Riias käidud. Bikernieki on ülim rada, aga tänavaauto jaoks liialt ohtlik. Kiirused on hullumeelsed(max oli minul u. 170 km/h), kohati olid rattad õhus kurvis, tänu suurtele kiirustele kadus vahepeal konarlikel lõikudel pidamine teekatte ja rataste vahel täielikult ära jnejne. Samas auto vedrustus on väga hea ja kurvides jõudsin ka M3-dele järgi.
Pisut ka hirmutavast. Nimelt käisin ka ise rajalt väljas, õnneks sain kõvasti vaid raputada ja autol vigastused puuduvad(mõned kriipsud põhjaall). Vedas hullumoodi. Seiklusest veel niipalju, et peale rajal käimist keeldus auto tööle minemast. Tellisin juba tuttava treilaga järgi, aga õnneks ei läinud teda vaja, sest 2h pärast vea ilmnemist otustas auto lihtsalt tööle minna. Ilmselt oli mingi elektrooniline feil, mida isegi ei suutnud kohal olnud BMW läti maaletooja diagnostikaga tuvastada. Tal on elektriline roolilukk ja see ei tulnud maha, mille tagajärjel läks võtme pesasse asetamisel tööle vaid raadio

Õnneks see oli hetkeline ja järgmine päev oli kõik juba ok. Kogu tripi ja rajal paugutamise ja 300km Tallinnas sõitmise keskmiseks kuluks tuli 5,6l sajale(trip möödus 4 inimesega autos). Tuleb rahul olla.
Paar pilti rajalt:


Peale selle sain kätte vahepeal kaks saksast kaua teel olnud asja:


UM-st sai veel selline vidin sõetud:

Hoolduse poolepealt niipalju, et UM-i aja ütlesin üles, sest kutsuti hooldusesse väga osava rallimehaaniku juurde(spetsialiseerunud rohkem küll Subarute peale, aga mees on osav mis iganes autode kallal, seda enam, et mul vaid hooldus kõigest). Neljapäeval viin auto tema kätte. Täna sain Tõnise käest(KGK, tänud talle) kätte õli- ja õhufiltri(Fram) ja 5l Castrol EDGE Turbodiesel 5W40 õli. Salongi- ja kütusefiltrit pole vast iga 15000 km tagant vaja vahetada, need siis koos järgmise hooldusega. Lisaks läheb sisse ka uus pidurivedelik(jäi eelmine kord vahetamata ja nüüd sai ka rajal seda vana ollust kõvasti kuumutatud) Ferrodo. Peale hooldust lasen veel teha kindlusemõttes sillastendi.
Sai palju juttu, järgmise korrani!