Täpselt sellele puterdamise jamale jälile ei jõudnudki. Niiskemate ilmadega lihtsalt alguses tööle pannes tegi sellist vigurit, hiljem juba mootori soojenedes läks stabiilsemaks ning nüüd ei esine seda enam üldse. Keskeakriis vist lihtsalt

Nagu selle esimese külma ja lumega ikka on, tuleb auto juhtimist lumega ikka mõnikord meelde tuletada. Niisiis plekk vs. äärekivi. Pildil ehk pole väga näha, kuidas plekk ära muljus. Õhku nirises vahelt läbi muljutud kohalt aga koju sain vähemalt pooltäis rehviga, niipalju pidas vastu. Hiilgasin taaskord oma mõttetegevuse ja lollusega, et kohe korralikke talverehve alla ei pannud

...niisiis said alla suhteliselt tutikad talvekad ning tagavararatas, mis õnneks vanematel masinatel pole klounikas.

Vahepeal said paigaldatud salongi porimatid, vahetatud tagumised piduriklotsid, õhufilter, pingutatud käsipidurit(targad mehed rääkisid siin foorumis et tohiks ainult trumli seest). Üritades pidureid õhutada, murdus ees juhi poolel õhutusnippel ära, ning pidurisupportis oli kolb pooleldi kinni roostetanud. Avastasin et taastatud support maksab rohkem kui poes uus. Tellisin kasutatud varuosa, lasin traatharja ning kuumakindla värviga üle. Kuna kuivamisaeg sellel värvil suht pikk, siis ootan siiamaani et paigaldada, mingilmääral mängib rolli ka laiskus


Avastades erinevaid värvipurke, leidsin mattmusta värvi, ja võõpasin lõpuks ka erinevat värvi küljepeeglid üle(varasemalt oli juhil kere värvi, kundel must)






Päikest ja lund.
Andres