Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 04.05.2025 00:07

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 78 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: BMW E38 750i 1998.a thunder
PostitusPostitatud: 09.09.2009 11:26 

Liitunud: 19.02.2009 18:57
Postitusi: 506
AntiL kirjutas:
et hea rajapäevadel käia sellega? :lol

Ringrajast pole küll keegi juttu teinud. Ja olgem ausad, need Civicud, Leonid, Focused satuvad ka enamjaolt ainult veerandmiilile, sest nende ostuhind ei ahvatle ilmselt asju eriti karmilt võtma.
Tegelikult arvan, et on mõttetu 750i'd võrrelda väiksemate ecoraceritega. See on masin inimesele, kes armastab muretut kulgemist ja kes on nõus ka selle eest rohkem maksma. Audi A8, MB S-klass ja Jaguar XJ kannatavad vist ainsana võrdluse välja. Ja kui rääkida hooldusest ning remontimisest, siis ega üks viga tavaliselt üks ja mitu aastat ei kordu (sõltuvalt omanikust), sellest ilmselt ka varuosade hinnad kõrgemad.
725Tds on ka muidugi hea. Luksusauto ei peagi tingimata bensiiniröövel olema ja BMW oskab ka masuudipressid täitsa normaalselt liikuma panna, teine asi on see, mis neist aastatega alles jääb :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E38 750i 1998.a thunder
PostitusPostitatud: 09.09.2009 11:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.10.2007 11:53
Postitusi: 1318
Asukoht: Roolis
See on siiski luksusauto ja suur mootor on eelkõige juhi mugavus...ehk siis kiired kuid samas rahulikud manöövrid, reavahetused, möödasõidud. Ei pea panema madalamat käiku või kickdowni, et teha kiire möödasõit või reavahetus, piisab vaid kergest pedaali liigutusest. See on minu nägemus asjast. Oleks ma rikkam sõidaksin ka mõne suuremapoolse autoga nii kabariitide kui mootori poolest suuremaga. Aga edu omanikule, mugavaid ja muretuid kilomeetreid mida BMW ka pakkuda suudab.

_________________
..:: kantpea või selline tugevam kahtlane tüüp kellega tüli norima just ei lähe ::..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E38 750i 1998.a thunder
PostitusPostitatud: 09.09.2009 16:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.11.2007 12:25
Postitusi: 249
Asukoht: Eesti-Haapsalu
Ohjah, esiteks need veljed mis mul all on lähevad suht varsti vahetusse, allal lähevad E38 originaalid. Rohkemat hetkel ei vajagi. Avariid tekkivad aga rohkem sellest kui sõidetakse purjuspäi ning kuskil kitsal teel kiiresti. Minu 250 mis tegin oli kiirteel ning enamvähem sirgel lõigul. Spidomeeter ei usu et -20km/h valetab. GPS endal ka olemas millega vajadusel testida. Samas ei huvita mind see palju mu auto välja läheb, rajale sellega ka kuskil ei roni, peenestamiseks ja kiirete ringiaegade sõitmiseks on olemas teised väheke kergemad autod. Mis diislitesse puutub siis ei ole mul diislit, ei kavatse osta diislit ning üldiselt pooldan bensiini põletavaid mootoreid. Särtsakad pereautod olgu omaette, isegi kui mõni kiirem on, siis mugav pole ta pooltki mitte niipalju kui 7mene on. Kiirendus aga 0-100ni on tehase poolt 6.6 sekundit, reaalset aega ei tea. Üldiselt aga ei saa ma aru miks hädaldatakse mingite 2.0 peresportautode kiirusomaduste pärast? On siis mõne vähe sportlikuma pereauto(nt. Honda civic type-R) omaniku elueesmärk 750i enda seljataha jätta? Auto on nagu sõitmiseks, mitte pidevaks 0-100 tegemiseks vms...

_________________
sierra 91
TT


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E38 750i 1998.a thunder
PostitusPostitatud: 09.09.2009 16:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.08.2008 00:49
Postitusi: 960
thunder kirjutas:
Ohjah, esiteks need veljed mis mul all on lähevad suht varsti vahetusse, allal lähevad E38 originaalid. Rohkemat hetkel ei vajagi. Avariid tekkivad aga rohkem sellest kui sõidetakse purjuspäi ning kuskil kitsal teel kiiresti. Minu 250 mis tegin oli kiirteel ning enamvähem sirgel lõigul. Spidomeeter ei usu et -20km/h valetab. GPS endal ka olemas millega vajadusel testida. Samas ei huvita mind see palju mu auto välja läheb, rajale sellega ka kuskil ei roni, peenestamiseks ja kiirete ringiaegade sõitmiseks on olemas teised väheke kergemad autod. Mis diislitesse puutub siis ei ole mul diislit, ei kavatse osta diislit ning üldiselt pooldan bensiini põletavaid mootoreid. Särtsakad pereautod olgu omaette, isegi kui mõni kiirem on, siis mugav pole ta pooltki mitte niipalju kui 7mene on. Kiirendus aga 0-100ni on tehase poolt 6.6 sekundit, reaalset aega ei tea. Üldiselt aga ei saa ma aru miks hädaldatakse mingite 2.0 peresportautode kiirusomaduste pärast? On siis mõne vähe sportlikuma pereauto(nt. Honda civic type-R) omaniku elueesmärk 750i enda seljataha jätta? Auto on nagu sõitmiseks, mitte pidevaks 0-100 tegemiseks vms...


tõsi ta on :beer


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E38 750i 1998.a thunder
PostitusPostitatud: 09.09.2009 17:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2005 17:21
Postitusi: 764
Asukoht: Tallinn-->LAAGRI<--
Ma näen siin foorumis päris mitmendat teemat sellise vaidluse puhul !

Ala selline jutt : Et ega see 750 jms nii püss kh nüüd ei ole... Tahad näha, võtan oma Type-R ja lähme rapla kardirajale näiteks, näitan sulle mis on kiire auto ! Blaa blaaa blaaaa !
Järgmisena ostan uuema kerega Type-R , krt sellel veel 1hp rohkem ! Niiet tõmban sulle veel pikemalt nüüd koti pähe !
Võime joonele kah panna... olen juba sitaks kiirendanud sellega, kõik on lüpsi saanud ! Ja kui juba kiirendades eest ära saan, ega sa enm mulle ka maanteel järgi ei kipu... sest mul on ikkagi väga väike ja nobe auto... sa oma 2-he tonnist käru ikka mulle järgi ei vea sama nobedalt !

No sellised tilkurid lasevad siin sellistel vaidlustel ! No hallloo ! Milleks sellist cräppi ajada siin :?
Keegi polegi väitnud, et 750-iga nüüd rajapeal kõigile kotti teeb ! Ta on lihtsalt mugav kruiser... mis samas ka oma võimekuselt täitsa nobe ! Jõudu tal selleks on ! Ja tean omast kogemusest, et 750 enne 200km/h ei mõtle kh ! Ühtlase lauluga lendab sinna kiirusejuurde ! Ja ega ta edasigi mõtle... !

Ei väga respect auto ! :) Väga meeldib selline ! :P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E38 750i 1998.a thunder
PostitusPostitatud: 09.09.2009 18:57 

Liitunud: 27.12.2004 00:41
Postitusi: 2488
Asukoht: Tallinn
Silla järgi oleks pakkunud TLN-NRV maanteed, aga paistab et mitte kui oled maininud kiirteed. Kui lubatakse, miks ka mitte, prooviks isegi järgi :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E38 750i 1998.a thunder
PostitusPostitatud: 09.09.2009 19:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.11.2007 12:25
Postitusi: 249
Asukoht: Eesti-Haapsalu
Grimesi jutt täiesti õige minuarust. Auto aga ostsin sõitmiseks, mitte kellegi lutitamiseks :D
Täna sai siis helitehnika täiendamisega ka alustatud, ostetud sai 12 tolline subwoofer. Nüüd lähiajal võim vaja muretseda ning mõned vidinad veel.
Kihutamine aga jah, Eestis seda tehtud pole, ei võimalda seda ei teed, ega ka rahakott :D

_________________
sierra 91
TT


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E38 750i 1998.a thunder
PostitusPostitatud: 09.09.2009 21:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2003 11:11
Postitusi: 6480
Asukoht: Tallinn
Asi sai pigem alguse NU postitusest, kus hakati 2.0 väikeautosid maha tegema ja siis teised veel takka kiitsid. Selge see, et 750 on mugav cruiser, aga see fiesta 2.0 võib kordades rohkem lõbu pakkuda. Ei ole mõtet selle pärast teist autot maha tegema.
Selles mõttes, et 750 on loomulikult sellegipoolest hästi ehitatud ja stabiilne auto. Kunagi enda oma roolist Hyundai Accenti rooli istusin ükspäev, siis oli ka selline tunne et üle 90 ei julge kurve võtta. BMW istus ikka palju kindlamalt teepeal.

Selle sama 2.0 fiesta plussid tulevad iga kell välja kui hakata kokku lööma kulusid mis lähevad auto hooldamise, remondile ja ka kütusekulule. Ehk siis see sama väike auto on piisavalt kerge et olla vajadusel sama kiire, aga rahulikult sõites on kütusekulu palju ökonoomsem. Mugavuse osas aga loomulikult vastast ei ole. Eks igaüks valib ise kuhu poole soovib kalduda. Ei ole mõtet teise valikuid maha teha. Mugavuse poolest on see minu arust ka mugavaim salongiga auto (vähemalt nendest mida mina omanud olen - eriti just need seljatoe ülemise poole regulli võimalused annavad võimaluse iste täpselt oma jaoks paika ajada.

Kiirenduse osas ei oskagi nüüd öelda, autoweek.nl näitab nii 6.6 kui ka 6.8 (ühes kohas on 750i 6.8 aga enamus on jah 6.6 k.a IL)

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E38 750i 1998.a thunder
PostitusPostitatud: 10.09.2009 00:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.12.2003 21:16
Postitusi: 316
Asukoht: Tallinn
Ma arvan,et ei ole mõtet võrrelda mingit väikeautot üle kahe tonni kaaluva luksusautoga.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E38 750i 1998.a thunder
PostitusPostitatud: 10.09.2009 15:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2003 11:11
Postitusi: 6480
Asukoht: Tallinn
jah sõltub küll, aga siis peaks olema suure tolliga velg + kõrge rehv (ehk siis ümbermõõt/diameeter peab suurem olema), mis pildilt küll silma ei hakka. Mul audi A4 all hetkel 235/45/18 ja sellega on spido ja GPS täpselt +/- 0. Enne oli mingi 205/55/16 või midagi sellist ja siis näitas ikka üle 100 juures +10 vähemalt.

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E38 750i 1998.a thunder
PostitusPostitatud: 10.09.2009 17:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2008 13:38
Postitusi: 1359
Asukoht: Tartu.
Tavaliselt on nii, et mida suurem on kiirus, seda rohkem valetama hakkab. Seitsmedel ei usu, et valetab väga palju(natukene kindlasti). Kui seieril 250 siis ennem õeldud tegelik 220 on natuke liialdus.
Isegi oma endine E30 325 oli suurtel kiirustel üpris täpne. All oli aeglane ülekanne ja 5. käik oli piirajas ~215 juures. tegelik kiirus oli 205. Kusjuures sai kasutatud nii 14", 15" ja 16" tolli velgesi erinevate möötudega aga seier jõudis alati praktiliselt sama kohapeale.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E38 750i 1998.a thunder
PostitusPostitatud: 10.09.2009 17:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2003 11:11
Postitusi: 6480
Asukoht: Tallinn
Seier on ju nõks alla 240 pildil, mitte 250.

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E38 750i 1998.a thunder
PostitusPostitatud: 10.09.2009 17:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.05.2005 20:54
Postitusi: 601
Asukoht: Söörömöö
roland525 kirjutas:
Seitsmedel ei usu, et valetab väga palju(natukene kindlasti).


Miks? Sest see on Bmw?

_________________
tomsonmrt.com
rebelmoto.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E38 750i 1998.a thunder
PostitusPostitatud: 10.09.2009 17:48 

Liitunud: 19.02.2009 18:57
Postitusi: 506
Kui rääkida BMW spidomeetrite täpsusest, siis 19" velje ja ees 50/45-profiiliga rehviga X5 tegi radari järgi 77km/h, kui spidomeeter näitas 80 (eksimuseks tuleb 3.75%). Tollel E38'l on samuti originaalmõõdus rattad all, sama protsendiga tuleks kella järgi 250 peal tegelik kiirus 240.625km/h. Samas GPSiga proovides tuli mul nullist kahesajani ikka sama +3km/h. Ei oska muud midagi öelda. Igaüks otsustab ise, mida usub ;)


Viimati muutis Lihapirukas, 12.09.2009 16:36, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E38 750i 1998.a thunder
PostitusPostitatud: 10.09.2009 18:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 08:26
Postitusi: 46
Asukoht: Tartu
dellu kirjutas:
kus hakati 2.0 väikeautosid maha tegema ja...

ma ei teinud maha vaid nentisin asjaolu, mis mulle mõistetamatuks jääb selliste masiante juures (erinevalt hetkel teemas käsitletavast v12'st). nii see minujaoks on ükskõik kas sina või rookierice
või veel keegi kordades suuremast funist räägib. ise olen omanud 2liitrist ja 2 ukselist (mis polnud küll eriline kergkaalane)
ja minus tekitas see küll ainult negatiivseid emotsioone. kokkuhoid kütuse ja hoolduse pealt pole fun vaid see on kokkuhoid. selle mõtet/otstarbekust pole keegi vaidlustanud.
(igaksjuhuks mainin veel, et mu enda praegune masingi pole mingi hull püss vaid tavaline uimerdis 528)


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 78 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7