Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 14.05.2025 02:16

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 77 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: BMW 725 `97 Offline
PostitusPostitatud: 23.11.2012 18:49 
Eliit

Liitunud: 05.04.2003 20:20
Postitusi: 5761
jyrgenpii kirjutas:
mkb kirjutas:
jyrgenpii kirjutas:
Mulle meeldib üldsegi bensiin. Käed ei haise ja jõudu on peale 4k rpm mehe moodi :)

Mis jõudu 2.0 lepo konest tuleb?

Tooge keegi mõni tds kõrvale ja saame teada, kas jõuan sirge lõpus võileivad ära süüa või ainult valmis teha ;)


Tee mulle ka mõned. Ma tulen TDSiga hiljem järgi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 725 `97 Offline
PostitusPostitatud: 23.11.2012 19:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.11.2009 21:17
Postitusi: 722
Asukoht: Viljandi / Voikka
Iff kirjutas:
jyrgenpii kirjutas:
mkb kirjutas:
jyrgenpii kirjutas:
Mulle meeldib üldsegi bensiin. Käed ei haise ja jõudu on peale 4k rpm mehe moodi :)

Mis jõudu 2.0 lepo konest tuleb?

Tooge keegi mõni tds kõrvale ja saame teada, kas jõuan sirge lõpus võileivad ära süüa või ainult valmis teha ;)


Tee mulle ka mõned. Ma tulen TDSiga hiljem järgi.


+1
tee mulle ka 3 võikut tulen ka TDS`iga

_________________
Bensiiniga võid pinsleid pesta, Diislis on jõud! Blingi asemel on mul kaelas koduvõtmed!
Soovin rentida garaaši viljandis Tel 56370436


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 725 `97 Offline
PostitusPostitatud: 23.11.2012 19:14 

Liitunud: 19.02.2006 21:27
Postitusi: 3581
Kes siin üldse kiidab? :D Ainult maha tehakse ju. :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 725 `97 Offline
PostitusPostitatud: 23.11.2012 19:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2005 02:07
Postitusi: 6897
Asukoht: Jüri
Huvitav, et see teema ka sujuvalt kanni keeratakse, nagu eelmised :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 725 `97 Offline
PostitusPostitatud: 23.11.2012 19:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.12.2007 16:43
Postitusi: 1680
bljä tõmban b3-ga kõigil kotid pähe

_________________
Powered by V8


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 725 `97 Offline
PostitusPostitatud: 23.11.2012 19:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2012 16:51
Postitusi: 440
Asukoht: Tallinn
kj kirjutas:
Huvitav, et see teema ka sujuvalt kanni keeratakse, nagu eelmised :D

Tuhat vabandust, laseme teema omanikul enda pikast ja huvitavast projektist rääkida jah :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 725 `97 Offline
PostitusPostitatud: 23.11.2012 19:33 

Liitunud: 11.10.2010 13:23
Postitusi: 327
Libiseva siduriga 1.8 66kw passat tõmbab kotid pähe kõigile!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 725 `97 Offline
PostitusPostitatud: 23.11.2012 19:45 

Liitunud: 27.12.2009 17:49
Postitusi: 145
InterFace kirjutas:
725TDS'l on vanatüübi kast. 730D on steptronic ja uuem - eeldan, et ka parem/sujuvam vahetus ning lisaks väänet madalalt rohkem.
Lihtsalt faktid - ärge võtke nüüd enda auto promomisena :D Teine fakt on ka see, et kui 725TDS oleks parem valik kulu ja üleüldise sõidumõnu kohapealt kui 730D siis mul oleks ka 725...

Keegi kellel on 725TDS võiks oma reaalsest linnakulust nüüd kirjutada. Kui ma õieti mäletan siis sinu 325TDS võttis linnas kuhugi 7.x kanti? Minu enda 325TDS võttis 7.5 peale chipi ja suhteliselt raske uskuda, et see 450kg sinna ca. 5L lisab nagu tehaseandmed annavad 725TDS-ile. (12,5L) Kahtlen ausaltöeldes, et korralik chipiga 725TDS väga rohkem võtab kui 730D. Mõtlesin veel sellele, et räägitakse 730d atm kast annab pikapeale chipi all järgi, kas 97a+ 725tdsi steptronic kast on sama mis 730d kast? Siis peaks vähemalt 725tdsi ilusti chippida saama kuna peale seda jõudu tulebki kuskil 730d stock kw kanti. See teooria peab muidugi paika ainult siis kui neil on sama kast ka...
Vaevalt, et chipiga TDSil jõust väga puudu jääb kui härrasmehe kombel liigelda. Ja lisaks veel see, et 725TDSi saab praktiliselt 1/2 odavamalt osta +- 10% (2500eur vs 4000eur)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 725 `97 Offline
PostitusPostitatud: 23.11.2012 20:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.06.2005 12:35
Postitusi: 633
725TDS-l ei ole sama kast nagu 730d-l

TDS-l on kast tähistusega 5hp18 (alternatiivselt A5S310Z). See kast on ehitatud taluma maks. 310 nm suurust pöördemomenti.

TDS-i maks. pöördemoment on 280nm@2200rpm. Tsippimisega saab 310nm kergelt ületatud(lubatakse vähemalt +60nm) ja arvestades nendes kastide vanust ja hooldamatust(tehase "eluaegne" õli sees) ei riskiks mina küll, kui on plaanis autot kauem käes hoida.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 725 `97 Offline
PostitusPostitatud: 23.11.2012 20:58 

Liitunud: 27.12.2009 17:49
Postitusi: 145
GTIDriver kirjutas:
725TDS-l ei ole sama kast nagu 730d-l

TDS-l on kast tähistusega 5hp18 (alternatiivselt A5S310Z). See kast on ehitatud taluma maks. 310 nm suurust pöördemomenti.

TDS-i maks. pöördemoment on 280nm@2200rpm. Tsippimisega saab 310nm kergelt ületatud(lubatakse vähemalt +60nm) ja arvestades nendes kastide vanust ja hooldamatust(tehase "eluaegne" õli sees) ei riskiks mina küll, kui on plaanis autot kauem käes hoida.

Kas 725TDS-il mitte kahte tüüpi kaste polnud? Enne mingit aastat ühed ja alates 98 või 99 steptronicuga kastid. Kas mõlemad kastid on siis sisuliselt samad, et sama koodi all on?

Või ajan ma midagi sassi ja kastid vahetusid ainult bensukatel?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 725 `97 Offline
PostitusPostitatud: 23.11.2012 21:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.06.2005 12:35
Postitusi: 633
Üks ja sama kast tootmise algusest lõpuni. Üks on lihtsalt BMW enda sisene tähistus ja teine kastitootja(ZF) oma.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 725 `97 Offline
PostitusPostitatud: 23.11.2012 22:24 

Liitunud: 27.12.2009 17:49
Postitusi: 145
InterFace kirjutas:
dsl777 kirjutas:
Minu enda 325TDS võttis 7.5 peale chipi ja suhteliselt raske uskuda, et see 450kg sinna ca. 5L lisab nagu tehaseandmed annavad 725TDS-ile. (12,5L) Kahtlen ausaltöeldes, et korralik chipiga 725TDS väga rohkem võtab kui 730D.


Esiteks keegi pole väitnud, et 725TDS linnas 12.5+ võtab. See on lihtsalt tehase number mille saavutab siis kui külma mootoriga ummikutes istuda. Minu mitme päeva "linnasisene" kulu on ümmarguselt 9.5 730d'ga. Mõnipäev vähem - teinepäev rohkem kui päevakaupa mõõta - oleneb väga palju sellest kui pikalt õhtul tühjemas linnas sõita. Eks mõlema mootoriga autode omanike sealt leidub neid kes puhta ulmelisi numbreid väidavad tõepähe olevat aga nad ei mõita sellepeale muidugi tulla, et kompuuter üldiselt valetab kui pole paika reguleeritud TEST20´ga.

Teiseks - jutt oli originaalkonditsioonis masinatest. "chipiga" võidavad ju mõlemad ja mõlema jõud tõuseb ning linnakulu langeb veits. mainisid käigukaste - 730d'le pandi ainult ZFi kasti mis paremini vastu peab. seda nõrgemat GM kasti mida 99-00 530d'le pandi õnneks tollele ei topitud.
kastid surevad ka täiesti originaalina kunagi ikka ära. minul pidas ka see GM ilusti vastu 160kw/490nm - tuleb korralikult ümber käia lihtsalt.
jõukasvu poolepealt ei ole alust skeptiline olla jyrisoo pakutava ümberkirjutamise osas - eriti 3.0d puhul kuna originaalis veits üle 9s 100ni ja ~130km/h lõppkiirusega veerandmiilil sõitnud auto muutus peale de-cat ja de-egr ning jyrisoo softi ~8.0s autoks ning 1/4miili lõppkiirus 143km/h ja ajaks 15.3. Vastab täiesti ca 160kw'le "veerandmiilikalkulaatoritejärgi". E38 puhul muidugi kaalu tõttu veits kehvemad numbrid.

Kolmandaks - kuidas sa võrdled chipiga autot mitte-chipitud autoga. pole ju aus :D Jah , peale nipet-näpet timmimist (lisaks remapile) saab PEAAEGU 730d numbrid kätte jah - oleneb muidugi auto enda füüsiliselt vormist.

Selle 12.5 kulu leidsin 725TDS-i tehaseandmetest, huvitav ongi see, et need kulud on nii seinast seina linnasõidu puhul. Mõni saab 11.6L, mõni 8.x ja osad saavad veel 525TDSiga ka üle 10L kulu. Seda unustasin jah mainida, et tegelikult mõtlesin võrdlust nii kui mõlemad autod (ka 730d) on chipitud ja just kütusekulu mõttes. Kas keegi on üldse eestis 725TDSi chippinud? Huvi just selle vastu, et kas ta siis ka niivõrd "uimane" on nagu räägitakse (ise pole sõitnud). Selge see, et dünaamika mõttes 730D peajagu üle, ligi 30-37kW vahet stockis. Arvestades 730D hindasi veel hetkel siis tegelikult on ju 725TDS ka väga ok auto võttes arvesse mida ta selle raha eest pakkuda suudab. Muidu üldiselt olen suga nõus ja chipi kohapealt pole üldse skeptiline, juba Leho chip tegi minu diislist väga asjaliku liikuri.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 725 `97 Offline
PostitusPostitatud: 23.11.2012 22:57 

Liitunud: 16.11.2008 01:24
Postitusi: 170
dsl777 kirjutas:
InterFace kirjutas:
dsl777 kirjutas:
. Kas keegi on üldse eestis 725TDSi chippinud?.


:D :D :D Hea jutt.
On olnud kaks e34 525 diislit - üks oli automaat ja teine manuaal ning mõlemad aastast 95'.
Linnas (Pärnus) oli automaadi kütusekulu 10 ja veidi peale - mootor oli sellel kohvi, -15'C ei tahtnud ka siis käima minna kui plokisoojendus oli järgi.
Manuaalil oli mootor väga hea - käivitus ilma plokisoojenduseta -27'C väga väledalt. Kütusekulu jäi ikka Pärnus ca 10. Manuaal oli chipitud, katalüsaator oli eemaldatud ja veidike rõhku tõstetud ( maanteel võttis peale chippi veidike vähem kui muidu)
Muidugi paras traktor on ja raha röövib ka jubedalt oma vigadega koguaeg :P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 725 `97 Offline
PostitusPostitatud: 23.11.2012 23:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
Kui ökonoomsust taga ajada siis ilmselge lollus on seda otsida Bemmi R6 ja Audi V6 diislite puhul. Linnakulku on neil mõlemil üle kümne, seega minu arvates suhte haige kulu traktorikohta. :kill Minu V6 võttis linnas pea 14 sajale ning no minekut oli kuid trakatsi eest ei tahtnud niipalju enam maksta, ohvlainil nagunii hommikul uus autu seega pohh mis see semjroka joob.

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 725 `97 Offline
PostitusPostitatud: 24.11.2012 00:02 

Liitunud: 19.02.2006 21:27
Postitusi: 3581
525tds võtab andmete järgi 5.1 maanteel, 7.0 keskmine, seega igati öko asi ju, audi V6ga pole mõtet küll võrrelda. :P


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 77 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7