Selgus, et polegi nii plug-and-play kui ma arvasin. Tutvusime siin Kubilius'e ja Milman'ga mootoriga lähemalt ka peale koju toomist ning põhiline to do list on jahutus süsteem, väljalase, mootori kinnitus, elektroonikat päris oma jagu, mis ei pruugi tagada auto käivitumist ilma arvutiga ühendamata.
Suurim üllatus oli muidugi tulekul siis kui Kubilius'e silmis oli näha sära nagu lapsel kes peale pikka aastat ootamist näeb jälle jõuluvana ning Milman'i naeru saatel sain teada ka põhjuse: Nimelt kapott ei lähe kõige parema tahtmise juures ka kinni, nii oma 10 cm jääb puudu. Õnneks Milman lubas salvokelgu tuua.

Eks ehitamist ja tegemist on palju ning kindlasti tuleb veel hulgim neid üllatusi, põhiline on, et mootor ära mahuks ning tööle läheks. Nüüd tuleb natukene rahakotti elustada, et jätkata ehitusega.
Siin kohal oleks vist õige mainida ära tänusõnad kõigile abilistele. Kubilius, Milman, Vello juppide koju toomise eest, Sax, Villu ja Jaanus juppide eest ning Duubzu garaaži kasutamis võimaluse eest.
X-Type'i ja teiste Jaguari juppide otsimisega võite pöörduda Jaanuse (5122227) ja Villu (5048910) poole.
Juttu sai palju, pilte tuleb juurde varsti, ei viitsinud täna enam fotograafi mängida, sest uni annab juba pikemat aega võlgu.