Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 16:31

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 131 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Subaru STI Racing S 221Kw. 2011a. Cb4_335
PostitusPostitatud: 18.07.2014 21:43 

Liitunud: 07.02.2007 22:27
Postitusi: 3096
Asukoht: Tartu
No pole ju vahet, paarutamine on paarutamine.

_________________
"Pumba õigetesse juhtmetesse süüte andmisel tuleb õrnalt voolu, seda sai keelega proovitud aga ilmselt pole piisav..."


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru STI Racing S 221Kw. 2011a. Cb4_335
PostitusPostitatud: 18.07.2014 22:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.06.2011 15:46
Postitusi: 1645
Teil on lihtsalt mingid mini paagid.
Mul paak 90L ja sellega saab vabalt 3hd pähe anda rajal.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru STI Racing S 221Kw. 2011a. Cb4_335
PostitusPostitatud: 25.07.2014 22:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 681
Selgus hiljuti kurb asi, et mu autol pole täis garantiid, kuna puudub üks tempel hooldusraamatust. Hooldus oli tehtud ja selle kohta ka arve. Aga templit pole ja Marine saatis pikalt.



Sai ühendust võetud Autospirit-iga. Kahjuks väga muuta ei saanud midagi. Aga suhtmine oli meeldivam ja koheselt pandi kasti vahetuse/remondi aeg kirja. Eile käisin siis lätis.Läti Esinduses vabandati ette ja taha, ning pandi tempel koheselt. :)



Mul sõber sõitis mõned päevad uue STIga ja nüüd tuli minuga lätti kaasa. Väitis, et mu auto on 3x vaiksem ja ka suti pehmem kui seda oli uus sti. :)


Läti ots sai tehtud ühe peatusega. Kannatab selle loomaga ka pikalt sõita väga hästi. Kütust lippas 8.2 keskmiseks 8)



Kuna peatselt võetakse kast maha, siis tekkis mõte, et laseks vahetada siduri ketta. Tundub see sidur pehmem kui oli teistel. Aga eks see paistab, kui kulunud on.

Mõnus on see masin... :twisted:

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru STI Racing S 221Kw. 2011a. Cb4_335
PostitusPostitatud: 25.07.2014 23:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2011 18:35
Postitusi: 2044
Asukoht: Middle-East
Mitu asfaltil starti(korralikku) nende autode sidurid keskmiselt üldse peavad?

_________________
..ja punaste supportitega Cayenne´i ..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru STI Racing S 221Kw. 2011a. Cb4_335
PostitusPostitatud: 25.07.2014 23:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
No see uute subarute müraisolatsioon on ikka nullilähedane. Kõige uuema Forrsteri ustes pole üldse mingit mürasummutust ntks. Kas sul on tehtud pigimatiga üle auto tervenisti


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru STI Racing S 221Kw. 2011a. Cb4_335
PostitusPostitatud: 25.07.2014 23:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 681
No neid starte ikka kannatab ma loodan. Kuskil 4000 juures startides tõmbab asfaldil neli ratast korra all ringi, üle selle juba annab sidur alla. Mõned korrad on proovitud. Kõige magusam on 3700-3900. Sidurile hakkab ilmselt üle 4000 start. :)


Müra summutusest unustasin rääkida vist. Mainal on põhjalik mürasummutuse "ring" Katus, põhi, uksed ja pagas on pigimatiga kaettud ja uksed ning põhi lisaks siis müra summutus matiga(selline vahu laadne matt). Kuna pool salongist on kaetud alcantaraga, siis see teeb ka omajagu vaiksemaks. Isegi pagasi luuk on kaetud miski matiga :D
Vaeva on kõvasti nähtud ja tulemusek on see, et auto on pea-aegu sama vaikne kui mu Lexus IS250. :D

Suurel kiirusel on vahe tunda. Legaalselt kiirusel ei ole vist vahet. :)

Paar päeva tagasi oli foori taga üks vanem honda cbr600. Ma nüüd pead ei anna kuid peaks liikuma alla 5s sajani. Igatahes ühe foori tagant kiirendas minu eest minema ja järgmise taga olime juba kõrvuti. Tean küll, et tsiklid liiguvad vähe teist moodi kuna sõidan ka ise ühe 105kw-1000-sega, kuid ikka oli vaja sudida. Tsikli mees läks ka kohe pöördesse ja kollase süttimisel oli ilusti 4000rpm ja nelja ratta kuiks ja bike mees jäi veidi maha.... Teise käigu lõpus alles suutis minust mööduda :D

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru STI Racing S 221Kw. 2011a. Cb4_335
PostitusPostitatud: 26.07.2014 00:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Eino vägev kiirendus on kindlasti autol. Ma seda ennem olin juba lugenud et sul 3M pigimatid peal.

Ma ei tea aga Lexus pole väga vaikne ju ?

Tglt eks japside puhul on must have mürasummutus kohe ära teha


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru STI Racing S 221Kw. 2011a. Cb4_335
PostitusPostitatud: 26.07.2014 00:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 681
Reimers kirjutas:
Eino vägev kiirendus on kindlasti autol. Ma seda ennem olin juba lugenud et sul 3M pigimatid peal.

Ma ei tea aga Lexus pole väga vaikne ju ?

Tglt eks japside puhul on must have mürasummutus kohe ära teha



Kas see kiirendus just nii vägev on. Olen sama kiire autoga juba aasta sõitnud ja subaru tundub lihtsalt hea. Aga paigalt võtt on küll vinge.

0-100 5s on piisav :D
Inimene on loll...harjub jube kiiresti kõige heaga. :)



No Is on täitsa hea minu meelest müra poolest. Sama vaikne kui selle aja sama klassi BMW või MB.
Mõneti ka vaiksem.

Aga subarul jah, originaalis asi üsna pahasti :D

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru STI Racing S 221Kw. 2011a. Cb4_335
PostitusPostitatud: 26.07.2014 11:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.03.2014 17:34
Postitusi: 327
600cc baigid on üsna võrdsed jah. Mul 3 kaasreisijaga kuni 200 oli kõrvuti.

_________________
"Aerodynamics are for people who can't build engines" - Enzo Ferrari


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru STI Racing S 221Kw. 2011a. Cb4_335
PostitusPostitatud: 26.07.2014 12:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 681
Sul vähe teravam ka vist :-)

Uued 600 seda lähevad juba ~3s sajani ja ~8s 200km/h. Nende vastu autoga naljalt ei saa :-D

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru STI Racing S 221Kw. 2011a. Cb4_335
PostitusPostitatud: 26.07.2014 13:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.03.2014 17:34
Postitusi: 327
Ma eemalt baikide vanust ei oska öelda, tollelt võis R6 välja lugeda kleepsudelt.
Mõned aastad tagasi sai sõbra 1200 Ninjaga proovitud. Peale seda, kui 6. käiguga sai 100-240 kiirendatud, siis tõmbasin teeäärde ja ronisin värisevate kätega oma bemmi enduuroka selga tagasi.
Tuu oli midagi koledat, aga peabki olema, kui tikutopsil on 163hp tagarattas.

_________________
"Aerodynamics are for people who can't build engines" - Enzo Ferrari


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru STI Racing S 221Kw. 2011a. Cb4_335
PostitusPostitatud: 26.07.2014 17:09 

Liitunud: 08.04.2006 21:33
Postitusi: 3611
Iga normaalne kuuesajane baigiline peaks ju ka alla 4sek sajani liiklema. Mul 37kw 87aasta väljalase enduro läheb tehase järgi 5.5sek sajani, aga see on väga aeglane ratas ka. Natukenegi jõulisem ratas peaks subarule ikka koti pähe tõmbama.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru STI Racing S 221Kw. 2011a. Cb4_335
PostitusPostitatud: 26.07.2014 17:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.03.2014 17:34
Postitusi: 327
Stock subarule paneb enamus kaherattalisi koti pähe.
37kw oli vist transalpil?

Vabandused teemaautorile, et ta teemat siin läbustame.

_________________
"Aerodynamics are for people who can't build engines" - Enzo Ferrari


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru STI Racing S 221Kw. 2011a. Cb4_335
PostitusPostitatud: 26.07.2014 17:40 

Liitunud: 08.04.2006 21:33
Postitusi: 3611
Tubaru kirjutas:
Stock subarule paneb enamus kaherattalisi koti pähe.
37kw oli vist transalpil?

Vabandused teemaautorile, et ta teemat siin läbustame.


Transalp on jah.

Teemasse: Auto on äge ja nobe, aga supra sul palju vingem. :rokib


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Subaru STI Racing S 221Kw. 2011a. Cb4_335
PostitusPostitatud: 26.07.2014 20:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.03.2012 19:36
Postitusi: 681
Tean väga hästi et bike kiirem, sellepärast naersingi Cbr-i meest. :)

Subaru vs supra...eks supra on erilisem ja kift masin, aga igapäevaselt on subaru vähe vingem ja lihtsam elada sellega :D

_________________
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 131 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7