Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 08.05.2025 02:12

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 349 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra, 2.0dohc 88kw,1985a.luukpära(3ukseline)kulgu
PostitusPostitatud: 26.10.2010 23:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.08.2008 00:49
Postitusi: 960
kulgur85 kirjutas:
Auto tänasest minu nimel.Progress seegi.
Nüüd päris pikalt vaba aega kooli vahel 5-päeva tervelt.
Katsun selle aja sisustada sierrat uurides ja elektrisüsteemi kontrollides kuna praegu tuled ei toimi päris nii nagu peaks. Pena paagi juures on tunda aroome niiet seda ka lähemalt uurima.

veab,et vaheaeg,kohe kui tartust läänemaale olen jõudnud sean ka sammud ark-i,paagi peal on pisike pragu mida üritasime mingi metalli liimi taolise asjaga lappida,tahtsin paaki ajutiseks jätta kuna see oli suht kapsas,keevitada ei julgenud,kartsime kõvat kärgatust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra, 2.0dohc 88kw,1985a.luukpära(3ukseline)kulgu
PostitusPostitatud: 27.10.2010 18:31 

Liitunud: 27.08.2010 11:29
Postitusi: 17
No otseselt vaheaeg ei ole lihtsalt sai üks osa kiiremini läbi tehtud kui ette nähtud ja niiöelda preemiaks vabad päevad. 8)
Ok eks seda paagi asja vaatab veel.Hetkel uue ostmiseks raha küll ei ole.
Aga täna autot uurides avastasin ühe ebameeldiva avastuse -meeletult niiske oli auto.Ka mootoriruum oli läbiligunenud.
Krt peab garaaži kiiremas korras ära koristama ja auto sisse ajama.

Muide täna sai natuke ka kapoti all uuritud miks mootor väga kehva jõuga on ja käia ei taha.
Õhulõdvik oli sisselaske kolle otsas lahti ja ka pidurivõimendi vaakumvoolik oli lõdvalt sisselaske kolles nagu lihtsalt sisse torgatud see siis seletab piduripedaali mehist vajutamist. :D
Pidurivõimu voolikut veel otsima või mingi stutsi leiutama kolle külge praegu jäi nii nagu enne.
Aga proovisõitu tehes vahetusjärgsel päeval teise käiguga lõin gaasi põhja ja no mitte sittagi ei lähe edasi samas mu universaal 2.0 oom ketsib juba teisega aga edasi sierra kolmas oli eriti uimane ja neljandani ma ei jõudnudki.Katsun vaakumilekked ära kõrvaldada ja eks siis näis uuesti mis toimub.
Minu silmis on 88kw kupee sierra jaoks juba piisavalt hea mootor nii võimsuselt kui ökonoomiliselt.



Aga jalamees sa mootori ajaloo kohta ei oska miskit rääkida?
Teemas on eelnevalt juttu olnud ,et jõudu vähe ja mingid jamad on olnud.
Praegu siin kergelt kalkuleerin ,et mida võiks vaja minna. Uus kat on nt olemas igaks juhuks.
Sellest jubedast koonusfiltrist katsun vabaneda selleks vaja hankida originaal õhukopsik.
Koonuse võib teinekord tulevikus ju külge panna kui niiöelda mingi rajapäev kuskil tulekul.


Praeguseks aga olen üsna rahul ,et endale sellise peavalu võtsin - aitab igavust peletada ja hoiab pea koguaeg mõtteid täis.Pealegi annab sellist sierrat välimuselt tunduvalt paremaks muuta kui punnscorpat. Ja sisust parem ei räägigi- põhimõtteliselt on võimalus terve sisu uus teha enda äranägemise järgi. 8)
Sierral on üks jubedama kvaliteediga sisusi üldse mis tehasest välja tulnud. :kill


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra, 2.0dohc 88kw,1985a.luukpära(3ukseline)kulgu
PostitusPostitatud: 27.10.2010 18:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.10.2007 11:53
Postitusi: 1318
Asukoht: Roolis
Eks vanade autodega ole ikka nii, et midagi on alati nokitseda, aga kui jälle korda saad ja asi töötab nii nagu peab teeb meele rõõmsaks küll.

_________________
..:: kantpea või selline tugevam kahtlane tüüp kellega tüli norima just ei lähe ::..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra, 2.0dohc 88kw,1985a.luukpära(3ukseline)kulgu
PostitusPostitatud: 27.10.2010 19:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.08.2008 00:49
Postitusi: 960
saab su jutuga nõustuda,mootori ajaloost tean niipalju,et ennem mind oli see "Tehnic"´u käes...tal oli mingine vana scorpa tagasivoolu klapp pandud,ja oli päris hea surve sinna latti saanud,ja edasi käis siis nagu loom,kuna ma kaotasin selle sealt ära(nagu näha voolikud seletavad veel olemasolu)siis kadus ka jõud ja hakkas kuhugile jõud kaduma.Pidurid võtavad laest(mitte nagu enamustel vanadel autodel põhjast,efektiivsus pm puudub)kuna pidurid on kohe timmitud kõrgelt võtma,et oleks mugavam ja hea,ülevaatusel olid pidurid väga head.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra, 2.0dohc 88kw,1985a.luukpära(3ukseline)kulgu
PostitusPostitatud: 27.10.2010 19:16 

Liitunud: 27.08.2010 11:29
Postitusi: 17
Pidurid võtavad hästi selle koha pealt pole probleemi.Lihtsalt võimendi ei toimi hetkel. :D
Aga mis põhjusel selle tagasivoolu klapi üldse ära võtsid? Co paigast ära?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra, 2.0dohc 88kw,1985a.luukpära(3ukseline)kulgu
PostitusPostitatud: 27.10.2010 19:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.08.2008 00:49
Postitusi: 960
mina pole midagi võtnud,see vana mis surveka küljes oli see oli asendatud mingi scorpa omaga,ma saatsin scorpa oma minema ja panin originaali,tagasivool oli koguaeg olemas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra, 2.0dohc 88kw,1985a.luukpära(3ukseline)kulgu
PostitusPostitatud: 27.10.2010 19:39 

Liitunud: 27.08.2010 11:29
Postitusi: 17
Ok. Selge.
Lugesin eelmisest postist järelikult valesti välja.
:)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra, 2.0dohc 88kw,1985a.luukpära(3ukseline)kulgu
PostitusPostitatud: 28.10.2010 14:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2010 07:10
Postitusi: 318
Mul sellele autole bodikit pakkuda kui huvi peaks olema.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra, 2.0dohc 88kw,1985a.luukpära(3ukseline)kulgu
PostitusPostitatud: 28.10.2010 16:02 

Liitunud: 27.08.2010 11:29
Postitusi: 17
Saatsin PSi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra, 2.0dohc 88kw,1985a.luukpära(3ukseline)kulgu
PostitusPostitatud: 26.11.2010 21:53 

Liitunud: 27.08.2010 11:29
Postitusi: 17
Täna tuli puhtjuhuslikult meelde ,et sierrale olen aku peale unustanud ja mõtlesin siis seda eemaldama minna.Igaks juhuks katsusin ka jahutusvedeliku lõdvikud üle ja meeldivalt kivikõvad olid need.
Lasin siis kiire visuaalse kontrolli kõige üle mida nägin ja mingi ime läbi ei olnud näha kuskil mõrasi ega ebanormaalseid kujusi.Tõin toast vett sulatasin veepumpa mingi 15 minutit tulikuuma veega.Siis võtsin rihma maha ja panin mootori käima nii minutiks. Jälle kontroll ja veepump osutus ilusti liikuvaks-veel rihma peale ei pannud. Panin mootori uuesti käima 3 minti seekord ja uuesti seisma.
Nüüd rihm peale ja uuesti käima kolmeks minutiks ja taas seisma. Nii tegin päris mitu korda ja pidasin pausi vahepeal ,et jää sulaks plokis.Vahepeal oli isa toonud antifriisi mida juurde kallasin usinalt jääpudruga kopsikusse.Vahepeal orgunnisin radika ette väikse soojapuhuri mis isegi sooja puhus arvestades -9 külmakraadi.Nii mingi tund aega jändasin selle käitamise ja seismisega iga kord tõstsin minutite arvu 4,5,6,7,8 minutit ja samapalju pausi. Lõpuks jätsin 10 minutiks käima temp tõusis nii veerandini ja siis hetkega langes peaaegu nulli - sai suure radika ringi käima ja jätsin masina käima ,et näha kas temp ka tõusma üldse hakkab. Salongiradikas oli veel jääs. Mõne aja pärast (15min umbes) oli temp jälle veerandi peal kui järsku jälle langes ja puhurist hakkas meeldivat leiget õhku tulema.
Lasin tund aega autol töötada. Nüüd on 5l antifriisi sees ja ehk päästab edasisest jäätumisest.
Aga auto temp lõppude lõpuks üle veerandi ei tõusnudki üldse.Kui tallasin siis kerkis hetkeks ja siis kohe langes.

Sierra oli mul peale ostu ainult seisnud kuna lihtsalt pole aega seda teha olnud.
Küll täna üritasin vaakumilekked kõrvaldada ja lisaõhu võimalust enam ei tohiks olla.Töötas nii enamvähem 1000 pöörde juures lõpuks ja üsna stabiilselt.Gaasitrossi aretus on suht porno ja ilmselt ka asi selle taga kuigi mootor reageeris üsna hästi pedaali vajutamisele.

Mis veel- Lamda anduri juhtme 4 otsa lihtsalt vedelevad kapoti all... :bs
Otsustasin veel uurida ,et kuhu need minema peaks ja asi läks aina perverssemaks igasugu lahtisi juhtmeotsi on selle auto kapoti all päris palju.Kui aus olla siis terve auto on üks lahtine ots hetkel.
Kuna ajateenistus on suvel ees siis auto ilmselt läheb kevadepoole müüki.Ma arvan ,et nii on parem ikka kui lasta kohapeal roostetada.
Aga kui tekib mingi võimalus hea doonor sebida siis vahetan kogu tehnilise poole ise ära ja auto jääb kindlasti alles- tõsi seisma mõneks ajaks.

Üldiselt võib praegu täiega rahul olla ,et mootor koos radikate ja vidinatega päästa õnnestus. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra, 2.0dohc 88kw,1985a.luukpära(3ukseline)kulgu
PostitusPostitatud: 26.11.2010 22:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.01.2006 19:25
Postitusi: 273
Asukoht: Tallinn
säästu swap oli see kunagi...ega mahapõlenud juhtmestikust midagi head ei saakski tahta :D

_________________
Remont, diagnostika, lisavarustus http://www.autodiag.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra, 2.0dohc 88kw,1985a.luukpära(3ukseline)kulgu
PostitusPostitatud: 27.11.2010 00:53 

Liitunud: 27.08.2010 11:29
Postitusi: 17
tehnic kirjutas:
säästu swap oli see kunagi...ega mahapõlenud juhtmestikust midagi head ei saakski tahta :D


Räägi lähemalt mis teema sellega on. :)
Esimene juhtmestik põlenud? Või siis vahetusmootori juhtmestik? Või vana juhtmestik põles uue mootoriga maha?
Krt lamda juhtmed võiks ikka õigesse kohta jõuda ju. Niigi mootoril õli benaga segamini ja ka jahutusvedeliku korgist tuli samuti bena vunni.

Muidugi kui natuke rohkem raha satub kätte siis v6 on minu valikus.Isegi vana v6 2.0 karpa tundub mulle sümpaatsem kui praegune poolpidune.
Siduri survelaager kõriseb ka päris edevalt. Nii või naa millalgi keegi peab selle jama lahti võtma ja võibolla oleks hoopis etem juba doonori pealt kogu tehnika ümber tõsta.
Näiteks 2.8 ja 2.9 on mootorid mida oleks juba üsna meeldiv enda masina peal omada. :hail


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra, 2.0dohc 88kw,1985a.luukpära(3ukseline)kulgu
PostitusPostitatud: 28.11.2010 14:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.08.2008 00:49
Postitusi: 960
minumeelest oli niii,et auto aju ei teadnud,et lambda olemas on.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra, 2.0dohc 88kw,1985a.luukpära(3ukseline)kulgu
PostitusPostitatud: 28.11.2010 22:29 

Liitunud: 27.08.2010 11:29
Postitusi: 17
Pole sellise mootoriga pikemalt kokku puutunud kuid siiski ehk teadjamehed jagavad infi kas tõesti 88kw töötab ilma lamda andurita? :?
Või on mingi vale aju auto peal?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra, 2.0dohc 88kw,1985a.luukpära(3ukseline)kulgu
PostitusPostitatud: 28.11.2010 22:49 
Eliit

Liitunud: 05.04.2003 20:20
Postitusi: 5761
Paljud autod töötavad ilma lambdata. Lihtsalt kütusekulu on suurem ja vahel on uimasemad.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 349 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7