Ühesõnaga...
Tehtud. Külge läksid veel peale ülalnimetatud 530D sidurikorvi Pidurimeistri poolt uuendatud tugevamate katetega siduriketas,

uus puks kus käigukang munakaga sees istub

ja käimarihoovastikust üks väga pehmeks muutunud puks

Survelaager sai ka uus, seda ei pildistanud

Alguses läks nagu lepase reega...ise tegelesin käiguhoovastikuga, Leho majandas kasti-korvi-kettaga. Mingi hetk kiitis mulle, et siduri töösilindri pulk tundub kuidagi lühikesevõitu. See tegi veidi ettevaatlikuks. Kokku pannes selgus, et siiski jääb tiba puudu, ei lahuta sidurit lõpuni. Uuesti lahti ja igaks juhuks sai üle timmitud. Samas tuli mõte proovida teist samasugust korvi...See toimis. Esmalt oli imelik, sidur haarab jube järsult, kohalt võtta on harjumatu...kõige esimesel kohaltvõtul suretasin auto kohe välja, Lehol nalja nabani muidugi

...proovisõidul õnnestus veel kaks korda mootor välja suretada, tuleb uuesti sõitma õppida
Hetkel juba paarkümmend km läbitud kuskil 500-st miinimumkilomeetrist sissesõiduks.
Shortshifteriga on nagu on, jäi veel kokku keevitamata...ju tegelen sellega hiljem veidi. Teistele väike tähelepanek(kes veel ei teadnud)
Bensakatel (nt 520, 525) on shifteri alumine osa lühem, pea olematu

Diislil on munaka-puksi vahe 2 cm lausa

Juurde peaks saama lisada miski 1,5 cm vabalt...rohkema puhul hakkab vist vastu kardaani käima.
Kel aga oli küsimus, millist korvi peaks otsima oma tds-ile siis number on siin
