Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 04.05.2025 02:04

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 81 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Ford Fiesta mk3 1992-käigukast
PostitusPostitatud: 19.01.2014 14:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.08.2009 09:29
Postitusi: 230
Asukoht: Tõrva/Tartu
Vabalthingavale on minu arvates 2.5 tolli pisut overkill. Torukollektoril on samas ideaalne kui toru hakata pöörama ~ 200mm klapist või kolvist, siis ei tee gaasidele haiget. Resokas võiks ikka vahel olla, saab ka ise teha kui viitsimist on. Karpasid väga keeruline sünkrooni panna ei ole, tarvis vaid läbipaistvad toru ja viitsimist. Karpadel saad mängida veel trompeti pikkustega, mida pikem trompet seda madalamalt hakkab vedama (kui õigesti meeles). Netis leidub hulgaliselt õpetusi ka.
http://cbr250.com/forums/general-technical/7399-carb-sync-tutorial.html


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Fiesta mk3 1992-käigukast
PostitusPostitatud: 19.01.2014 19:24 

Liitunud: 10.12.2009 20:01
Postitusi: 152
Mismõttes 200mm klapist või kolvist? Siis ma peaks juba pmst mootori seest ju pöörama hakkama? :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Fiesta mk3 1992-käigukast
PostitusPostitatud: 19.01.2014 19:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 19:47
Postitusi: 436
Asukoht: Pagulaskeskus
Käigukast kirjutas:
Mismõttes 200mm klapist või kolvist? Siis ma peaks juba pmst mootori seest ju pöörama hakkama? :D



Oled sa näinud 20+cm pikkasi kanaleid kaane sees?

_________________
Värske puu/juurvilja ost,müük ja vahetus,hinnad soodsad ja kaup alati värske.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Fiesta mk3 1992-käigukast
PostitusPostitatud: 19.01.2014 20:32 

Liitunud: 10.12.2009 20:01
Postitusi: 152
Ei ole. Jutt on torust mitte kanalist. Ma ei saa lihtsalt pihta, mida inimene mõtleb.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Fiesta mk3 1992-käigukast
PostitusPostitatud: 19.01.2014 20:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.08.2009 09:29
Postitusi: 230
Asukoht: Tõrva/Tartu
Ärge näkku lööge, üritasin paintis kiire visandi teha. Klapist kuni torukollektori kohani kus toru keerama hakkab, see vahe peaks ideaalis olema 200mm.

http://wisher.planet.ee/talts/mosse/imageO1P.JPG


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Fiesta mk3 1992-käigukast
PostitusPostitatud: 19.01.2014 21:44 

Liitunud: 10.12.2009 20:01
Postitusi: 152
Krdi loll olen ikka. Ma ei tea miks ma pidasin 200mm 2cm-ks. Ise veel norin teisi, kes ei oska teisendada ja nüüd nii siis... :kill
Ma seda vahet nüüd küll öelda ei oska. keskmistele pakun 7-10 cm ja need läksid mõnusalt punaseks ka. Äärmistel püttidel samas küte lahja. Aga noh kaare oleks saanud suurema teha küll, aga ei teadnud toda asja ja kas üldse nii oluline? Originaal kolle ju ise täitsa hull. Kunagi oli hea pilt, aga see vanas aruvits, millega oleks hea võrrelda olnud, aga aimu vast saab.
PiltvsPilt
Arvan, et ei ole hullu midagi. Kuida, kas 63mm torult nüüd koonusega minna 43mm, on väga ränk? Mis sel vahet samas, kas läheb lõpuni 2,5 tolliga või mitte?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Fiesta mk3 1992-käigukast
PostitusPostitatud: 19.01.2014 22:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.08.2004 20:41
Postitusi: 163
Asukoht: Keila lähistel.
No see sünkroonimine tegelikult poel ka ime teadus kui asja veidikenegi viitsid süveneda
Põhimõtteliselt tähendab see ,et regullitakse ühtseks kõigi nelja karpa hõrendus .
Ehk ei tekkiks olukorda kus üks pütt tahaks rühkem minne pöördesse kui teine.
Selleks on karpadel hõrendus torud küljes millel pimedad ees. (no kui sinuomadel on need ikka veel küljes)
Sinna ühendad härendus kellad ning regullid siibrit nii kaua kui kell näitab ,et kõigil karpadel hõrendus ühtlena.
Kui kellasid pole võtta siis aab põhimõtteliselt läbi paistva vooliku ja õli tilgaga hakkama ehk põhi mõtte see et 2 karpa vahel voolik kus tilk õli sees kuhu poole õli liikuma hakka sellel poolel hõrendus suurem tuleb vähendada nii kaua kui õli keskel seisab.
Loodan ,et üldjoontes said asjale pihta ja kui netist otsid leiad laialdaselt õpetusi
Edu.

_________________
Suvel --R1--vs Talvel Polaris Scramler 500 4*4 ...ja nende kahe vahel Lincoln Continental V8 209 Kw ja õlle kõrvale Baja B5 :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Fiesta mk3 1992-käigukast
PostitusPostitatud: 19.01.2014 22:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.05.2006 14:57
Postitusi: 480
Asukoht: Türi
Vaatates seda, et sa oled pannud endal 4x karpat peale, torukollektori, siis ma arvan, et sa vist tahaksid oma töö vilju ka mineku suhtes nautida?, siis võid julgelt ära unustada selle vihmaveerenni mõtte sinna alla, oleks mingi 43mm või maks 48 mm toru paras sinna, reso vahele ja taha teed otseläbi villapüti ja siis saad ta liikuma ka enamvähem.

_________________
http://www.facebook.com/DrTuhaRacing - Nukkvõllide taastamine/peale keevitamine/lihvimine, väljalaskesüsteem, mootorite remont, forseerimine.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Fiesta mk3 1992-käigukast
PostitusPostitatud: 19.01.2014 23:33 

Liitunud: 10.12.2009 20:01
Postitusi: 152
Originaalis on ta 43mm. Preagu on see 63mm ots on bike'i kollektori originaal ots tegelikut. Sest kolle oli algeselt GSXR 1100 oma.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Fiesta mk3 1992-käigukast
PostitusPostitatud: 21.01.2014 01:04 

Liitunud: 10.12.2009 20:01
Postitusi: 152
Uurisin tsipa seda sünkroniseerimist. Nagu ma aru sain, siis need hõrendustorud on kollektori küljes aka vaakumpordid? Mul küll vaakumpordid olemas, aga kõik 4 on ühe toruga kokku keevitatud ja üks ava on lõpuks. Peaksin nüüd lahkama pmst, et saaksin sünkroniseerida jah? :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Fiesta mk3 1992-käigukast
PostitusPostitatud: 21.01.2014 01:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.08.2004 20:41
Postitusi: 163
Asukoht: Keila lähistel.
http://www.youtube.com/watch?v=S-EX9ZmYUPQ

Aga kelladega on lihtsam saad kõik neli kohe paika regullida.

_________________
Suvel --R1--vs Talvel Polaris Scramler 500 4*4 ...ja nende kahe vahel Lincoln Continental V8 209 Kw ja õlle kõrvale Baja B5 :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Fiesta mk3 1992-käigukast
PostitusPostitatud: 22.01.2014 19:03 

Liitunud: 10.12.2009 20:01
Postitusi: 152
Aga kui mu karpal ei ole neid punne, siis pean kolle kaudu eks?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Fiesta mk3 1992-käigukast
PostitusPostitatud: 22.01.2014 21:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.08.2004 20:41
Postitusi: 163
Asukoht: Keila lähistel.
Kahjuks jään vastuse võlgu kuna kõik mida mina näinud on olnud sünk väljavõttega,
tõsi osadel on see nii öelda karpa sisselaske poolse kollektori ja karpa vahel oleva vahetükil.
Segane lause aga saad aru küll.

_________________
Suvel --R1--vs Talvel Polaris Scramler 500 4*4 ...ja nende kahe vahel Lincoln Continental V8 209 Kw ja õlle kõrvale Baja B5 :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Fiesta mk3 1992-käigukast
PostitusPostitatud: 22.01.2014 21:47 

Liitunud: 10.12.2009 20:01
Postitusi: 152
Need karpad, ei tea kas oskad selle järgi öelda või ei.
http://www.ebay.com/itm/Honda-CBR-900-R ... 3a7b63bf24


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Fiesta mk3 1992-käigukast
PostitusPostitatud: 22.01.2014 23:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.08.2004 20:41
Postitusi: 163
Asukoht: Keila lähistel.
otseselt ei oska nii piltide järgi
aga kola uuri asja

http://www.youtube.com/watch?v=GJvIwIjFwOM

_________________
Suvel --R1--vs Talvel Polaris Scramler 500 4*4 ...ja nende kahe vahel Lincoln Continental V8 209 Kw ja õlle kõrvale Baja B5 :D


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 81 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7