Igastahes, mõned päevad tagasi tekkis anomaalia. Tagurdustuled jäid hõõguma isegi pärast autost lahkumist ja uste lukustamist. Järgmisel päeval hommikul auto juurde minnes avastasin, et põlevad ka juhipoolsed suunad ning aku tühi. Siis hakkas trall pihta.
Arvata võis et kuskil lühis või massi ei saa. Käisin üle kõik tulede pistikud, pirnipesad, juhtmed, massid ja kaitsmed. Eemaldates kaitsme nr 2 (konksupistik) kustusid üleliigsed tuled ära. Nii kui aga park ja lähituled sisse lülitada hakkasid ka suunad taas põlema. Kontrollisin tüüpilise luugijuhtmestiku kobara üle, kõik tiptop. EBK's siis anti soovitus ka vaiba alune juhtmestik üle vaadata.
Võtsin siis suure jebimise peale vaiba üles. Juhtmed tiptop. Liigutasin sikutasin ja tulede osas muutust ei tekkinud. Visuaalsel kontrollil tundus ka kõik ilus olema.
Kruvisin eest tulede massijuhtme lahti et puhastada, aga asi lausa läikis, seega seal viga pole.
Juba hakkasin mõtlema, et peab taas maale sõitma ja kanalile ronima ning käigukasti juhtmeid kontrollima. Ennem aga katsetasin tagatuledega uuesti. Kaevasin ja sobrasin, kuni leidsin eest sellise asja(oli isoleeriga kogu see kimp kokku tõmmatud eelnevalt, otsad aga mitte):

Ehk siis eeldatavasti konksupistiku juhtmekimp. Kuivatasin ja isoleerisin otsad ära ning tuledega asi korras. Panin veel eelnevalt eemaldatud kaitsme ka korra tagasi veendumaks, et viga kadunud. Kaitset sinna siiski mõttetult ei jätnud.
Samas, kui järgi mõelda, siis kogu see jama tekitas rohkem kasu kui kahju.

Nimelt sai lõpuks juhtmeporno, mis punaste tulede süsteemiga aretatud, eemaldatud.
Vaibaalune oli läbimärg ja põhjus sai likvideeritud - kork oli lahti, sai silikoniga uuesti tagasi pandud.
Ning punaste tulede pornot eemaldades tegin tuuuning jalavalgustist, mille keskkonsooli peitnud olin, panipaigavalgustuse.

Oleks ma kohe alguses teadnud, et konksujuhtmestik kuskil üleval, mitte põhja all on, poleks paljut eelnevat läbi tegema hakanudki ilmselt. Kahjudeks võib lugeda purunenud plastikust tagapaneeli, mille all juhtmed peitusid.