Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 06.05.2025 19:14

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 747 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 50  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra 2,0 85 kw 1991 a Vanaisavecu
PostitusPostitatud: 29.05.2012 22:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
On seal üldse midagi taastada ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra 2,0 85 kw 1991 a Vanaisavecu
PostitusPostitatud: 29.05.2012 22:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
Pmst on asi nii, et lõikad relakaga tüki välja. Keevitad uue lapi peale, siis lõikad relakaga kohe sealt kõrvalt tüki välja ja ka sinna paned lapi peale... ja nii terve kere? :? Lihtsam oleks kuskil mingi haltuura ots leida ja omale uue kere raha teenida kui relakat piinata ja uusi kettaid osta. Minu pakutud meetod tuleb isegi odavam ja lihtsam. :D

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra 2,0 85 kw 1991 a Vanaisavecu
PostitusPostitatud: 29.05.2012 22:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
andres393 kirjutas:
Pmst on asi nii, et lõikad relakaga tüki välja. Keevitad uue lapi peale, siis lõikad relakaga kohe sealt kõrvalt tüki välja ja ka sinna paned lapi peale... ja nii terve kere? :? Lihtsam oleks kuskil mingi haltuura ots leida ja omale uue kere raha teenida kui relakat piinata ja uusi kettaid osta. Minu pakutud meetod tuleb isegi odavam ja lihtsam. :D

Aga kust inimene siis peaks saama kogemusi nii keevitamises kui ka muudes auto ehitamisega seonduvates asjades, kui iga pisiasja( :D ) pärast peab uue kere ostma :D

St on nähtud nii mõningaidki inimesi kes alustavad ka sarnaste raibetega aga lõpptulemuseks päris viisakas loom :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra 2,0 85 kw 1991 a Vanaisavecu
PostitusPostitatud: 29.05.2012 23:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.05.2010 14:21
Postitusi: 2793
Asukoht: Tallinn
joptvõimat ma ei või lihtsalt,no milleks?
siin enam ei loe see ka kas on korralikult keevitatud,oleks siis sellel autol (nt uunikum) mingi väärtus et niimodi taastada,aga ei liht labane calibra,mis igas külas esindatud.
mees,see on üks suur porr mis sa teed.

ürita müüa või vii kaalule,kogu raha ja osta endale auto.

juba 400 € saab hea käreda pilli kui otsida ja silmad lahti hoida.
sierra 250€ eest,pakub ka rohkem rahuldust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra 2,0 85 kw 1991 a Vanaisavecu
PostitusPostitatud: 30.05.2012 00:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.09.2007 08:58
Postitusi: 108
Asukoht: Tartu
Nüüd, kere keevitamise ja kõige sellega seonduva teemal...

Olen omal nahal sellise asja paar korda läbi elanud ja võin ütelda, et uue kere otsimine ei tasu ennast alati ära.

Ühel autol vahetasin ära tagumised poolraami otsad, pagansniku põhja, enamuse taga istujate jalgealusest, tiiivaääred, küljekrabid ja ukse servad.. Asjale lisas vürtsi see, et mitte ühtegi valtsitud kereplekki ei ostnud ning kõik sai tehtud tavaliselt tsingitud plekist. Aega kulus keretöödele umbes 60h, raha kulus tol ajal umbes 1000.- Auto enda sai tol hetkel kätte 15000.- krooniga ning korraliku kerega eksemplarid maksid sellel ajal umbes 40000.-

Teisel sellisel suuremal keevitustööl vahetasin ära tagumised poolraamid, enamuse pagasi põhjast, tiivakaared, koopad, küljekrabid, põhja nii eest kui tagant ning uste (kupee) alumised servad. Tollele autole sai ostetud valmis stantsiud plekidena enamus põhjast, tiivakaared, ukse servad ja küljekarbid. Aega kulus selleks tsirkuseks miskine 40h. Raha aga umbes 6000.- ja korraliku kerega eksemplari otstmine oleks olnud täielik loterii....

Mis puudutab näiteks sellist teemat nagu relaka kettad, siis aurkas oleks osta pleki lõikamiseks mõeldud kettaid (0.8mm) ja lõigata nendega natukene arukamalt. Need kettad on väljapääsmatu kulutus ja sellest peab aru saama ja iseendale aru andma, kuidas on neid võimalik kokkuhoidlikumalt kasutada.

Mida ma oma jutuga ütelda tahan, et on see, et alati ei ole odavam osta kusagilt "korralik" kere. Minu silmis oleks ainukene variant korraliku kere puhul see, et ostetakse poest uus auto. Sellest peab aru saama, et kui inimesel ei ole raha niipalju liikumas, kui keskmisel striireisseril, siis ühe võimalusena on oma töö arvelt eelarve madalana hoida. Läbi kogemuste õpitakse ja seda on igal inimesel vaja, et tilga näppimise asemel vaadata asju reaalse pilgu läbi.

Mis puudutab konkreetse teema petegelast ja tema autot siis andke endale aru. Tegemist on nooore inimesega kellel ei kasva raha puuotsas ja üritab asju läbi ussim***ni ajada, et millegagi sõita oleks - iseasi on see, kui hästi see tal välja tuleb.. Kogemuste pagas on väike, aga aja jookusl see kasvab - kannatust on vaja...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra 2,0 85 kw 1991 a Vanaisavecu
PostitusPostitatud: 30.05.2012 00:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Viimasele postile hindeks 5+ :D

See soovitus viia cali emeksisse ja mingi uus raibe osta paari sotiga ei ole küll kuidagi parem.. sest ega paari sotiga ei saa ka paremas seisus autot kui nüüd reaalselt mõelda.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra 2,0 85 kw 1991 a Vanaisavecu
PostitusPostitatud: 30.05.2012 08:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.11.2010 13:16
Postitusi: 1345
Eelmisel leheküljel ühe pildi pealt paistnud kohad kus maa paistis,kõigepealt lõikasin välja kõikvõimalikud pudedad kohad ,siis keevitasin korralikust mingi 2mm paksusest plekist uued tükid ja nende peale niiöelda katteks läks veel ca 1mm paksune tsinkplekk ,mina arvan et see istumise alune on nüüd igati tugev ja lähima paari aasta jooksul see kindlasti läbi ei roosteta

_________________
Ma olin täna lepo all jälle ,täna pool päeva .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra 2,0 85 kw 1991 a Vanaisavecu
PostitusPostitatud: 30.05.2012 08:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Vanaisavecu kirjutas:
Eelmisel leheküljel ühe pildi pealt paistnud kohad kus maa paistis,kõigepealt lõikasin välja kõikvõimalikud pudedad kohad ,siis keevitasin korralikust mingi 2mm paksusest plekist uued tükid ja nende peale niiöelda katteks läks veel ca 1mm paksune tsinkplekk ,mina arvan et see istumise alune on nüüd igati tugev ja lähima paari aasta jooksul see kindlasti läbi ei roosteta

Mismõttes sa panid topeltpleki?? Sellist lollust ära küll kunagi tee :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra 2,0 85 kw 1991 a Vanaisavecu
PostitusPostitatud: 30.05.2012 08:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.11.2010 13:16
Postitusi: 1345
Moose kirjutas:
Vanaisavecu kirjutas:
Eelmisel leheküljel ühe pildi pealt paistnud kohad kus maa paistis,kõigepealt lõikasin välja kõikvõimalikud pudedad kohad ,siis keevitasin korralikust mingi 2mm paksusest plekist uued tükid ja nende peale niiöelda katteks läks veel ca 1mm paksune tsinkplekk ,mina arvan et see istumise alune on nüüd igati tugev ja lähima paari aasta jooksul see kindlasti läbi ei roosteta

Mismõttes sa panid topeltpleki?? Sellist lollust ära küll kunagi tee :D

Seal on juba orginaalis nii all on niiöelda tugitalad ja kandev osa ja peal on plekk mille peal pink istub ,taastasin selle praegu ka nii ,kandev osav eraldi ja pealmine plekk eraldi ,see oli vajalik selleks ,et hiljem tool oma kohale ilusti istuks .

_________________
Ma olin täna lepo all jälle ,täna pool päeva .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra 2,0 85 kw 1991 a Vanaisavecu
PostitusPostitatud: 30.05.2012 08:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Paraku mida vähem on topeltplekki seda väiksem on võimalus, et uuesti rooste läheb. See kui tehasest on nii, ei tähenda, et see parim lahendus on :D Aga eks ootame pilte ka juba taastatud kohtadest.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra 2,0 85 kw 1991 a Vanaisavecu
PostitusPostitatud: 30.05.2012 08:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.11.2010 13:16
Postitusi: 1345
Moose kirjutas:
Paraku mida vähem on topeltplekki seda väiksem on võimalus, et uuesti rooste läheb. See kui tehasest on nii, ei tähenda, et see parim lahendus on :D Aga eks ootame pilte ka juba taastatud kohtadest.

Selle rooste peaks ära hoidma korralik home made mastiksiga määrimine :D

_________________
Ma olin täna lepo all jälle ,täna pool päeva .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra 2,0 85 kw 1991 a Vanaisavecu
PostitusPostitatud: 30.05.2012 08:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Samas sa ju ei tea veel mis omadustega see möks on sul :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra 2,0 85 kw 1991 a Vanaisavecu
PostitusPostitatud: 30.05.2012 08:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
Oh tee midagi ägedat , näiteks v66pa see auto üleni selle homemade mastiksiga ära ja mine tee veel õhtusel ajal yks suurem ringi vabas õhus , et korjaks mutukaid ka külge. saad väga stiilse pinnakatte omale.

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra 2,0 85 kw 1991 a Vanaisavecu
PostitusPostitatud: 30.05.2012 10:46 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Oota, mismõttes tsinkplekist? Katuseharja plekki panete auto külge või?
Minu mersu oli ka enne tsinkplekist üles keevitatud makrofleksi kasutades, ei taha see tsinkplekk midagi nii hästi põleda ja kes teab, siis kasvõi uute poltide, millel tsingikiht peal on, keevitamine on paras keberniit kuniks tsink maha põleb. Lihtsam on alguses natuke käiata ja puhastada...
Ja 2mm plekk? Panid lihtsalt sirge lapi? Nii palju kui mina tean, siis umbes 1,2mm plekki enam niiväga põlve peal ei vääna, sealt edasi 1,5 ja 2.0... Põlve otsas neid ei vääna ja vasaragagi töödeldes on paras käte surm kui just pole nn valtsipinki tehtud.
Ise keevitasin 1.0mm plekist ja võin julgelt öelda, et väänab seda normaalselt, raskemate kohtade peale polnud midagi parata, pidi sisselõikeid tegema, aga üldjuhul on hästi töödeldav. Olen ka 0.8plekiga mässanud ja seda on ikka tunduvalt kergem keerata, paindub väga kergelt ja sisuliselt käte vahel saab väiksemad/laugemad nurgad välja võtta.
Igatahes igasuguse keretööd jaoks soovitan minna osta Levadiast või kuskilt korralik tahvel plekki, igasugune keberniit kaob sellega, märgid peale, lõikad välja, hakkad kohe keevitama. Olen ka kapotiplekke kasutanud palju ja see värvist puhastamine on üks paras rõve töö, värvitolmu on kõik kohad täis ja kui juhtub et sai vähe puhastatud või on asi nii nurgas, et puhastada ei saa, siis see keevitus ilus ei tule... Tahvel plekki ei maksa palju, aga aitab igasugusele projektile suurelt kaasa.
Las see tsinkplekk jääb siiski oma otstarbeks, ei tee see tsinkplekk ka teda paremaks, nagunii keevitamisel tekivad tohutud temperatuurid seovad endaga parajas koguses igasuguseid aineid mis panevad keevituskoha enne roostetama kui pleki enda. Kui asi katta korralikult krunt-värv-masteks siis peaks kauaks säilima, eeldusel et pinnad on eelnevalt puhtad.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Calibra 2,0 85 kw 1991 a Vanaisavecu
PostitusPostitatud: 30.05.2012 10:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.11.2010 13:16
Postitusi: 1345
canyondrift kirjutas:
Oota, mismõttes tsinkplekist? Katuseharja plekki panete auto külge või?
Minu mersu oli ka enne tsinkplekist üles keevitatud makrofleksi kasutades, ei taha see tsinkplekk midagi nii hästi põleda ja kes teab, siis kasvõi uute poltide, millel tsingikiht peal on, keevitamine on paras keberniit kuniks tsink maha põleb. Lihtsam on alguses natuke käiata ja puhastada...
Ja 2mm plekk? Panid lihtsalt sirge lapi? Nii palju kui mina tean, siis umbes 1,2mm plekki enam niiväga põlve peal ei vääna, sealt edasi 1,5 ja 2.0... Põlve otsas neid ei vääna ja vasaragagi töödeldes on paras käte surm kui just pole nn valtsipinki tehtud.
Ise keevitasin 1.0mm plekist ja võin julgelt öelda, et väänab seda normaalselt, raskemate kohtade peale polnud midagi parata, pidi sisselõikeid tegema, aga üldjuhul on hästi töödeldav. Olen ka 0.8plekiga mässanud ja seda on ikka tunduvalt kergem keerata, paindub väga kergelt ja sisuliselt käte vahel saab väiksemad/laugemad nurgad välja võtta.
Igatahes igasuguse keretööd jaoks soovitan minna osta Levadiast või kuskilt korralik tahvel plekki, igasugune keberniit kaob sellega, märgid peale, lõikad välja, hakkad kohe keevitama. Olen ka kapotiplekke kasutanud palju ja see värvist puhastamine on üks paras rõve töö, värvitolmu on kõik kohad täis ja kui juhtub et sai vähe puhastatud või on asi nii nurgas, et puhastada ei saa, siis see keevitus ilus ei tule... Tahvel plekki ei maksa palju, aga aitab igasugusele projektile suurelt kaasa.
Las see tsinkplekk jääb siiski oma otstarbeks, ei tee see tsinkplekk ka teda paremaks, nagunii keevitamisel tekivad tohutud temperatuurid seovad endaga parajas koguses igasuguseid aineid mis panevad keevituskoha enne roostetama kui pleki enda. Kui asi katta korralikult krunt-värv-masteks siis peaks kauaks säilima, eeldusel et pinnad on eelnevalt puhtad.

Paksema pleki keevitasin sinna kus oli võimalik sirge tükk asemele keevitada ,ilma suurema painutamiseta ,selle tsinkpleki lasin igast otsast haljaks ja nii saavutasin selle ,et sai enam vähem normaalselt keevitada nakkus normaalselt ja keevitus sulatas ka seda normaalselt .

_________________
Ma olin täna lepo all jälle ,täna pool päeva .


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 747 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 50  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7