Oh, palju küsse, aga üritab järjest vastata.

Nädal sõidetud, hetkel rahul ja vastab seatud ootustele.
Mõnedest huvitavatest tähelepanekutest teen mõni päev veel täpsema ülevaate.
trafic_flow kirjutas:
Väga huvitav...
Kuidas hooldusega lood on? Et mis läbisõitudel toimub ja mis tehakse üldse?
2a vanema mudeli puhul oli ca 1,5a möödudes pidurite ja õhufiltri hooldus. Maksumus vist 160 või oli 260€. Ei mäleta, peab üle küsima. Umbes sama juttu räägib ka esindus eelduslikeks kuludeks.
Hapnik kirjutas:
Kas omad kiirlaadija paketi ka (kui jah, siis millist ja palju keskmiselt kuus läheb)
Teistele taustaks, et olemas on 3 paketti
Kombineeritud pakett (kuutasu 10eur ja laadimiskord 2.5eur)
Flex pakett (kuutasu puudub ja laadimiskord 5eur)
Mahupakett (kuutasu 30eur ja kuni 150kWh/kuus tasuta, edasi 1.2 eur laadimiskord)
Tegin selle kombineeritud, kuna ei näe, et peaksin igapäev avalikes laadijates istuma. Aga vahel pikem sõit Eesti teise otsa võib teemaks tulla.
Kodus variant olemas ja tööjuurde tegi haldus ka sobiliku koha. Tõsi, tööl päris kiirlaadijat veel ei ole, ainult spets parkimiskoht auto enda laadijaga siblimiseks. Aga tööpäevaga laeb kenasti aku täis ja isegi, kui on päeval rohkem sõitmist, siis nii palju ei tarbi, et laadimata jättes oleks oht teele jääda.
Marto. kirjutas:
Raghza kirjutas:
Tänu sellele teemale vaatan ma nüüd igale Leaf'ile järgi - et kas on samasugused valukad, siis on vast Tekna varustusega ja kui musta värvi on, siis et kas äkki on tegu lausa teema peasüüdlasega.
Interjöör tundub päris hubane koht, kus olla, minule meeldib

Ma ka

Eile vist nägin hiiu piljardi lähedal sõitmas nõmme poole?
Aga võibolla ma lihtsalt ei tee vahet neil.
Sõidab tõesti nõmme, hiiu ja pääsküla kandist läbi tööpäeva hommikuti ja õhtuti.

Eritunnuseks, et valge Leaf, millel ei ole ühtegi eritunnust

Ehk enamik valgeid on suurte reklaamidega kaetud, sellel see lubatu piires täiesti puhas.
rosco kirjutas:
Kui näiteks auto seisab nädal niisama. Ilma laadimiseta. Siis mis määral sõidu ulatus kahaneb? Või nendel niisama tühjaks jooksmist ei ole?
Isiklik ja ka tutvusringkonnas kogemus tühjaks jooksmisest seni puudub. Eks aeg näitab.
zafari kirjutas:
Mingil hetkel sai natuke i-miev'iga sõidetud ja mäletamist mööda kiirlaadimisele kulus veidi alla 10 minuti. Kuidas sellel aega kulub?
15min kiirlaadijaga tühja aku peale annab väidetavalt ca 80km juurde.
Arvestada tuleb, et mida tühjem aku, seda kiiremini laeb. Akut täitsa täis tahab laadida, siis viimane lõpp võtab kõige kauem.
Samas on lausa selline tore funktsioon võimalik aktiveerida sätetes nagu akusäästmine.
See tähendab, et akut ei laeta rohkem täis, kui 80%. Seda siis akude pikema eluea huvides.
olx1985 kirjutas:
Puhtalt huvipärast uurin et kui pikk on aku eluiga ja mis uus maksab?
Vat seda ei tea täna keegi päris täpselt. Oletada võib, et selleks ajaks, kui uut akut vaja, on auto enda väärtus nii väike, et akud on autoga samas hinnas või kallimad.
v6sa kirjutas:
Kuis niiske ilmaga ventilatsioon toimetab? Hoiab kõik klaasid puhtad? Või pilusilmana hoiab puhta vaid esiklaasi ja peeglite kohad esiustel?
Palju läbisõitu on kogunenud?
Sel konkreetsel isendil hoiab üllatavalt hästi hetkel aknaid puhtana. Näiteks istusin padukaga 15min autos ja ootasin, ventikad jms ei toimetanud. Mingi hetk nägin, et tagant ette poole hakkas uduvine akendele koguma - vent sisse ja akendele puhma ning ca 20sekundiga oli uuesti plats puhas.
Läbisõitu nädalaga veidi üle 400km. Hetkel pikad pühad ja pole põhjust linna ronida asjatama, seega isegi tagasihoidlik praegu.

Kw kulust on ka palju juttu olnud - kui tegin pikemaid ringe maanteel, tuli 16kWh/100km. Esimesed kaks päeva paarutasin ka usinalt, siis näitas 16,7 keskmiseks.
Samas mõned päevad tagasi sain 2x päeva jooksul linnas käia, laadimisvõimaluseta. Viimased 30-40km oli täis ökotamine ja tuli midagi 15kWh kanti, maantee 110 alaga koos.