No neid starte ikka kannatab ma loodan. Kuskil 4000 juures startides tõmbab asfaldil neli ratast korra all ringi, üle selle juba annab sidur alla. Mõned korrad on proovitud. Kõige magusam on 3700-3900. Sidurile hakkab ilmselt üle 4000 start.
Müra summutusest unustasin rääkida vist. Mainal on põhjalik mürasummutuse "ring" Katus, põhi, uksed ja pagas on pigimatiga kaettud ja uksed ning põhi lisaks siis müra summutus matiga(selline vahu laadne matt). Kuna pool salongist on kaetud alcantaraga, siis see teeb ka omajagu vaiksemaks. Isegi pagasi luuk on kaetud miski matiga
Vaeva on kõvasti nähtud ja tulemusek on see, et auto on pea-aegu sama vaikne kui mu Lexus IS250.
Suurel kiirusel on vahe tunda. Legaalselt kiirusel ei ole vist vahet.

Paar päeva tagasi oli foori taga üks vanem honda cbr600. Ma nüüd pead ei anna kuid peaks liikuma alla 5s sajani. Igatahes ühe foori tagant kiirendas minu eest minema ja järgmise taga olime juba kõrvuti. Tean küll, et tsiklid liiguvad vähe teist moodi kuna sõidan ka ise ühe 105kw-1000-sega, kuid ikka oli vaja sudida. Tsikli mees läks ka kohe pöördesse ja kollase süttimisel oli ilusti 4000rpm ja nelja ratta kuiks ja bike mees jäi veidi maha.... Teise käigu lõpus alles suutis minust mööduda
