ju juba selged olema - ehk oleks aeg neid teadmisi ka foorumis kasutama hakata (sama kehtib ka ladaklubi foorumis).
Teiseks, ei suhtuta just väga positiivselt meestesse, kes räägivad turbotamisest, coilidest ja jumal teab millest veel, aga pole võimelised tavaseades autot käimagi saada.
Kolmandaks, "plõksimine" ei tee sind paremaks ega tublimaks ega "kuulimaks".

Soe soovitus: loe läbi esimesed kolm punkti ja võta neist õppust, lisaks kustuta maha oma ulmeplaanid ja hakka neist rääkima siis kui oled auto tehaseseades ideaalselt sõitma saanud ning oled omandanud elementaarsemadki teadmised auto ümberehitamise kohta, ladaklubi foorumis on sulle kõvasti nõu antud, ehk oleks aeg seda järgima hakata.

_________________
www.ladaklubi.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vaz 2106 90a Haleskinn
PostitusPostitatud: 23.01.2013 15:44 

Liitunud: 03.01.2013 17:27
Postitusi: 26
kytt kirjutas:
Esiteks, 20 aastane peaks olema nüüdseks lõpetanud põhikooli, seega veidikenegi kirjaoskust omandanud. Suured algustähed, komad, tugevad ja nõrgad sulghäälikud peaksid 9. klassi lõpukirjandi ajal ju juba selged olema - ehk oleks aeg neid teadmisi ka foorumis kasutama hakata (sama kehtib ka ladaklubi foorumis).
Teiseks, ei suhtuta just väga positiivselt meestesse, kes räägivad turbotamisest, coilidest ja jumal teab millest veel, aga pole võimelised tavaseades autot käimagi saada.
Kolmandaks, "plõksimine" ei tee sind paremaks ega tublimaks ega "kuulimaks".

Soe soovitus: loe läbi esimesed kolm punkti ja võta neist õppust, lisaks kustuta maha oma ulmeplaanid ja hakka neist rääkima siis kui oled auto tehaseseades ideaalselt sõitma saanud ning oled omandanud elementaarsemadki teadmised auto ümberehitamise kohta, ladaklubi foorumis on sulle kõvasti nõu antud, ehk oleks aeg seda järgima hakata.


Miks kõiki foorumlasi häirib kellegi kirjaoskus?
Miks on minu tulevikuplaanid kellegi jaoks ulmelised?

No ja tehaseseadetes ideaalseslt sõitma saanud, no tule ja kulla professor näita mulle siis mis on ideaalsed tehaseseaded.... Kas ma mitte neid just taga ei aja vms?
Kuna turbode alal olen võhik ja väga palju neist midagi ei tea, kuid järjest õpin siis ei näe põhjust miks ma ei võiks enda tahtmisi ja tulevikuplaane kirja panna, minu teada on päeviku pidamine kui selline kus kõik plaanid kirjas parem, kui see et jätan 90% asju kirjutamatta ja unustan lõpuks need lõplikult.

Aga noh, eks igal omad suhtlusmallid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vaz 2106 90a Haleskinn
PostitusPostitatud: 23.01.2013 15:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.02.2012 00:28
Postitusi: 304
Asukoht: Tallinn/Saue
Tsiteeri:
kas tõepoolest 100 euri coilide jooks on tänapäeval 10 aastastele nii ülemäära kallis et see on naljakas et keegi teine jõuab neid oma vanale siksile isegi alla kruvida???


Esiteks 100 euroga coiloverid on nüüd küll natukese naljakas, ei tea mis risud sa saada võid sellise raha eest. Teiseks, ei saa sa neid siksile alla kruvida, et siksile coile alla saada on vaja ikkagi vähe tõsisemaid oskusi(loe : keevitamine, täpne lõikamine jne). Sildade juures tuleb ikkagi suht palju teha, et coile panna. Kui tahad siksi madalamaks lasta, siis kõige tõhusam viis on siiski vist vedrusi natuke lõigata ja mingi lühem amort alla panna.

_________________
Läbi minu saab tellida autole kleebiseid. http://www.autokleebised.ee
318 '90 ; 2101 '72 ; 21011 '71


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vaz 2106 90a Haleskinn
PostitusPostitatud: 23.01.2013 15:52 

Liitunud: 03.01.2013 17:27
Postitusi: 26
SOL kirjutas:
Tsiteeri:
kas tõepoolest 100 euri coilide jooks on tänapäeval 10 aastastele nii ülemäära kallis et see on naljakas et keegi teine jõuab neid oma vanale siksile isegi alla kruvida???


Esiteks 100 euroga coiloverid on nüüd küll natukese naljakas, ei tea mis risud sa saada võid sellise raha eest. Teiseks, ei saa sa neid siksile alla kruvida, et siksile coile alla saada on vaja ikkagi vähe tõsisemaid oskusi(loe : keevitamine, täpne lõikamine jne). Sildade juures tuleb ikkagi suht palju teha, et coile panna. Kui tahad siksi madalamaks lasta, siis kõige tõhusam viis on siiski vist vedrusi natuke lõigata ja mingi lühem amort alla panna.


No näed juba asjalikum vastus kui ainult nääkumine :D
ps... hind on piltlik :D
Algne plaan on selline, kuid eks tulevik näitab mis saama hakkab, mida aeg edasi seda rohkem ole näha mis saama hakkab


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vaz 2106 90a Haleskinn
PostitusPostitatud: 23.01.2013 17:01 

Liitunud: 15.04.2010 10:35
Postitusi: 301
Loodame et midagi sellist ei juhtu :err
Pilt
Ega ma ka paha pärast, kuid siiski turbotamine ikka eeldab kogemusi ja muud, nagu enne siin mainti proovi pill normaalselt käima saada ja siis vb weber.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vaz 2106 90a Haleskinn
PostitusPostitatud: 23.01.2013 17:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.02.2012 00:28
Postitusi: 304
Asukoht: Tallinn/Saue
Ilmselt kedagi ei koti aga endal siksi 1.5 mootoril on plaanis järgmised asjad:
Hooratas kergemaks, kaanest 2mm maha lihvida,kaan portimisse viia, kangem nukk panna, uued klapid, uued kolvid, uued tihendid jne. Karpa vahetusega peab uurima veidi ringi, otsin muidu weber 32/36 dgv karpat ja siis uus, parema voolavusega kolle lasta keevitada, suurema ülekandega differ jne.

Sellise kompotiga peaks veidi jõudu juurde ikka tulema, persedyno järgi tunnetaks asja ära :D

Loodetavasti haleskinn mõtleb oma mootori tegemise osas üle peale minu postitust, sest see mida mina kavatsen teha, on mitmeid kordi soodsam kui see mis tal hetkel mõttes on.
Kui juba sellised asjad ära teed, saad ennast veidikese harida mootorite osas. Mõtle selle üle järgi !

_________________
Läbi minu saab tellida autole kleebiseid. http://www.autokleebised.ee
318 '90 ; 2101 '72 ; 21011 '71


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vaz 2106 90a Haleskinn
PostitusPostitatud: 23.01.2013 18:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.02.2008 00:20
Postitusi: 6582
Asukoht: Tln
Palju iha.ee-st naisi oled saanud ja palju neile sponsorlust pakkunud oled?

_________________
Ostan sõiduautosid, rehve , velgi jne jne... Tel 55522223


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vaz 2106 90a Haleskinn
PostitusPostitatud: 23.01.2013 20:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.05.2010 14:21
Postitusi: 2793
Asukoht: Tallinn
tra ma ei või :lol
mees sa tead ka palju korralik turbotamine maksma läheb? niisama pole mõtet ju,ja toorik on ikka kehvake turbotamiseks


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vaz 2106 90a Haleskinn
PostitusPostitatud: 23.01.2013 22:09 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Turbotigu on nüüd nagu mingi epideemia lahti läinud ja seda viskab ka igaüks enda auto peale.

Rasket ei ole seal midagi, osta turbo, pane peale, osta rõhuregulaator, elektriline kütusepump, tee sisselase tihedaks, aja karpa seadesse vastavalt rõhule ja vaata kuidas sul kaanetihendid minema hakkavad... Ulmerasket midagi ei ole, aga ise teeme ka samamoodi venelasest õrna kaalikaprojekti ja väga ei taha asi kuju võtta kui niisama suvaline turbo vahele panna..

On mehi, kes ütlevad et karpaga saab käima ja karpaga ei saa... Karpaga saab küll ilusti käima, ka originaaliga. Kas siis tuleb originaal ilusti ära tihendada (lekkivad augud kinni, soovitatavalt mehaaniline karpa, palju erinevaid düüse, õhutorusid, emulsioonitorusid ja muidugi kummist otsaga nõelklapp), kast ümber ehitada või siis otsida mingi muu auto oma mis juba on turboga... Originaalseades ei saa turbost mitte midagi kui õrna jõukasvu kuna enam ei imeta vaid puhutakse küttesegu ja asi on niivõrd kergem.. Kõige suurem vaenlane on lahja segu, kui suudad abikambri düüsiga pöörete vahemikus lambda järgi segu hoida normaalse peal, siis ei lenda see mootor kuskile orbiidile, vaid toimetab küll, iseasi kui hästi.. Piisavalt tööd tehes saad esimese kambri peal nn ökotada ja kui teise lahti tallad siis saad matsu ka, aga see on juba kõik arvutamise/katsetamise küsimus.
Väga rasket midagi ei ole, tuleb lihtsalt rääkida mõne ralliga tegelenud inimese või siis inimesega kes karpasid paika seab. Ise sai räägitud ja isegi turbo projektidest.. Järeldus oli see, et kõigele annab see föön peale panna, iseasi palju tast kasu on ka.
Hea ladaomanikule on alustuseks lugeda turbotamise kohta seda teemat. Mõningad asjad on siin küll välja räägitud, aga mõned asjad vajavad ka õrnalt järelemõtlemist...
Ise proovime täpselt samamoodi ja kui laiali läheb siis läheb laiali, venelaste mootorid ei maksa teab mis palju et neid ei kannataks üle võlli keerata.

Kui aga jääb see nn turboprojekt nii, et sinna ei tulegi midagi, siis hea küll, sain vähemalt julgestust anda...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vaz 2106 90a Haleskinn
PostitusPostitatud: 23.01.2013 22:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.08.2008 14:39
Postitusi: 859
Asukoht: Tallinn
Soovitan parem sellise turbo paigaldada: http://www.ebay.com/itm/Turbo-Sound-Exh ... bf&vxp=mtr

_________________
E38, E36 Cabrio


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vaz 2106 90a Haleskinn
PostitusPostitatud: 23.01.2013 22:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.08.2010 08:49
Postitusi: 2272
FOX1000 kirjutas:
tra ma ei või :lol
mees sa tead ka palju korralik turbotamine maksma läheb? niisama pole mõtet ju,ja toorik on ikka kehvake turbotamiseks

Mees ei tea, aga mees on õpihimuline.

Keep dreaming :rokib
Keep up good work ei saanud veel öelda


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vaz 2106 90a Haleskinn
PostitusPostitatud: 23.01.2013 22:32 

Liitunud: 03.01.2013 17:27
Postitusi: 26
SOL kirjutas:
Ilmselt kedagi ei koti aga endal siksi 1.5 mootoril on plaanis järgmised asjad:
Hooratas kergemaks, kaanest 2mm maha lihvida,kaan portimisse viia, kangem nukk panna, uued klapid, uued kolvid, uued tihendid jne. Karpa vahetusega peab uurima veidi ringi, otsin muidu weber 32/36 dgv karpat ja siis uus, parema voolavusega kolle lasta keevitada, suurema ülekandega differ jne.

Sellise kompotiga peaks veidi jõudu juurde ikka tulema, persedyno järgi tunnetaks asja ära :D

Loodetavasti haleskinn mõtleb oma mootori tegemise osas üle peale minu postitust, sest see mida mina kavatsen teha, on mitmeid kordi soodsam kui see mis tal hetkel mõttes on.
Kui juba sellised asjad ära teed, saad ennast veidikese harida mootorite osas. Mõtle selle üle järgi !


Tänud asjaliku vastuse eest, üritan meeles pidada neid nõuandeid.

Tänud ka järgmistele asjalikele vastustele.
Lõpuks oskas keegi ka midagi asjalikku vastata. :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vaz 2106 90a Haleskinn
PostitusPostitatud: 23.01.2013 22:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.07.2010 11:54
Postitusi: 441
Asukoht: Tallinn
haleskinn kirjutas:
SOL kirjutas:
Tsiteeri:
kas tõepoolest 100 euri coilide jooks on tänapäeval 10 aastastele nii ülemäära kallis et see on naljakas et keegi teine jõuab neid oma vanale siksile isegi alla kruvida???


Esiteks 100 euroga coiloverid on nüüd küll natukese naljakas, ei tea mis risud sa saada võid sellise raha eest. Teiseks, ei saa sa neid siksile alla kruvida, et siksile coile alla saada on vaja ikkagi vähe tõsisemaid oskusi(loe : keevitamine, täpne lõikamine jne). Sildade juures tuleb ikkagi suht palju teha, et coile panna. Kui tahad siksi madalamaks lasta, siis kõige tõhusam viis on siiski vist vedrusi natuke lõigata ja mingi lühem amort alla panna.


No näed juba asjalikum vastus kui ainult nääkumine :D
ps... hind on piltlik :D
Algne plaan on selline, kuid eks tulevik näitab mis saama hakkab, mida aeg edasi seda rohkem ole näha mis saama hakkab


Vaata lihtsalt see on nii tavaline et mingi ront auto, ei väida et sinu oma ront on ja siis hakatakse suure hurraaga coile, turbosi ei tea mis muud jama külge pookima. Aga reaalsuses ei saada elementaarsete asjadegagi hakkama votak.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 60 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7