Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 12.05.2025 02:54

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 866 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 58  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: BMW E36 325TDS T ´96a - InterFace
PostitusPostitatud: 26.01.2011 22:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2003 11:11
Postitusi: 6480
Asukoht: Tallinn
No loodame, et otsustavad kiiresti. Samas tean juhust kus Tele2 maja ees peatunud sõiduk (paremas reas) tegi üle topeltpideva tagasipöörde. Samal ajal liikus vasakus reas auto sadama poole. Keeras sellele küljepealt sisse. Politsei otsust sai vist oma 3-4 kuud oodatud, kuigi omanik helistas vähemalt korra nädalas politseisse. Lõpuks viskas kopa ette ja tehti kasko korras korda ära, kuna tegemist oli töövahendiga. Kui õieti mäletan siis lõpuks kas nad ei otsustanudki või hakkas mingi segasüü jant. Kuna sul politsei kohapeal oli seisukohal, et teine süüdi, siis loodetavasti parem seis. Samas kunagi kaua võib saates oli sama jama, et politsei ei suuda kuidagi otsust teha.

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E36 325TDS T ´96a - InterFace
PostitusPostitatud: 31.01.2011 23:38 

Liitunud: 24.12.2007 17:58
Postitusi: 296
Asukoht: Tallinn
http://www.auto24.ee/used/805795 - näe, teisik! :D
Ainult, et automaat ja veidi uuem.

_________________
Fotoblogi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E36 325TDS T ´96a - InterFace
PostitusPostitatud: 01.02.2011 01:01 

Liitunud: 29.12.2009 14:32
Postitusi: 3515
Ja ma ei suuda ära oodata, millal sul tuleb mõte taha valgete suundadega tuled panna . :?

EDIT: Bensukas seisin su auto kõrval, siis vaatasin, et need tagatuled rikuvad su ilusa blingbling välimuse ära.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E36 325TDS T ´96a - InterFace
PostitusPostitatud: 01.02.2011 17:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2003 11:11
Postitusi: 6480
Asukoht: Tallinn
Kuidagi aeglane on see auto linnas, pidevalt jääb jalgu.

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E36 325TDS T ´96a - InterFace
PostitusPostitatud: 01.02.2011 22:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.04.2007 21:58
Postitusi: 1413
Asukoht: Grammilinn
Niipalju võtab?Ei usu mina pekstes ka et see auto ükskõik,mis käiguga niivähe võtaks,6l ma saan veel aru.

_________________
Audi A8 Q. Audi Cabrio, BMW E38


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E36 325TDS T ´96a - InterFace
PostitusPostitatud: 01.02.2011 22:28 

Liitunud: 15.02.2009 17:43
Postitusi: 191
Interfeiss,sul on põhjust axoga kohtuda :D

_________________
See lõdvestab ja annab sõbralikuma enesetunde. Inimesed itsitavad, on lõbusad ja tahavad palju suhelda.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E36 325TDS T ´96a - InterFace
PostitusPostitatud: 01.02.2011 22:35 

Liitunud: 08.10.2008 19:25
Postitusi: 7189
Asukoht: Mängult .Välismaa,soomes jne sarnastes kohtades kus teisedki sarnased piiksukotid
4janda käiguga võibki võimalik aint olla järsku.Kui paned 5nda või 3ndaga siis võtaks ehk juba sama kiirusega 9litra :D
Peaks selle masinaga veel ka kiirest saama sõita ja seda ka econoomselt.

_________________
KALEVIPOEGTÜTAR ORJADEL POLNUD EELMISES ELUS VAHENDEID ISEGI LEIVA JAOKSNUKKER KUID PAREM ON OLLA TÖÖTU KUI VÄLISMAAL ORI (EHK KALEVIPOEGTÜTAR ORI)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E36 325TDS T ´96a - InterFace
PostitusPostitatud: 01.02.2011 22:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.10.2006 21:36
Postitusi: 289
mida vähem peab auto vaeva nägema teatud kiirusel veeremisel seda väiksem on ju kulu. Kui autol on palju njuutoneid ja vähe keremassi siis auto mootor ei pea erilist koormust nägema et liikuda punktist A punkti B . Hea näide oleks sobilik selline siia. 1.3 L bensiini mootor peab 2 tonnist kere vedama vs 4 liitrine bensiini mootor peab 1 tonnist kere vedama. Igaüks saab ilmselt aru kumb mootor vähem vaeva peab nägema.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E36 325TDS T ´96a - InterFace
PostitusPostitatud: 02.02.2011 00:24 

Liitunud: 29.12.2009 14:32
Postitusi: 3515
InterFace kirjutas:
oopc kirjutas:
Kui paned 5nda või 3ndaga siis võtaks ehk juba sama kiirusega 9litra :D.


ma ei kujuta ette mis kiirus see olema peaks kus ühtlaselt 9l/100km võtaks. püsikaga mööda tartu mnt'd 110km/h GPSi järgi oli ikka alla 6L/100le

Huvitav, ma ei tea ühtegi teist 2.5TDS'i juhti, kellel nii vähe võtaks :uhoh

Sul seal midagi näpitud/keeratud? :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E36 325TDS T ´96a - InterFace
PostitusPostitatud: 02.02.2011 00:38 

Liitunud: 29.12.2009 14:32
Postitusi: 3515
Selle järgi peaks just rohkem kütsi võtma :uhoh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E36 325TDS T ´96a - InterFace
PostitusPostitatud: 02.02.2011 00:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.10.2006 21:36
Postitusi: 289
Tangitud kütusekogus ja läbisõit ei valeta. Kui keegi just interface auto paaki õõse salaja täitmas ei käi et foorumites furoori tekitada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E36 325TDS T ´96a - InterFace
PostitusPostitatud: 02.02.2011 00:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.10.2006 21:36
Postitusi: 289
Tegelt on asi selles et interface autol on õhulugeja ja E34 kerel õhulugejat pole. Sealt tuleb ka see õkonoomsuse vahe sisse. E34 kerel ei suudeta kütusetarbimist nii optimaalselt juhtida kui õhulugejaga mudelil.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E36 325TDS T ´96a - InterFace
PostitusPostitatud: 02.02.2011 00:58 

Liitunud: 08.10.2008 19:25
Postitusi: 7189
Asukoht: Mängult .Välismaa,soomes jne sarnastes kohtades kus teisedki sarnased piiksukotid
Proovi linnas sõita 55-60ga kord 5enda käiguga ja ütle palju ta siis tarbib ning seejärel proovi 55-60ga 3nda käiguga ,et palju siis tarbib.Lihtsalt ,et millised vahed sisse tulevad tarbimises.Juhu on 4jas käik ja 55-60ga sõites eco lahendus selle masina puhul ning võib igal autol avastada miski üllatava vahemiku ,mil masin on väga eco,olgugi ,et kaua nõnda võimalik ka liigelda on.

_________________
KALEVIPOEGTÜTAR ORJADEL POLNUD EELMISES ELUS VAHENDEID ISEGI LEIVA JAOKSNUKKER KUID PAREM ON OLLA TÖÖTU KUI VÄLISMAAL ORI (EHK KALEVIPOEGTÜTAR ORI)


Viimati muutis oopc, 02.02.2011 01:00, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E36 325TDS T ´96a - InterFace
PostitusPostitatud: 02.02.2011 01:03 

Liitunud: 08.10.2008 19:25
Postitusi: 7189
Asukoht: Mängult .Välismaa,soomes jne sarnastes kohtades kus teisedki sarnased piiksukotid
Jah muidugi võib see lollus olla.Ma lihtsalt selleks kribasin ,et oldi üllatunud sellise kütte tarbimise suhtes aga see võib võimalik olla siiski ,vähemalt mina usun.Sa lihtsalt tead millal sinu masin võib tarbida kõige vähem ja püüad nõnda sõita.Igalühel ei peagi see välja tulema ehk nii lihtsalt.
On ka räägitud ,et eco sõit vajab oskusi,õppimist ja seda usun ka mina .

_________________
KALEVIPOEGTÜTAR ORJADEL POLNUD EELMISES ELUS VAHENDEID ISEGI LEIVA JAOKSNUKKER KUID PAREM ON OLLA TÖÖTU KUI VÄLISMAAL ORI (EHK KALEVIPOEGTÜTAR ORI)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E36 325TDS T ´96a - InterFace
PostitusPostitatud: 02.02.2011 09:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2003 11:11
Postitusi: 6480
Asukoht: Tallinn
Foori tagant ei liikunud kuidagi (Elke auto ees kuskil 14:00), mul oli vaja teise ritta saada, et ära pöörata :).
Mingi paar nädalat või rohkem varem jäi Mustamäe teel teises suunas ka ette, üle Tammsaare tulid ikka väga ettevaatlikult, siis korra vajutasid, aga kuna poolenisti lahtiajamata parempoolne rida sulle kitsas tundus, siis miskitmoodi jäid jälle jalgu :). Ma mahtusin parempoolsele ka ilusti ära. Aga vaadates palju see auto "hüppas", siis on sellel madaldusel mõtet? Kehvasid kohtasid pea seistes ületama jne. Ilus võib ju olla, aga kui kogu sõidumugavus ära kaob.

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 866 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 58  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7