Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 12.05.2025 22:22

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 41 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Vw Jetta MK1 coupe 1982 - Diblakas
PostitusPostitatud: 12.10.2011 21:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.08.2011 15:47
Postitusi: 99
Uksed tuleb mõlemad veel reguleerida...praegu käivad pauguga nagu laudauksed....Aga värvi koha pealt veel hädaldajatele nii palju, et hetkel veel lakitolm peal ja auto poleerimata...eks see värv jäi nagu jäi.... muidugi ei saanud kõige etem, aga vähemalt see eest sai igatepidi retro...
Siin Tipi lähedal võib autot pmt iga päev näha...muidu seisab maa all kuivas ikka...aga ma siin kandis paarutan nädala sees ringi...

Vahepeal sai veel vahetatud ära üks radiaatori lõdvik, ostetud ära 4 porikummi ning tellitud täiesti uued peeglid. Pregu ilma porilapakateta on auto pesemine ikka suht tänamatu tegevus...Eks auto kallal on veel tegemist üksjagu...ehk kisub nädalavahetusel armatuuri laiali ning hakkav vaatama kuhu uue maki saab peita ja peaks hakkama neid vanu juhtmeid välja vahetama...

_________________
It´s not the car you drive, it´s the size of the arm hanging out of the window.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vw Jetta MK1 coupe 1982 - Diblakas
PostitusPostitatud: 13.10.2011 16:44 

Liitunud: 29.01.2005 00:00
Postitusi: 64
Täna nägin aknast sind 14.xx paiku mööda Liivalaiat sõitmas...eemalt nii vaadates on täitsa mõnus see pruun värv. Mingi lai ats classic alla ja oleks väga 5. Edu!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vw Jetta MK1 coupe 1982 - Diblakas
PostitusPostitatud: 14.10.2011 00:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.08.2011 15:47
Postitusi: 99
Tore kui positiivset vastukaja leiab ;)

_________________
It´s not the car you drive, it´s the size of the arm hanging out of the window.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vw Jetta MK1 coupe 1982 - Diblakas
PostitusPostitatud: 14.10.2011 11:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.11.2009 22:17
Postitusi: 1190
Asukoht: Tallinn - Võru
Indrek, krt, näita masin mõni päev ette :D Ajame kursa autod ühe pildi peale?

_________________
Don't follow me, you won't make it


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vw Jetta MK1 coupe 1982 - Diblakas
PostitusPostitatud: 14.10.2011 19:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.08.2011 15:47
Postitusi: 99
Nooo...esmp võib mõned klõpsud teha küll :kill

_________________
It´s not the car you drive, it´s the size of the arm hanging out of the window.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vw Jetta MK1 coupe 1982 - Diblakas
PostitusPostitatud: 29.11.2011 16:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.08.2011 15:47
Postitusi: 99
Jälle tükk aega möödas ja samas ka autoga üht-teist tehtud. Vahepeal ütles üles generaator, rootorilt oli vask ära kulunud, ning seetõttu muretsesin uue generaatori. Samuti läks ka üks salongiradikasse minev lõdvik katki, mis sai siis vastavalt ka välja vahetatud.
Vahepeal tehtud tööd:
*porikummid paigaldatud
Pilt
Pilt
* raadio paigaldatud, esiustesse kaks sony kaheribalist kõlarit(marki enam ei mäleta täpselt), ning polstrile sisse lõigatud kaks võimalikult neutraalse välimusega signati kõlarikatet, esiustes paiknevad veel 2 sony tweeterit. Raadioks on hetkel suvaline pioneeri juust, vähemalt ei on jällegi suhteliselt neutraalse välimnusega, ei taha sellist vana salongi uue raadioga ära rikkuda. Raadio istus ilusti täpselt tuhatoosi ja sigaretisüütaja auku nii, et ei pidanud isegi midagi lõikama, ning seega on võimalik taastada väga kergelt armatuurlaua orig. välimus. Taha aknalauale sai sisse pandud Silver GS693P max300w/RMS150w
Pilt
Pilt
Sai visatud alla talverehvid valgede velgedega. Rehvid on üsnagi kõrge profiiliga ning samuti on auto hetkel suhteliselt kõrge, eks talveks olegi see variant vähe etem. Kevadel siis juba uued veljed vaja muretseda ning madalamad vedrud alla panna.
Pilt
Pilt
Pagasiruum sai samuti vähe inimlikumaks tehtud. Terve pagasnik sai siis pigi alla, põhja lõikasin mistra ning külgmised augud katsin ära vineeriga ning vineeri katsin samuti mistraga ning hetkel vabaks jäänud metallpind mattmustaga üle lastud.
Pilt
Pilt
Samuti sain kätte ka vahepeal uued peeglid, välimus nagu originaalidel ikka, sai ostetud uus aku, eelsüüteküünlad kontrollitud(kõik töötasid imekombel), tagatuled küljest võetud ja ilusti silikooniga veekindlalt tagasi istutatud(enne jooksis parempoolsesse tulesse vesi sisse), õhufilter vahetatud, salongiventikas, radikas, õhukanalid puhastatud.
Kuna käigukastis on tühikäigul kohin sees, siis tuleb järgmisena ette võta käigukasti laagrite vahetus, seda arvatavasti siis paari nädala pärat, kui koolist puhkust saab. Samuti ootab ees istmekatete vahetamine/tagumise seljatoe parandamine. Samuti on kiiremas korras plaan kaks väikest lisatuld ette pamperi alla panna, korralikum raadio, võim sebida ning esimestele kõlaritele uste sisse kastid taha ehitada.

_________________
It´s not the car you drive, it´s the size of the arm hanging out of the window.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vw Jetta MK1 coupe 1982 - Diblakas
PostitusPostitatud: 20.12.2011 18:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.08.2011 15:47
Postitusi: 99
Selline möll siis vahepeal toimunud, et sai ette kaks väikest kaugtult, kuna need originaaltuled minu pimedatele silmadele kahjuks ei kõlvanud, nüüd sai tulemus enamvähem. Samuti sai romulast soetatud uus genekas, kuna vana generaatori võllilt oli vask kulunud ja ei viitsinud taastamisega hakata jamama. Uuele genekale ostsin uue tableti koos harjadega ja nagu töötab, kuid täpselt selline tunne, et see genekas ei jõua akut korralikult täis laadida, peab õhtul minema ja akult pinge ära mõõtma töötava mootoriga.

Üks probleem on veel, mööda spidomeetri trossi keritakse käigukasti õli kuni spidoplokini ja sealt tilgub see otse jalamatile. Kas võib tõesti probleem selles olla, et sai käigukasti liiga palju õli sisse, või võib olla kuskil spidotrossi kõris tihend, mis peaks seda õli kinni hoidma?? :err

Väheke OT ka, kuna tuleb talv, siis peab hakkama bagile uut tagavõlli tegema(paari sõbraga sai ehitatud), kuna eelmine sai talvel pooleks lastud, panen siia teaseriks paar pilti ka, ehk jõuab kunagi teema siia teha veel. Bagil siis Kawa Gpz 900 mootor 115hp.
Pilt
Pilt

_________________
It´s not the car you drive, it´s the size of the arm hanging out of the window.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vw Jetta MK1 coupe 1982 - Diblakas
PostitusPostitatud: 21.12.2011 19:19 

Liitunud: 13.05.2009 18:12
Postitusi: 44
Kas täna võisid see olla sina , kes kuresaares ringi sõitis ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vw Jetta MK1 coupe 1982 - Diblakas
PostitusPostitatud: 22.12.2011 18:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.08.2011 15:47
Postitusi: 99
Jeps...täitsa mina, käisin saarel SPA mõnusid nautimas ;) See sõit oli omaette elamus, genekas ikka ei lae korralikult, sai isegi praamis auto käima lükatud 8) Keskmiseks kütusekuluks sai siis 5.5 sajale, pole pahaaa.

_________________
It´s not the car you drive, it´s the size of the arm hanging out of the window.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vw Jetta MK1 coupe 1982 - Diblakas
PostitusPostitatud: 30.12.2011 14:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.08.2011 15:47
Postitusi: 99
Oma lolluse tõttu sai vahepeal kaks uut genekat ostetud. Kõigepealt ostsin golf 1 generaatori, mis oli 45 amprit ning koguaeg oli selline tunne, et ei jõua ikka akut täis laadida. Kuna probleem säilis ja auto käima ei tahtnud minna, tundus nagu jõudu vähe, sai muretsetud uus, golf 2 genekas 90A, sai tehtud üks kinnitus ümber ja peale ta läks, laadimise mure kadus kuid ikkagi ei jõudnud starterit ilusti ringi ajada ning selgus, et hoopis starter on läbi. Peale pukside vahetust veendusin, et mähis on läbi põlenud ja nii saigi täna uus starter ka peale muretsetud. Genekal ja starteril harjad vahetatud ja ilusti puhtaks pestud nii seest kui väljast. Ehk on nüüd natukeseks jälle mured murtud.

_________________
It´s not the car you drive, it´s the size of the arm hanging out of the window.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vw Jetta MK1 coupe 1982 - Diblakas
PostitusPostitatud: 27.03.2012 23:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.08.2011 15:47
Postitusi: 99
Kuna autoga on vahepeal sõidetud, siis on vahepeal ka üht-teist tehtud.
Salongi sai ehitatud viisakad salongituled, kuskilt ühtegi led-elementi näha ei ole ning valgus on on tavaline soe valge. Enne oli ikka salongis liiga pime kui seal miskit teha oli vaja, nüüd on asi hoopis etem.
Esimest parempoolset amordikannu sai keevitatud, kuna ta oli ikkagi suhteliselt läbi. Sai ilusti pärast mastiksiga üle võõbatud ning kapotialt värv selga pandud. Peaks nüüd heaga pidama natuke aega.
Samuti sai välja vahetatud üks rattalaager ning pandud uus käigukast. Vanasse käigukasti lõi pooltelje seib 3*3cm augu sisse. Kuna eelmist kasti oleks nkn ees oodanud laagrite vahetus, siis oli lihtsamt ja odavam uus kast osta(20 euri).

Viimasel aja olen proovinud üha enam vana õli mootoris läbi põletada. Süsteemi aretamine käib, hetkel on algeline kahe paagiga süsteem, kust ühes paagis on diisel ja siis suures paagis on õli/diisli segu vahekorraga 70/30. Soojusvaheti tuleb sellel nädalal uus ja korralikum teha, kuna praegune esialgne süsteem ei küta õli piisvalt kuumaks. Pildid ning täpsem jutt tuleb nädala lõpu poole.

_________________
It´s not the car you drive, it´s the size of the arm hanging out of the window.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 41 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7