Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 07.05.2025 22:00

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 47 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 125kw 1995 -1989
PostitusPostitatud: 11.09.2010 15:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2010 15:51
Postitusi: 859
3lvis kirjutas:
1989 kirjutas:
Kuid selle Sigmaga on asi nii et ostis ta endale kirikupapi, kes pöördeid üle 3000 ei lasknud.

See nüüd küll ei näita korras mootorit. Proovisime ka mis tuleb bensiinimootoriga auto väljalaskest välja kui eelnevalt on samamoodi sõidetud ja nüüd pöördesse ajada. Sein on siiamaani rõvedalt must.



kui ma omale sain sigma siis peale kasti remonti ka kruiisisin ja keskmine rpm oli 2500 kuna lihtsalt chill oli s6ita, tulemuseks oli paar aastat hiljem hüdrot6ukurite vahetus klapisääretihendite vahetus, lõpuks v6ttis õli sajale kilomeetrile sama palju kui bensiini, tossas ja tootlikus puudus, kuna ise ma seda teha ei j6udnud siis remondimees kysis mult sellle nalja eest c.a 3tuhat raha ja yhtlasi mainis et töristamise tulemusena oli ka katalüsaator kasutuks muutunud. seega vahet ple mis paberid sul seal pastori poolt on ei tähenda et seisukord ideaalne oleks. ja see juhtus juba siht 15 tuhandese km läbis6iduga.

_________________
mitsubishi sigma 3.0 , 95, at .sneguurotska. http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=112374&p=1224466#p1224466


Viimati muutis ökosohver, 11.09.2010 15:50, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 125kw 1995 -1989
PostitusPostitatud: 11.09.2010 15:47 

Liitunud: 12.01.2008 17:20
Postitusi: 44
Jah, eks ta ajamöödudes näha ole :D Siiamaani küll kõik igati tip top.Aga ma kaldun arvama et sul katakas suri selle tulemusena ära et sõitsid ringi kui õli võttis sama palju kütet.
ökosohver kirjutas:
3lvis kirjutas:
1989 kirjutas:
Kuid selle Sigmaga on asi nii et ostis ta endale kirikupapi, kes pöördeid üle 3000 ei lasknud.

See nüüd küll ei näita korras mootorit. Proovisime ka mis tuleb bensiinimootoriga auto väljalaskest välja kui eelnevalt on samamoodi sõidetud ja nüüd pöördesse ajada. Sein on siiamaani rõvedalt must.



kui ma omale sain sigma siis peale kasti remonti ka kruiisisin ja keskmine rpm oli 2500 kuna lihtsalt chill oli s6ita, tulemuseks oli paar aastat hiljem hüdrot6ukurite vahetus klapisääretihendite vahetus, lõpuks v6ttis õli sajale kilomeetrile sama palju kui bensiini, tossas ja tootlikus puudus, kuna ise ma seda teha ei j6udnud siis remondimees kysis mult sellle nalja eest c.a 3tuhat raha ja yhtlasi mainis et töristamise tulemusena oli ka katalüsaator kasutuks muutunud. seega vahet ple mis paberid sul seal pastori poolt on ei tähenda et seisukord ideaalne oleks.

_________________
Igast autost saab kunagi Opel


Viimati muutis 1989, 11.09.2010 15:56, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 125kw 1995 -1989
PostitusPostitatud: 11.09.2010 15:50 

Liitunud: 12.01.2008 17:20
Postitusi: 44
Aga kes teab, vb oli pastor teadlik , et vahepeal tuleb lõõrid ka puhtaks lasta :D
Seda vana tõde tean ma ise ka juba ammust ajast, et ainult lõristamine ei tee autole head.
Aga üldjoontes on autoga sõidetud mittekoormavas stiilis.

_________________
Igast autost saab kunagi Opel


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 125kw 1995 -1989
PostitusPostitatud: 11.09.2010 16:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2010 15:51
Postitusi: 859
veel tuli meelde sellised asjad nagu sarniirid ees, teatud kraam on päris niru kestvusega ja kilomeetritesse arvutatuna annavad ned otsad kuskil 15-20tuh km juures, kuulda annavad minemisel ka stabika varda puksid, need lihtsalt hakkavad meeletult kolisema, uute hind on 150-300 krooni ja neid on 2, vasakul ja paremal. yldse on esisillas pukse vähe, 2 suurt ja 2 väikest õõtsade kyljes , ja ned stabika omad.

_________________
mitsubishi sigma 3.0 , 95, at .sneguurotska. http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=112374&p=1224466#p1224466


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 125kw 1995 -1989
PostitusPostitatud: 11.09.2010 16:11 

Liitunud: 12.01.2008 17:20
Postitusi: 44
Selge.Endal õnneks kõik toimib veel, igaksuhuks käisin tõstuki peal ka 1-päev, et põhja alla piiluda,tundus küll igati korras kõik.Aga räägi mis sul klaasipesuvurtsu pesurid teevad?Lasevad norm survega?Endal kuidagi vaikselt tuleb
ökosohver kirjutas:
veel tuli meelde sellised asjad nagu sarniirid ees, teatud kraam on päris niru kestvusega ja kilomeetritesse arvutatuna annavad ned otsad kuskil 15-20tuh km juures, kuulda annavad minemisel ka stabika varda puksid, need lihtsalt hakkavad meeletult kolisema, uute hind on 150-300 krooni ja neid on 2, vasakul ja paremal. yldse on esisillas pukse vähe, 2 suurt ja 2 väikest õõtsade kyljes , ja ned stabika omad.

_________________
Igast autost saab kunagi Opel


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 125kw 1995 -1989
PostitusPostitatud: 11.09.2010 16:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2010 15:51
Postitusi: 859
pihusti otsi saab n6elaga suunata toppides ots pihusti auku,, aga samas kui surve on vilets ja pihustid on paigas siis kas kuskilt lekib läbi v6i mootor vigane... muidu ideaalis ned toimivad nagu muiste.

_________________
mitsubishi sigma 3.0 , 95, at .sneguurotska. http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=112374&p=1224466#p1224466


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 125kw 1995 -1989
PostitusPostitatud: 11.09.2010 16:20 

Liitunud: 12.01.2008 17:20
Postitusi: 44
Ok, eks ma proovin nõelaga urgitseda, vb tõesti mingi jama ette tulnud.Mootor töötab häälejärgi küll korrektselt.
ökosohver kirjutas:
pihusti otsi saab n6elaga suunata toppides ots pihusti auku,, aga samas kui surve on vilets ja pihustid on paigas siis kas kuskilt lekib läbi v6i mootor vigane... muidu ideaalis ned toimivad nagu muiste.

_________________
Igast autost saab kunagi Opel


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 125kw 1995 -1989
PostitusPostitatud: 11.09.2010 16:48 

Liitunud: 12.01.2008 17:20
Postitusi: 44
Kohe teine tera, urgitsesin nõelaga ja pärast lasin kompressoriga ka läbi :D

_________________
Igast autost saab kunagi Opel


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 125kw 1995 -1989
PostitusPostitatud: 20.09.2010 20:20 

Liitunud: 12.01.2008 17:20
Postitusi: 44
Mõned värskemad pildid.
Pilt

Pilt

_________________
Igast autost saab kunagi Opel


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 125kw 1995 -1989
PostitusPostitatud: 20.09.2010 22:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.01.2009 20:41
Postitusi: 2706
Asukoht: Tallinn
1989 kirjutas:
Kohe teine tera, urgitsesin nõelaga ja pärast lasin kompressoriga ka läbi :D


ma loodan, et sa düüsiotsast täit pauku sisse ei lasknud ja voolikuid ja paaki lehtriteks ei paugutanud.
nähtud küll selliseid, kes düüse puhastavad ja sellega vollad sodiks tulistavad :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 125kw 1995 -1989
PostitusPostitatud: 21.09.2010 00:31 

Liitunud: 12.01.2008 17:20
Postitusi: 44
Ei lasknud ma midagi lehtriks, kõik toimib väga hästi.Ma ennem vaatasin ka et rõhku kompressoris väga palju ei oleks.
milkogreen kirjutas:
1989 kirjutas:
Kohe teine tera, urgitsesin nõelaga ja pärast lasin kompressoriga ka läbi :D


ma loodan, et sa düüsiotsast täit pauku sisse ei lasknud ja voolikuid ja paaki lehtriteks ei paugutanud.
nähtud küll selliseid, kes düüse puhastavad ja sellega vollad sodiks tulistavad :D

_________________
Igast autost saab kunagi Opel


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 125kw 1995 -1989
PostitusPostitatud: 21.09.2010 14:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2010 15:51
Postitusi: 859
milkogreen kirjutas:
1989 kirjutas:
Kohe teine tera, urgitsesin nõelaga ja pärast lasin kompressoriga ka läbi :D


ma loodan, et sa düüsiotsast täit pauku sisse ei lasknud ja voolikuid ja paaki lehtriteks ei paugutanud.
nähtud küll selliseid, kes düüse puhastavad ja sellega vollad sodiks tulistavad :D


mida sa siin ikka loodad, vahet pole ju, auto tuleb müügiks jonksu saada ...

_________________
mitsubishi sigma 3.0 , 95, at .sneguurotska. http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=112374&p=1224466#p1224466


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 125kw 1995 -1989
PostitusPostitatud: 21.09.2010 15:58 

Liitunud: 12.01.2008 17:20
Postitusi: 44
Mismõttes müügiks jonksu saada? Keegi klaasipesu vurtsu ikka kontrollima ei hakka kui autot ostma tuleb :D vähemalt mina mitte.Lihtsalt ennast häiris et kuidagi vaikselt tuli.Auto ongi jonksus
ökosohver kirjutas:
milkogreen kirjutas:
1989 kirjutas:
Kohe teine tera, urgitsesin nõelaga ja pärast lasin kompressoriga ka läbi :D


ma loodan, et sa düüsiotsast täit pauku sisse ei lasknud ja voolikuid ja paaki lehtriteks ei paugutanud.
nähtud küll selliseid, kes düüse puhastavad ja sellega vollad sodiks tulistavad :D


mida sa siin ikka loodad, vahet pole ju, auto tuleb müügiks jonksu saada ...

_________________
Igast autost saab kunagi Opel


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 125kw 1995 -1989
PostitusPostitatud: 21.09.2010 16:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2010 15:51
Postitusi: 859
jah aga mida ma tahtsin öelda ,et sinu asemel pastori arvetest ja paberitest hoolimata investeeriks esmalt siiski uuele hammasrihmale, pingutile ja veepumbale, samuti muuseas v6taks kohe teise soonrihma ,pinguti ja kliimarihma ligi, vahetaks õli, peale seda kirjutaks kuskile km näidu üles ja vaataks kas on kadu.Veel kontrolliks üle tagumised pidurisuppordid ja nende korrashoiu kuna tagumised pidurid on neil mudelitel kui hooldamata, viletsad, seega oht korduv saada, kui seal maal siis eemaldaks piduriketta ja vaataks käsipidurigi yle,sest se mehanism hoiab end kahe tikk poldiga piduriketta katte pleki küljes ja kui plekk on rabe, mäda maakeeli roostes on kässar ketta sees ,rummu peal laiali, seega humanitraar korras ei saa jalgpiduri nõrka numbrit käsipiduriga korrigeerida,okei support maas, ketas eemaldatud, sealmaal olles saaks juba rattalaagrite olukorda kontrollida, kas on lõtku, kahiseb , käib raskelt vms. jne.. sellised tehnilised asjad...ei saa arvestada tõsiasjaga et sinu käes neid etappe kyll ette ei tule, aga kasulik arvestada.

räägin taas omadest kogemustest ;)

_________________
mitsubishi sigma 3.0 , 95, at .sneguurotska. http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=112374&p=1224466#p1224466


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 125kw 1995 -1989
PostitusPostitatud: 21.09.2010 19:44 

Liitunud: 12.01.2008 17:20
Postitusi: 44
ökosohver kirjutas:
jah aga mida ma tahtsin öelda ,et sinu asemel pastori arvetest ja paberitest hoolimata investeeriks esmalt siiski uuele hammasrihmale, pingutile ja veepumbale, samuti muuseas v6taks kohe teise soonrihma ,pinguti ja kliimarihma ligi, vahetaks õli, peale seda kirjutaks kuskile km näidu üles ja vaataks kas on kadu.Veel kontrolliks üle tagumised pidurisuppordid ja nende korrashoiu kuna tagumised pidurid on neil mudelitel kui hooldamata, viletsad, seega oht korduv saada, kui seal maal siis eemaldaks piduriketta ja vaataks käsipidurigi yle,sest se mehanism hoiab end kahe tikk poldiga piduriketta katte pleki küljes ja kui plekk on rabe, mäda maakeeli roostes on kässar ketta sees ,rummu peal laiali, seega humanitraar korras ei saa jalgpiduri nõrka numbrit käsipiduriga korrigeerida,okei support maas, ketas eemaldatud, sealmaal olles saaks juba rattalaagrite olukorda kontrollida, kas on lõtku, kahiseb , käib raskelt vms. jne.. sellised tehnilised asjad...ei saa arvestada tõsiasjaga et sinu käes neid etappe kyll ette ei tule, aga kasulik arvestada.

räägin taas omadest kogemustest ;)
Ok

_________________
Igast autost saab kunagi Opel


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 47 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7