jah aga mida ma tahtsin öelda ,et sinu asemel pastori arvetest ja paberitest hoolimata investeeriks esmalt siiski uuele hammasrihmale, pingutile ja veepumbale, samuti muuseas v6taks kohe teise soonrihma ,pinguti ja kliimarihma ligi, vahetaks õli, peale seda kirjutaks kuskile km näidu üles ja vaataks kas on kadu.Veel kontrolliks üle tagumised pidurisuppordid ja nende korrashoiu kuna tagumised pidurid on neil mudelitel kui hooldamata, viletsad, seega oht korduv saada, kui seal maal siis eemaldaks piduriketta ja vaataks käsipidurigi yle,sest se mehanism hoiab end kahe tikk poldiga piduriketta katte pleki küljes ja kui plekk on rabe, mäda maakeeli roostes on kässar ketta sees ,rummu peal laiali, seega humanitraar korras ei saa jalgpiduri nõrka numbrit käsipiduriga korrigeerida,okei support maas, ketas eemaldatud, sealmaal olles saaks juba rattalaagrite olukorda kontrollida, kas on lõtku, kahiseb , käib raskelt vms. jne.. sellised tehnilised asjad...ei saa arvestada tõsiasjaga et sinu käes neid etappe kyll ette ei tule, aga kasulik arvestada.
räägin taas omadest kogemustest
