Teeks kerge upi ka vahepeal.
Kilomeetreid tiksub aina juurde ja "püsikliendid" tunevad juba kaugel ära selle õnneu aparaadi.
Õnnetu seetõttu, et eile õhtul poodi piimajärgi minnes käis ilge jõmakas ja auto jäi vakka.
Olin siis seal keset teed kuni kamraadid tulid ja vedasime auto ära Revalisse.
Täna hommikul siis sai hakatud uurima, et milles probleem.
Esialgu olin suht kindel, et hammasrihm ütles tsauka aga kuna mootor ilusasti ringi käis välistasime selle variandi. Igaksjuhuks sai maha kakutud ka KKK, et äkki seal miskit pahupidi. You never know.
Kompjuuter andis programmi kaudu teada, et pihustid, lambda, kütusepaagi tuulutusklapp, kütusepump jne ei toimi. Naljakal kombel on need kõik ühe kaitsme alla. Üks vahva kaitse (F15 - 30A).
Lähem investigeišön näitas, et kaitse terve aga ei saa voolu peale. Sai sis otsevool peale antud - nagu kellavärk poolest pöördest käima, juhe välja vaikus majas. Okei. Sai siis kaitsmeplokk maha krutitud. Mingi tark prantslane otsustas kõikvõimalike liimide ja jootmistega releed külge joota. Lõppkokkuvõttes võib neid vist tänada, sest TEGELIK viga oli maailma kõige labasem ja tundsin eelkõige ennast ikka erilise kilplasena.
Tuleb välja, et eile, kui rooli välja keerasin ja sõitma hakkasin otsustas parem esimene vedru paar keeret maha raputada ja põrutas ilgema mürakaga pikki kere, nii et kapotiall olev AVARIILÜLITI SÜSTEEM oli 100% kindel, et nüüd oli mega avarii ja tuleb põhisüsteemid välja lülitada. Päris ma ju teadsin et seal kapoteall selline kaadervärk on

.
Ilus suur punane nupp alla vajutatud, töötas asi edasi nagu kell. Vedrud möllud värgid tellitud, homme läheb vahetuseks. Hooldus ka käes, super. Ilmselt keegi seda reemat peale minu ei loe aga vähemalt mul hea meel, et sain asja südamelt ära pajatada
