Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Transit 3,2 L - 147 kw - 2011 - MeelisV http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=146353 |
3. leht 5-st |
Autor: | .Alar. [ 18.12.2015 07:09 ] |
Teema pealkiri: | Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV |
Alati on häid ja halbu isendeid. Ma enda eelmise ostsin 139tkm läbisõiduga, nüüd vist 260tkm kellal ja pole veel ühtegi korda teele jätnud. Sidur orikas jne |
Autor: | tamar99 [ 21.12.2015 11:49 ] |
Teema pealkiri: | Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV |
See metalli eraldav kütusepump delphi toodang ning ka paljudel teistel autodel peal, mitte aint fordil. |
Autor: | MeelisV [ 28.02.2016 14:30 ] |
Teema pealkiri: | Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV |
Jaanuari lõpus käis buss jälle hoolduses ehk remondis mingi aeg tagasi ehk suht peale siduri vahetust hakkas algul harvem hiljem rohkem tekima käivituse probleem s.t. iga kord ei plahvatanud s.t. nagu poos kinni ja vahel jäigi käijama ja ei plahvatanud üldse. pidurid kulusid metallini ja hakkasid häälitsema ja kuna kilomeeter kah edasi läinud siis kõik muu tavapärane ka otsa ehk siis 4 x piduriketas ja klotsid stabika varda puksid, õli, õlifilter, õhufilter, soonrihm, käivituse hädade lahenduseks pakuti uut starterit nüüd kuu aja jooksul pole kordagi häda käivitusega - iga kell poolest pöördest vana starter vedas aga ... tundub, et mitte piisavalt talv niipalju kui on olnud on olnud äge samas bussiga vaid nauding sõita alla läksid sügisel uued lamellid Nokian WRC3 ja täitsa toimivad saab pidama ja vedama hoiab ka sirgelt kuigi kui natuke vajutada saab ka sõõrikuid teha tuletan meelde et buss on 24/7 oma täismassis ehk 3,5t peal. Reedel proovisin kinnisõidetud ja lihvitud jääteel 90 pealt ja 4da käiguga hakkas tühja kerima. Külma käivituse probleeme = 0 kuigi enamasti kasutan hommikuti eelsoojendust läheb ka külmalt kohe käima ja mis kõikse parem annab ka kohe sooja (kuigi jah lisasoojenduse arvelt) ehk külmalt kilomeetri läbides juba puhub sooja. Siiani naudin maanteed, lausa lust on sõita. |
Autor: | MeelisV [ 28.02.2016 18:35 ] |
Teema pealkiri: | Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV |
ah jah vahepeal on ka 2x esiklaasi vahetatud - ilus suur klaas koos soojendusega õnneks kasko avitab ja suvel sai ka kapott ja esiklaasist ülesse poole jääv osa kiletatud kivikaitse kilega küllalt nähtud neid tuulerõugetes "busse" ja 2x klaasi vahetust aasta jooksul annab aimu kui lihtsalt see sein neid kive korjab |
Autor: | MeelisV [ 01.09.2016 21:04 ] |
Teema pealkiri: | Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV |
lõpuks võtsin asja ette ja rahvusvahelisel teadmiste päeval õpetasime bussile uusi teadmisi. paberite järgi peaks buss olema 200HP ja 470Nm mis poleks üldse ju paha tegelikuses aga max oli 205.7 HP@3468 rpm ja 481,5 Nm@2528 rpm ehk hobesed olid kõik kenasti tallis alles lasin võluri asja kallale ja max nüüd 226,5 HP@3703 rpm ja 534,1 Nm@2388 rpm ehk kõva 20 hobust leidus tallinurgas veel olema ja väänet tuli tubli 50+ Nm kuskilt nurga tagant välja max oli varem 481Nm@2528 rpm nüüd saab sama väände kätte @~2130...2150rpm s.t. ~400...380 rpm varem ~vahemikus 1900...2250 rpm kasvas vääne ~120Nm võrreldes vana seadega kui ma seda graafikut õigesti lugesin ütleme nii, et seda vahet on päris hästi tunda ja arvestades, et buss on 24/7 täislastis ehk ~3500kg siis on see vääne ainult palavalt tervitatav nähtus. ah jah see ei pidavat veel olema kõik ehk sinna jäi mingit reservi |
Autor: | zafari [ 03.09.2016 12:16 ] |
Teema pealkiri: | Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV |
kes/kus tuunis sul seda? |
Autor: | MeelisV [ 03.09.2016 18:31 ] |
Teema pealkiri: | Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV |
pilt graafikust enne ja nüüd koos vastusega mõõtmised siis tehtud 4. käiguga ja alates ~1800rpm-st kuni ~4500 rpm-ni muutmisele ei läinud labaselt vaid pihustite avatud oleku aeg vaid ka palju muud. |
Autor: | MeelisV [ 03.09.2016 21:45 ] |
Teema pealkiri: | Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV |
erinevaid kalkulaatoreid vaadates sain vist aru, et euro kw-e on nüüd 166,6 kw |
Autor: | MeelisV [ 14.10.2016 23:23 ] |
Teema pealkiri: | Re: Transit 3,2 L - 166,6 kw - 2011 - MeelisV |
3,5 tonnise bussiga ei tasu peale keeratud ajuga kiirendusi just väga teravalt võtta tulemuseks võib juhtuda nii mõndagi asja kurb osa on see et detaile pole just kerge leida kui leiab tehase mõõtu on hea aga remontmõõduga on juba detektiivi tööd vaja teha kaant maha võttes oli pilt selline ja kolb ise teise nurga aalt vaadates |
Autor: | Harri- [ 14.10.2016 23:29 ] |
Teema pealkiri: | Re: Transit 3,2 L - 166,6 kw - 2011 - MeelisV |
kiipige veel neid vanu saane |
Autor: | v6sa [ 15.10.2016 10:10 ] |
Teema pealkiri: | Re: Transit 3,2 L - 166,6 kw - 2011 - MeelisV |
Harri- kirjutas: kiipige veel neid vanu saane Loll jutt suhu tagasi - just vanad pajad oma tugevusvaruga elavad veel piitsutamise püle. Just uuemate kõrgforsseeritud mootorite optimeeritud soolikad ei oma piisavat tugevusvaru ülekoormamise üleelamiseks. Kahju muidugi, et seekord kolb targemaks osutus... Kas on mingi mälupilt ka, kus ja kuidas õnnestus pada lõhki lüüa? |
Autor: | TEH [ 15.10.2016 11:08 ] |
Teema pealkiri: | Re: Transit 3,2 L - 166,6 kw - 2011 - MeelisV |
Kirjutas ju, et kiirendamas käis. |
Autor: | ChinaTown [ 15.10.2016 13:13 ] |
Teema pealkiri: | Re: Transit 3,2 L - 166,6 kw - 2011 - MeelisV |
TEH kirjutas: Kirjutas ju, et kiirendamas käis. Kas chipitud Pajero oli vastaseks või mõni punane bmw? Või lasid niisama torusid tühjaks ja läks katki? |
Autor: | ryan000 [ 15.10.2016 22:14 ] |
Teema pealkiri: | Re: Transit 3,2 L - 166,6 kw - 2011 - MeelisV |
Mul siin ka ühel tuttaval vahetati ära terve aumine plokk koos kolbidega , kolvisõrmel oli lõtk sees . Maksis see toona 70 tuhat krooni Rohkem seda sara (loe ford) remontida ei kannatanud , lihtsalt juppe eraldi saada ei ole . Selle aja jooksul (7a) , läks pool auto hinnast mootori remondile , nr 1 olid pihustid , mis kestsid sama kaua kui tavaküünla põleda jõudis Teisel eluaastal jooksid klapid pähe . Esimeste külmadega tõmbas karterituulutuse kinni ja sülitas õli välja jne . Uue fordi diiselmootori lugu olete juba kuulnud ? See kestab ainult 200 tuh km ja iga kilomeeter mis üle selle sõidab on puhas bonus (nii ütleb tehas) Nii et ford on omaette ropp sõna , autost on asi kaugel . Praegune ford , mis on sõitnud 70 tuhh , see töötab veel . Uksed tahavad tagant lennata , jubedalt koliseb kong . |
Autor: | MirkoK [ 15.10.2016 22:34 ] |
Teema pealkiri: | Re: Transit 3,2 - 2011 - MeelisV |
axo kirjutas: Fordi diisel ei kannata kahjuks seda juurdeaitamist väga,aga muidu tugev buss. axol oli õigus, lase see soft minema visata vahelt kui korda teed. |
3. leht 5-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |