Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 08.05.2025 02:06

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 38 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: VAZ2106 1986 / VAZ2102 1973 Kytt
PostitusPostitatud: 30.12.2013 03:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 19:14
Postitusi: 376
Love it! Ja selle kõlarite lahenduse olen ma vist sunnitud sinult kopeerima :D

_________________
Voyager 99' → CR-V 01' → V70 D5 02' → A6 c4 Q 97' → Marella 75' →
→ daily driver 79' Corolla KE36 2door wagon! / projekt 74' Marella (:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VAZ2106 1986 / VAZ2102 1973 Kytt
PostitusPostitatud: 30.12.2013 09:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.02.2012 18:52
Postitusi: 573
Asukoht: Sweden/Grammilinn
Töesti tore vaadata! Edu!

_________________
"Kiirmüügihinnaga ostjatel palun mitte tülitada!"

Ükskord ütles üks Mees, et loll oskab M-i ka ära lõhkuda - ju pidas seda mootorratast silmas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VAZ2106 1986 / VAZ2102 1973 Kytt
PostitusPostitatud: 30.12.2013 10:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.08.2009 12:58
Postitusi: 1066
Asukoht: Rakvere/Haljala
janno823 kirjutas:
KristjanH kirjutas:
spamBOT kirjutas:
Ja milline osa sinu tsiteeritud tekstist seletab, MILLES see deforseerimine seisneb? :kill

Millest sa aru ei saa??
Kirjas, et saab kasutada bensiini oktaanarvuga 76 mitte 95!!!

EDIT: KJ, kas pole mitte loogiline, et vene ajal oli 76 odavam ja parema saadavusega kui 95 ?

Noo plinn, tahetakse teada ju mis selle mootori juures tehtud on sellega 76 saab pöletada.Plokikaan peaks vähe teine olema, kuid eks Kytt teab paremini rääkida.

No joptõi, näha ju, et põlemiskambrit on süvendatud, et saada madalam surve. Krdi raske on siin teiega ikka. :kill

_________________
Autoremont! (Hooldused,veermik,mootor ja esiklaasid) Rakveres/Haljalas Info @ PS!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VAZ2106 1986 / VAZ2102 1973 Kytt
PostitusPostitatud: 30.12.2013 10:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.11.2010 16:30
Postitusi: 412
ja kui sa oleks selle lause esimesena ära ütelnud, oleks küsijal klaar olnud. pada sõimab katelt

_________________
フーリガン


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VAZ2106 1986 / VAZ2102 1973 Kytt
PostitusPostitatud: 30.12.2013 14:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.03.2005 03:20
Postitusi: 130
Asukoht: Tallinn
KristjanH tegi ennatliku oletuse, et Eesti suurima autofoorumi kasutajad teavad mootorist rohkem kui õlivalamisaugu asukohta ja seetõttu arvas et ainuüksi pildi nägemine peaks autoinimestele tooma selguse, mis ja miks seal tehtud on.
Aga just nii ta on, et süvendid on tehtud surve vähendamiseks ja elementaarseid tehnilisi teadmisi appi võttes järeldub sealt, et tänu madalamale survele saab kasutada madalama oktaanarvuga bensiini. Nõukaajal oli selline mootori deforseering laialt levinud elukutseliste autojuhtide isiklike sõidukite juures, kuna ameti-ZILi tangiti põhimõttel 50liitrit bensupaaki, 20 liitrit kanistrisse ;)

_________________
www.ladaklubi.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VAZ2106 1986 / VAZ2102 1973 Kytt
PostitusPostitatud: 31.12.2013 15:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.04.2005 18:54
Postitusi: 96
Asukoht: Otepää
Kadedaks teeb raisk,ausalt! Kadedaks teeb!

_________________
TanelK says:ma tahaks täna unes näha, et sõidan miku 1.6 honda civicuga ja lutitan kõiki ja siis lutitan mingi rs6'e venna ära jamalt, autode peale on sõit, ja siis saan rs6 endale.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VAZ2106 1986 / VAZ2102 1973 Kytt
PostitusPostitatud: 16.07.2014 13:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.03.2005 03:20
Postitusi: 130
Asukoht: Tallinn
Varakevadel sai tasapisi alustatud auto valmis seadmisega uueks hooajaks. Kui lõpuks pärale jõudis, et kommuka juhtme võiks ära ühendada, siis polnud peale kuudepikkust seismist käivitamisega mingeid probleeme :)
Päris "võta aianurgast ja sõida" masinaga siiski tegu pole, niiskus on salongis natuke kurja teinud. Siinkohal tervitaks auto eelmist omanikku, kes oma keretööde maanias on blokeerinud esiklaasi raami vee äravoolu voolikute tee, seega kogu klaasiraami vahele sattunud vesi tuleb otse tuppa. Tänu sellele on lisaks läbi vettinud põrandakattele niigi kõverad uksepolstrid veelgi kõveramaks tõmmanud, kinni on roostetanud juhiukse kesklukumootor ja eks seda hallitustki oli omajagu.
Pilt küll petab veidi, kuid esiuste polstrid olid ikka totaalselt laines ja ega tagauste omadki palju paremad polnud.
Pilt

Kuna kaotada polnud midagi, panin polstrid mõneks ajaks raskuse alla sirguma.
Pilt
Etteruttavalt võib öelda, et seis läks veidi paremaks, kuid tõenäoliselt jääb see hooaeg punasele sisule viimaseks ja seda mitte kõverate polstrite vaid istmete pärast. Juhiistme seljatoe õmblused rebenevad, katse seljatoel "nahk üle kõrvade" tõmmata läks luhta, sest materjal on selle 41 aastaga kõvasti kokku tõmmanud ja hapraks muutunud ning õmblused on nii pudedad, et kätte saab selle vaid tükkhaaval.

Karbiliistud olid osaliselt end lahti löönud, seega otsustasin need küljest võtta. Kahjuks need kohad mis kinni olid, olid ikka väga tugevasti. Lõppresultaat on pildil.
Pilt

Tuhatoosi taastamisest ma loobusin, jätan kasutatud variandi tagavaraks ning külge läheb kasutamata tükk
Pilt

Korrosioonitõrjet olen pidevalt edasi lükanud, kuid auto säilivuse huvides saab täna paar purki Würthi kerevaha tühimikesse ja õõnsustesse puristada.

Dvoika on suviti põhimõtteliselt igapäevases kasutuses ja Opeliga teen vaid pikemaid maanteeotsi.
Remonti pole see auto rohkem tahtnud kui stabika otsapukside vahetus ning roolikarbi peale keeramine. Plaan on ka see auto polüpuksidega varustada ja seda mitte niivõrd nende jäikuse kui vastupidavuse pärast, esimesed "kollased" on seega autole külge jõudnud. Edasi panen neid külge vastavalt vajadusele ehk siis, kui mõni all olev kummipuks saba annab.
Kohatine voolu puudujääk kummitab dvoikat endiselt, väljendub see võimendi hetkelises väljalülitumises piduripedaali vajutamise hetkel.
Särts kulub siis sellise kasti ära toitmisele
Pilt

Mingi aeg muretsetud tuhatoosi leidsin kapinurgast üles ning külge sai seegi
Pilt

Pulli peab ka saama, seega eile sai sõpradega Ladaklubist üht tüdrukute õhtu seltskonda sõidutatud
Pilt

_________________
www.ladaklubi.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VAZ2106 1986 / VAZ2102 1973 Kytt
PostitusPostitatud: 16.07.2014 13:46 
C4V6
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.02.2008 13:40
Postitusi: 4195
Asukoht: Kalsarikännit
Ma mõtlesin mis kammajaa see mu maja juures käib :D

_________________
Jerry lee Lewis was the devil
www.HLautoosad.ee HL'i Facebooki leht tanel@Hlautoosad.ee 53 039 002 E-R 09:00-17:30


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 38 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7