Tere,
varsti pea aasta juba vaikust. Aga ei ole ta midagi nii vaikne olnud. Nimetl talvel hakkasime peaaegu full rebuildiga, plaaniga siis bmw xtreme cupi ehk siis soomlaste eestvedamisel peetavad nn endist bmw 325 cupi. Väike nimekiri mis tehtud:
1) Klapisääretihendid vahetatud,nukkvõllid reguleeritud
2) Pidurisupportite hooldus,ketaste ja vedeliku vahetus
3) P.lanzeroni pleki keevitamine (leedukate praak)
4) Mootori kaablipundi remont (boxi kaablite eemaldus)
5) Uste,tiibade demontaaz,montaaz
6) P.e.rattalaagri vahetus
7) Roolikardaani vahetus

Kustutisüsteemi montaaz
9) Käigukangi asendi muutmine
10) Mootori põhjakatte ehitus
11) Esistange,splitteri ja pidurite õhutuse ehitus
12) Mootori,kasti ja tagareduktori õlivahetus
13) Transponderi aluse ehitus
14) Rataste kalde ja kokkujooksu reguleerimine
15) Auto osaline värvimine
16) Uued istmed rihmad jne.
Kõik on väga tore raha on tore tuulde lasta, eriti kui on olemas regulatsioon mida võib aga kus kes mida teeb ja mis vaja teha selle kohta ei ole absoluutselt kuskil infot- või pigem olen mina loll ja ei leia.
Muret teevad järgmised asjad: Mis rehvid: klotsid: Kus aju progetakse ja mis moodi toimib pitline lüliti ( jah lugesite õieti, uuest aastast on pitline lüliti mis ei lase autol üle 50 sõita.. seda selle pärast et Eestlases "varastavad" jne.
Pilte ei hakka panema, alles siis kui auto saab uue disaini peale, siis

Tervitades
Strife