Üldiselt, sellel mootoril nõrgim koht ongi see rihmapinguti mis peesse läheb , nagu ka V6l.
On seda sama viga juhtunud paljudel ka enda tuttavatel. Hammasrihm ostetakse uus aga kuna see pinguti ise on 80 eur lett kuskil, siis ei raatsita osta. Kuum teema on see pinguti osta kohe lammutustes olevatelt v8 ära. Vähemalt igalpool kuhu sai mootori suhtes helistatud siis seda kohe kindlasti polnud
See mis alumise põhjaga juhtus, seda ei saa prognoosida ennem kui on vana lahti võetud.
Detailide kulumise pealt on selgelt aru saada, kas on hooldusega ( õlivahetusega ) pikalt venitatud või
mingi muu ebaõnn, kasvõi ummistunud väntvõlli kanal mis õlituse saaledeni kaotab.
Tulevasel nädala teisel poolel äkki kisun vana lahti, huvitab ennastki , mis ja kuidas siis .
Aga kui hinnad huvitavad siis :
Ise saan muidugi juppe -30% ( uued jupid mis sai ostetud siis )
Termostaat + roolipump + pinguti - 150
Mootor 350 + 50 toomine
Muud jupid mis kirjas + vahetamine - 400
Seega, vahetuse ja kahe mootori komplekteerimise eest pmts midagi ei võetud.
Tänu tutvustele, olen tänulik.
Pmts kogu pauk siis 950 .-
Üldiselt, mootor sai hea hinnaga ostetud. Kui isegi õnnestus leida kuskil siis hinnad olid 700 - 800 eur. S8 mootorid samamoodi 800 eur.
