No otseselt vaheaeg ei ole lihtsalt sai üks osa kiiremini läbi tehtud kui ette nähtud ja niiöelda preemiaks vabad päevad.
Ok eks seda paagi asja vaatab veel.Hetkel uue ostmiseks raha küll ei ole.
Aga täna autot uurides avastasin ühe ebameeldiva avastuse -meeletult niiske oli auto.Ka mootoriruum oli läbiligunenud.
Krt peab garaaži kiiremas korras ära koristama ja auto sisse ajama.
Muide täna sai natuke ka kapoti all uuritud miks mootor väga kehva jõuga on ja käia ei taha.
Õhulõdvik oli sisselaske kolle otsas lahti ja ka pidurivõimendi vaakumvoolik oli lõdvalt sisselaske kolles nagu lihtsalt sisse torgatud see siis seletab piduripedaali mehist vajutamist.
Pidurivõimu voolikut veel otsima või mingi stutsi leiutama kolle külge praegu jäi nii nagu enne.
Aga proovisõitu tehes vahetusjärgsel päeval teise käiguga lõin gaasi põhja ja no mitte sittagi ei lähe edasi samas mu universaal 2.0 oom ketsib juba teisega aga edasi sierra kolmas oli eriti uimane ja neljandani ma ei jõudnudki.Katsun vaakumilekked ära kõrvaldada ja eks siis näis uuesti mis toimub.
Minu silmis on 88kw kupee sierra jaoks juba piisavalt hea mootor nii võimsuselt kui ökonoomiliselt.
Aga jalamees sa mootori ajaloo kohta ei oska miskit rääkida?
Teemas on eelnevalt juttu olnud ,et jõudu vähe ja mingid jamad on olnud.
Praegu siin kergelt kalkuleerin ,et mida võiks vaja minna. Uus kat on nt olemas igaks juhuks.
Sellest jubedast koonusfiltrist katsun vabaneda selleks vaja hankida originaal õhukopsik.
Koonuse võib teinekord tulevikus ju külge panna kui niiöelda mingi rajapäev kuskil tulekul.
Praeguseks aga olen üsna rahul ,et endale sellise peavalu võtsin - aitab igavust peletada ja hoiab pea koguaeg mõtteid täis.Pealegi annab sellist sierrat välimuselt tunduvalt paremaks muuta kui punnscorpat. Ja sisust parem ei räägigi- põhimõtteliselt on võimalus terve sisu uus teha enda äranägemise järgi.
Sierral on üks jubedama kvaliteediga sisusi üldse mis tehasest välja tulnud.
