Fonce, mu lause oli natuke kehva jah. Pigem oli mõte uuematesse autodesse halvustavalt suhtumine.
Vana tõde siis üldiselt jah järgnev.
Vana auto:
+
* odav soetada
* jupid odavamad üldiselt (palju asju saad lammarist)
* hind ei saa enam eriti kuskile langeda
* kui ise remondid siis pole ka tööjõu kulu (ei pea remontijatele palju maksma)
-
* oht teele jääda
* juppe läheb rohkem, suurem kulu
* remontimise või remonti viimise peale kulub enda väärtuslik aeg (millal võiks tegelikult ju raha teenida)
Uus auto:
+
* Põhimõtteliselt kontrollitud kulud (hooldus)
* Kindel sõita, teele ei jää (eriti kui sinu erialal veel täpsus väga oluline)
* Ei pea oma aega kulutama remontides käimise peale
-
* kallim soetada
* jääkväärtus (hind langeb palju)
* jupid kallimad (garantii tõttu esinduses hooldamine k.a töö) - samas tüüphoolduste hinnad suurematel välja toodud.
Ise ole korra päris uue auto ka ostnud ja ei ütleks et lõppkokkuvõttes väga kallim oleks olnud. Aastaga langes 350 000 auto hind kuskil 320 000 peale, ehk siis põhimõtteliselt aastakulu oli 30 000. Sõidaks siiani sellega, kui käigukasti valikuga vähe puusse ei oleks pannud. See on kui ostad pildi järgi, et Eestis esimese seas kätte saada

. Peale seda erinevaid 4-8a vanuseid autosid omanud ja aastakulu nii 15-20 000 (sealhhulgas ka vahetamise kulud). Ma usun, et vanemate autode omanikud vaatavad, et jupid odavad küll, aga kui aasta peale kokku lüüa, siis tuleb see summa ikkagi päris suur. Ja kui arvestada, et remontimisega jamaisega oleks võinud teenida selle ajaga hulga rohkem peale, siis lõpuks oleks palju mõtekam siiski uuem auto osta. Endal ka niiöelda parem tunne sõita. Aga eks see ongi igaühe enda välja arvutada, mis lõppkokkuvõttes mõtekam on