ruukki kirjutas:
esituled on minuarust liiga kirkad sellises "tumedamas" stiilis. kerge toon teeks minusilmis kenamaks.
Tegelikult õrna tooniga kaitsekile ei teeks üldse paha
Näppisin tulede lülitit, kontrollisin massid üle ja vahetasin spidomeetri valgustusega seotud kaitsmed ära (kuigi vanad olid visuaalselt terved) ning enam
dashboard ei kao pimedusse ära...praegu vähemalt. Kindlat viga otseselt ei leidnud üles, seega pole garanteeritud et asi korras, eks näis.
Muidu mingeid muutusi rohkem ei ole. Pilte väga ei kiirusta tegema plekkvelgedel, pealegi auto veidi rokane ja pesema ka sellise külmaga ei kutsu

.
Külmast juttu, siis käivitumisega probleeme ei ole olnud(ptui-ptui-ptui). Aku katte alla vaadates ilmub sealt välja Fordi embleemiga 52Ah (400A)
battery (välimuse järgi tundub noorem kui auto ise). Üks päev seisis öö väljas ja hommikul ~25 miinuskraadi juures starterit andes käivitus auto juba 1-2 sekundi pärast

. Aga noh, bensukalt ootakski sellist tulemust.
Loodame et see jupp talve auto kerele liiga ei tee. Soojemaks läheb, siis esimese asjana kisun karbikatted maha ja teen korrosiooni vastu kaitse ära. Tiivaääred/koopad jms ka muidugi.
Natukene mõttetut juttu sai siia, aga kui midagi konkreetselt juhtuma hakkab, siis koos pildimaterjaliga ikka
